حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 3 از قلم S-Pen پشتیبانی می کند ، خداحافظی با سری نوت!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

رسانه های خبری کره جنوبی امروز گزارش دادند که گلکسی Z Fold 3 از قلم S-Pen پشتیبانی می کند. این دومین گوشی هوشمند سامسونگ خارج از سری نوت این شرکت است که قرار است با پشتیبانی از قلم عرضه شود. اولین مورد گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا بود که سامسونگ آن را به پشتیبانی از قلم مجهز کرد و کمتر از یک ماه پیش معرفی و عرضه شد.

گلکسی Z Fold 3 از قلم S-Pen پشتیبانی می کند

پس از تایید رسمی سامسونگ در سال گذشته مبنی بر این که گوشی هایی غیر از سری گلکسی نوت به پشتیبانی از S Pen مجهز خواهند شد، حال شاهد تحقق این وعده هستیم و به نظر می رسد گلکسی Z Fold 3 گوشی بعدی باشد که از این قابلیت بهره مند می شود.

به نقل از ETNews، سامسونگ با موفقیت فناوری قلم S Pen را برای گوشی های تاشو توسعه داده است. ماه ها است شنیده می شود که سامسونگ در حال کار بر روی پشتیبانی S Pen از گوشی های تاشو خود است، با گزارش های ضد و نقیض که می تواند این قابلیت را به گلکسی Z Fold 3 گوشی تاشو آینده این شرکت بیاورد. اکنون، آخرین اخبار و شایعات نشان می دهد که سامسونگ کاملا طبق برنامه قبلی حرکت می کند و به زودی باید شاهد معرفی رسمی این مدل با پشتیبانی از قلم باشیم.

گلکسی زد فولد 3

گلکسی Z Fold 3 از قلم S-Pen پشتیبانی می کند

سامسونگ در توسعه قابلیت S Pen برای تلفن های تاشو موفق شده است و بنابراین تصمیم گرفته است این ویژگی را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ میلادی به گوشی های تاشو نسل بعدی سری Z بیاورد.

این رسانه خبری می گوید سامسونگ برای اینکه قابلیت S Pen را به گوشی های با صفحه نمایش تاشو اضافه کند، با مانع های زیادی روبرو شده است. اولین مانع ساخت صفحه ای است که بتواند در برابر فشار ساخته شده توسط S Pen مقاومت کند، زیرا قلم ورودی روی صفحه نمایش های تاشو فعلی باعث ایجاد خراش و آسیب دیدگی آن ها می شود.

 

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

 

مانع دیگری که به آن اشاره شده است که دیجیتایزر مورد استفاده برای تشخیص ورودی S Pen نیز باید تاشو باشد. خوشبختانه، به نظر می رسد که این موارد همگی رفع شده اند و سامسونگ توانسته است با موفقیت آزمایش و تست های مربوط به استفاده از قلم را در صفحه نمایش های تاشو به سرانجام برساند.

پس از گلکسی اس ۲۱ اولترا حالا گلکسی Z Fold 3 نیز به قلم مجهز می شود. به نظر می رسد سامسونگ منتظر تایید تست های نهایی پشتیبانی از S-Pen در صفحه نمایش های تاشو است تا خبر توقف تولید سری نوت را که یکی از ویژگی های برجسته اش استفاده از قلم بود را اعلام کند و این سری برای همیشه به تاریخ بپیوندد.

نقد و بررسی گلکسی زد فولد ۲

گلکسی Z Fold 3 از قلم S-Pen پشتیبانی می کند

به نظر شما سیاست حذف سری نوت و توسعه سایر محصولات در استفاده از قلم از سوی سامسونگ، تا چه حد می تواند درست باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خداحافظ نوت🥲😟😪😭

Milad7

حذف سری نوت بزرگترین اشتباه سامسونگه! 😝

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی