حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۰ با اسنپدراگون ۶۷۸ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ردمی، شایعات

دو ماه پیش بود که اسنپدراگون ۶۷۸ کوالکام یا ارتقا دوربین برای موبایل های میان رده 4G رسما معرفی شد. یک ماه پیش موتورولا Moto G Stylus 2021 با تراشه Snapdragon 678 رسما معرفی شد و حالا گزارش می شود ردمی نوت ۱۰ با اسنپدراگون ۶۷۸ ارایه خواهد شد. این مشخصا یک تراشه 4G است که برای مدل پایه خانواده Redmi Note 10 انتخاب شده است.

ردمی نوت ۱۰ با اسنپدراگون ۶۷۸

می دانیم که تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۰ برای ۱۴ اسفند ۹۹ یعنی همین پنج شنبه تنظیم شده است. با این حال پیش از معرفی همچنان و تقریبا به شدت (!) این دستگاه لو می رود. بعد از اینکه جعبه و پنل پشتی آن را دیدیم، اکنون می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد خود دستگاه از جمله صفحه نمایش، شارژ و چیپست کسب کنیم.

جعبه ردمی نوت ۱۰

جعبه ردمی نوت ۱۰

ردمی Note 10 توسط تراشه اسنپدراگون ۶۷۸ که نمونه کمی پیشرفته اسنپدراگون ۶۷۵ محبوب است ارایه خواهد شد. این تراشه بر روی فرآیند ۱۱ نانومتری LLP ساخته شده است. این پردازنده دارای یک پردازنده اصلی دو هسته ای با پردازنده اصلی اورکلاک شده با فرکانس 2.2 گیگاهرتز خواهد بود.

باتری ردمی نوت ۱۰ اما مثل نسل قبلی کاملا امیدوار کننده است و یک باتری تک سلولی ۵۰۰۰ میلی آمپری را ارایه می کند.

این باتری کمی کوچکتر از Redmi Note 9 است (۲۰ میلی آمپر هم به هر حال حساب می شود دیگر!) اما شارژ سریع ۳۳ وات را به ارمغان می آورد و به اولین Redmi Note غیر پرو تبدیل می شود که دارای چنین توان شارژر بالایی است.

جعبه ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی لو رفت

حضور نمایشگر OLED روی میان رده های ردمی و آغاز نبرد اصلی با سری Galaxy A سامسونگ

این تصویر همچنین از یک صفحه نمایش Super AMOLED در اندازه 6.43 اینچی خبر می ردهد. این نمایشگر با یک سوراخ برای دوربین سلفی در وسط ارایه خواهد شد. حضور این پنل OLED در میان رده های ردمی می تواند زنگ خطری برای محصولات سامسونگ باشد. البته که سامسونگ در حال حاضر پنل OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز را روی گلکسی A32 ارایه کرده و اصلا بعید نیست مدل های گلکسی A52 و گلکسی A72 هم مجهز به همین پنل باشند. به این ترتیب شاید سامسونگ دوباره یک گام جلوتر است.

گفته می شود که Redmi Note 10 دارای بلندگوهای دوگانه نیز خواهد بود که اصلا عجیب نیست اما خوشحال کننده هست. در لبه پایین آن یک اسپیکر اختصاصی وجود دارد، در حالی که گوشی در بالای آن به عنوان کانال دیگر عمل خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ من فکر می کنم ردمی نوت ۱۰ یکی از محبوب ترین دستگاه های برند ردمی خواهد شد، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ببخشید ولی اشتباهی پیش نیومده؟🤔 ردمی کی۳۰ریسینگ‌ادیشن که از اسنپ ۷۶۸ استفاده میکرد نه اسنپ ۶۷۸ ، اسنپ ۶۷۸ تاحالا تو هیچ گوشی نبوده

Mahdi

🙏🙏🙏🌹🌹🌹

ممد بمولا

اون چیزی که انتظار داشتم نوت 8 داشته باشه تازه به نوت 10 رسیده اونم احتمالا ناقص!

m.b

صفحه آمولد 120 هرتز؟
بگی انتظار داشتی با سنسورم نیافتم دنبالت! 🙂

بازم خوبه مدیاتک نذاشته.
حداقل پرو رو دیگه سنگ تموم بذاره.

Mahdi

پردازنده ای که تا حالا عمرکردشو ندیدم پس نظری نمی تونم بدم

ARMTIN

یعنی تمام سری ردمی نوت 10 به پنل OLED مجهز شدند 😍

Milad7

پردازنده اش جوابگوی گیم هست؟🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)