حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل انتقال فایل به پوشه obb در اندروید ۱۱

اگر اینستاگرام ترنجی را دنبال کنید، احتمالا می دانید که پس از نخستین نگاه ترنجی به گلکسی اس ۲۱، حالا این دستگاه میهمان ماست تا بررسی شود و نظر ما درباره این دستگاه به شما ارایه گردد. پس از اعمال اولین آپدیت ارایه شده برای این دستگاه، در بخش انتقال بازی و نرم افزارها به مشکل برخوردم. در حقیقت مشکل انتقال فایل به پوشه obb و پس نصب چند نرم افزار مدیریت فایل و دیدن مشکل مشابه، به جستجو پرداختم. مشخص شد که مشکل کپی کردن فایل در obb مربوط به اندروید ۱۱ می شود و گویا یک موضوع سراسری در تمام دستگاه های مجهز به این سیستم عامل خواهد بود. اما راه حل چیست؟

مشکل انتقال فایل به پوشه obb

اگر شما در دنیای اندروید زندگی می کنید، یکی از خوبی ها این است که می توانید بازی ها و نرم افزارها را به راحتی بین دستگاه های مختلف ارسال کنید. این در بررسی موبایل های اندرویدی هم سهولت ویژه ای ایجاد می کند، چرا که برای تجربه بازی های سنگین نیازی به دانلود چند گیگابایتی نیست.

خب، برای انتقال بازی از یک گوشی به گوشی دیگر اندروید نیاز است که فایل های پوشه obb و data را هم منتقل کنید. در اندروید ۱۱ امکان انتقال فایل به پوشه obb از طریق خود دستگاه وجود ندارد. در حقیقت فقط فروشگاه های نرم افزاری تایید شده اجازه دسترسی به این پوشه را دارند. اما چطور این مشکل را حل کنیم؟!

خب نسبتا خیلی ساده! من در Reddit خواندم که شما نیاز به یک کامپیوتر دارید که دستگاه را به آن وصل کرده و عملیات انتقال را انجام دهید، به همین سادگی! و البته که خودم تست کردم و این راه حل پاسخگو بود.

راه حل مشکل انتقال فایل به پوشه obb

راه حل مشکل انتقال فایل به پوشه obb

پس اگر موبایل اندروید ۱۱ دارید، برای انتقال فایل به پوشه obb یا هر گونه تغییر درباره محتوای این پوشه، باید به کامپیوتر متکی باشید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

ریدم به این اندروید 11چقدر منتظرش بودم

Milad7

تشکر 🙂

reza70

سلام میشه به من یه راهنمایی بدید من پوشه obb رو میتونم انتقال بدم با کامپیوتر ولی پوشه deta نمیشه بعد از دانلود اندروید ۱۱ دیگه فایل هایی که توی پوشه دیتا بوده نمیاره حتی نمیزاره پوشه deta یا obb رو حذف کنم ممنون میشم راه نماییم کنید

Esmaeel

منم همین مشکل رو دارم.باید چیکار کنم؟لطفا راهنمایی کنین.ممنون

reza70

من برنامه ES File Manager رو از سایت فارسروید دانلود کردم (نسخه پرمیوم) بعد همه مجوز هارو که بهش دادم فایل دیتا با تمام پوشه هاش رو برام آورد بالا اجازه انتقال فایل به دیتا هم میده اگه از قبل برنامه ES رو داری حذف کن اینو نصب کنه اگه نه خوب برو بگیریش کار منو که راه انداخت
اینم لینکش اگه خواستی دانلود کنی

https://www.dl.farsroid.com/ap/ES-File-Explorer-File-Manager-Premium-4.2.4.6.3(FarsRoid.Com).apk

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)