حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A12 سامسونگ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه ماه پیش بود که گلکسی A12 سامسونگ با مدیاتک Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. این دستگاه جدیدترین نمونه اقتصادی برند کره ای در بازار ایران هم هست. امروز عمر باتری گلکسی A12 سامسونگ مشخص شده و بد نیست که با هم نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری گلکسی A12

بد نیست بدانید نسل قبلی این دستگاه یعنی گلکسی A11 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است، در حالی که گلکسی A12 با یک باتری 5000 میلی آمپری عرضه می شود. هر دو دستگاه اما با 15 وات شارژ می شوند.

اینکه این باتری بزرگ با نمایشگر HD+ و تراشه میان رده مدیاتک Helio P35 چه خروجی را خواهد داد، موضوع این مطلب ماست. در بررسی Gsmarena از باتری گلکسی A12 شاهد اعداد و ارقام زیر هسنیم:

عمر باتری گلکسی A12

عمر باتری گلکسی A12

همانطور که می بینید، بیش از 16 ساعت وبگردی از طریق Wi-Fi و تقریبا ۱ ساعت کمتر برای تماشای ویدیو را تجربه کردیم. گلکسی A12 بیش از ۳۱ ساعت تماس صوتی روی 3G را ارایه می کند. همچنین با مصرف باتری مناسب در حالت آماده به کار، در پایان امتیاز استقامت گلکسی A12 به 123 ساعت رسید. این یک عملکرد خیلی خوب برای باتری موبایل است.

سرعت شارژ شدن باتری گلکسی A12

سرعت شارژ گلکسی A12

سرعت شارژ گلکسی A12

شارژر موجود، همان شارژ سریع تطبیق پذیر سامسونگ است که سال ها از این برند دیده ایم، یک شارژر قابل اعتماد (سازگار با QuickCharge 2.0) که من اولین مرتبه روی گلکسی نوت ۴ آن را ملاقات کردم! مشخص نیست که این تلفن از چه استاندارد شارژی پشتیبانی می کند، اما در آزمایش ها، توان ارایه شده در حالت نمایشگر روشن ۱۵ وات است و با خاموش بودن آن، توان خروجی حدود ۱۱ وات خواهد بود.

با استفاده از این آداپتور، Galaxy A12 دقیقا ۳ ساعت و ۳ دقیقه طول کشید تا به ۱۰۰٪ باتری برسد که بسیار کند است. همچنین شارژ شدن ۲۰ درصد از باتری در مدت ۳۰ دقیقه بسیار ناامید کننده است. به نظر می رسد شارژ شبانه روش پیش فرض استفاده از این دستگاه اقتصادی سامسونگ است. نکته خوب اینکه عمر باتری آن به اندازه کافی خوب است که به طور معمول نگران خاموش شدنش در طول روزی که با باتری ۱۰۰ درصد از خانه بیرون زده اید، نباید باشید.

نظر شما چیست؟ عمر باتری گلکسی A12 از نظر شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

زمان شارژ باتریو😐
اندازه شیش هزار پوکو ام سه طول میکشه شارژ شه ولی عمر باتریش خیلی خوبه نزدیک ایکس سه و نوت ۹ اس

Mahdi

3 ساعت و ۳ دقیقه ، چه زجری بکشه خریدارش

Saeed Mohammadipouya

به هر حال بهتره این ویژگی دوباره اضافه بشه تا خیال کاربر از هر جهتی راحت باشه.

Mahdi

سه ساعت چه خبره من بیش از ۱ خوردن بشه عصبی میشم 😠😠😠

Milad7

زمان شارژ شدنش که افتضاحه😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)