حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی Mate X3 شاید تا اویل اردیبهشت ۱۴۰۱ رونمایی شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی هوشمند تاشو عرضه کرد. این شرکت در حال حاضر چند دستگاه تاشو در بازار دارد و اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسل سوم گوشی هوشمند تاشو خود است. امروز در گزارشی می شنویم که گوشی تاشو هواوی Mate X3 شاید تا اویل اردیبهشت ۱۴۰۱ رونمایی شود.

گوشی تاشو هواوی Mate X3

طبق جدیدترین گزارش ها، انتظار می‌رود هواوی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو خود با نام هواوی میت X3 خود را تا پایان ماه جاری در چین عرضه کند. با این حال، این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه را تایید نکرده است.

هواوی Mate X3 اخیرا در TENAA مشاهده شد و برخی از جزئیات کلیدی مربوط به گوشی هوشمند دیده شد. هواوی میت ایکس ۳ دارای صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی OLED با رفرش‌ریت 90 هرتز و صفحه نمایش داخلی تاشو 8 اینچی OLED با پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتز است.

موجودی تراشه Kirin 9000

گفته می‌شود که این دستگاه از پردازنده Kirin 9000 خود این شرکت استفاده می‌کند و احتمالاً یک گوشی هوشمند دارای ارتباط 4G (بدون 5G) است. این 5G نبودن شبیه به چند گوشی هوشمند دیگر که اخیراً از هواوی ارائه شده و به دلیل تحریم‌های ایالات متحده نمی توانند ارتباط 5G داشته باشند، است.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه در پشت باشد که با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ارایه می شود. در قسمت جلویی دستگاه احتمالاً یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی دارد.

در مورد سیستم عامل باید گفت که Mate X3 با سیستم عامل HarmonyOS 2.0.1 (سیستم عامل HongMeng در چین) عرضه خواهد شد. انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از فناوری شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره گوشی تاشو بعدی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)