حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر تاشو BOE که همزمان به بیرون و داخل تا می شود و گپ ندارد را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | نمایشگر

دنیای گوشی های تاشو با وجود گذر ار چالش اول یعنی “نمایشگر تاشو قابل استفاده در دراز مدت” حالا درگیر فرم فکتور است. دستگاه هایی که فعلا فقط یا به بیرون و یا به درون تا می شود. اگر این جز نگرانی شماست، بیاید با هم نمایشگر تاشو BOE که همزمان به بیرون و داخل تا می شود و گپ ندارد را ببینید.

نمایشگر تاشو BOE

گوشی تاشو هواوی Mate X2 به تازگی معرفی شده است. یک فبلت تاشو که طراحی تاشو نسل قبلی خود را کنار گذاشته و به طراحی گلکسی فولد که آن را مسخره می کرد، گرویده است. به یاد دارید که ۲ سال پیش مدیر عامل هواوی گفت گلکسی فولد در حد نمونه اولیه کنسل شده میت ایکس هم نیست؟! به هر حال!

مدیر عامل هواوی می گوید گلکسی فولد در حد نمونه اولیه کنسل شده میت ایکس هم نیست!

به تازگی ویدیو جدیدی که منتشر شده نشان می دهد که شرکت های تولیدکننده موبایل ممکن است در نسل های بعدی گوشی تاشو خود، مجبور به انتخاب فقط یکی از این حالت های تاشو (تاشو به داخل یا تاشو به بیرون) نباشند.

به گزارش MyDrivers، شرکت BOE به پیشرفت های خوبی دست پیدا کرده است. ویدیو که در ادامه خواهید دید، نمونه اولیه گوشی تاشویی را به تصویر می کشد که می تواند هم به داخل و هم به بیرون تا شود. از همه مهم تر اینکه در بخش لولا گپ هم ندارد. این پیشرفت بزرگی است.

 

 

شرکت BOE در تولید انبوه نمایشگرهایی با شعاع خمش 5 تا 3 میلی متر (میلی متر) و توانایی تاشدن تا ۲۰۰ هزار مرتبه مشغول است و این یک استاندارد خود در صنعت است.

گزارش های جسته گریخته ای م یگوید که هواوی دوست دارد این نمایشگر را برای “Mate X3” انتخاب کند. با توجه به اینکه انتظار می رود بازار نمایشگرهای تاشو تا سال ۲۰۲۳ شاهد فروش میلیونی باشد، اگر این پنل ۳۶۰ درجه تاشو BOE واقعا به تولید انبوه رسیده باشد و شرکت دیگری به آن دست پیدا نکند، این برند چینی می تواند موفقیت های قابل توجهی را تجربه کند.

نظر شما چیست؟ گوشی تاشو باید به بیرون تا شود یا به داخل؟ البته که این نمایشگر ۳۶۰ درجه بهتر است!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

همش خوبه
مهم اینه که درست بتونی بزنی و استفاده کنی!.

اپل هم تاشو کنه تا قیمتش نیاد پایین کسی سراغش نمیره

MohammadFarhaadi

تا شیائومی مجبورشون نکنه قیمت پایین بیار نیستن اینا!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)