حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E7 Power با مدیاتک هلیو G25 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | موتورولا

گوشی اقتصادی Moto E7 Power موتورولا امروز رسما در هند معرفی شده است. موتورولا Moto E7 Power با مدیاتک هلیو G25 ارایه می شود و با نمایشگر نسبتا بزرگ ۶.۵ اینچی می تواند برای کاربران جالب ظاهر شود.

موتورولا Moto E7 Power

موتورولا Moto E7 Power با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر 20:9 و رزلوشن HD+ ارایه می شود. این پنل مجهز به یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. این دستگاه میان رده مجهز به Helio G25 است. هفت ماه پیش بود که این تراشه در کنار مدیاتک Helio G35 معرفی شد. این تراشه برای گوشی های اصطلاحا گیمینگ تولید شده است.

مدیاتک Helio G35 و Helio G25 رسما معرفی شدند

موتورولا موتو ای ۷ پاور از اندروید ۱۰ استفاده می کند و دارای دو مدل است:

  1. ۱- ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

بله، جالب است که مدل ۳ گیگابایت رم ندارد. این دستگاه همچنین دارای اسلات کارت microSD است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت را فراهم می کند.

قاب پشتی Moto E7 Power دارای اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه است که از دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. این گوشی همچنین دارای یک دکمه اختصاصی دستیار صوتی گوگل در سمت راست قاب است تا به شما اجازه دهد سریع دستیار دیجیتال را احضار کنید.

سایر ویژگی های Moto E7 Power شامل پشتیبانی از وای فای MIMO 2×2 ، گواهی IP52 (مقاومت در برابر پاشش آب) ، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB-C است. این تلفن هوشمند در رنگ های آبی و قرمز مرجانی ارائه می شود. همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 وات را پشتیبانی می کند.

در اعلامیه مطبوعاتی خود ، موتورولا گفت موتو E7 پاور “100٪ ساخت هند است” و از هفته آینده از طریق Flipkart و فروشگاه های خرده فروشی پیشرو در هند به فروش می رسد. مدل پایه ۲+۳۲ گیگابایتی ۱۰۵ دلار است، در حالی که مدل ۴+۶۴ گیگابایت فقط ۱۰ دلار بیشتر و ۱۱۵ دلار قیمت دارد.

نظر شما چیست؟ این گوشی اقتصادی موتورولا را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گوشی پرچمدارم که داشته باشی اما چیپستش مدیاتک باشه باید ازش دوری کنی.🚫🚫

Mahdi

درسته پردازندش رو دوست ندارم ولی قیمتش خوبه

c.T.S.A.c

سلام علیکم بعد دو سال!…

Mahdi

معمولیه😞😞

Milad7

در یک کلام کاملا معمولی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)