حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید ردمی، نسخه موازی ردمی 9A است: Redmi 9A Sport و Redmi 9i Sport!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ردمی

کمپانی ردمی، توانسته است طی سال‌های گذشته جای خود را در میان کاربران باز کند و گوشی‌های اقتصادی بیشتری را روانه بازار کند. گوشی Redmi 9A، یکی از دستگاه‌های اقتصادی جذاب سال گذشته ردمی بود. اما گوشی های جدید ردمی، نسخه موازی Redmi 9A در هند هستند!

مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید ردمی: Redmi 9A Sport و Redmi 9i Sport! 

سال گذشته بود که ردمی رسماً از Redmi 9A خود پرده برداشت. این گوشی، در ابتدا وارد بازار مالزی شد.

 

ردمی 9A با مدیاتک Helio G25 به قیمت ۸۳ دلار رسما معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks، ردمی همین امروز از گوشی‌های جدید دیگری رونمایی کرده است. این گوشی‌ها، در واقع Redmi 9A Sport و Redmi 9i Sport نام گرفته‌اند. جدیدترین گوشی‌های ردمی، شاید پسوند Sport را با خود یدک بکشند. اما در واقع هیچ تفاوت خاصی میان Redmi 9A و این دو دستگاه نیست. ظاهراً شیائومی باز هم به سراغ استراتژی قدیمی گیج کردن کاربران رفته و برنامه‌ای برای تولید گوشی جدید نداشته است!

برای مرور مشخصات دو گوشی جدید ردمی، باید به سراغ مشخصات Redmi 9A برویم. هر دو دستگاه، مجهز به نمایشگری با قطر ۶.۵٣ اینچ، پنل IPS LCD و وضوح +HD هستند. همچنین خبری از رفرش ریت بالا نیست. تراشه موجود در دو نسخه موازی جدید ردمی 9A، همان Helio G25 است. دوربین اصلی تکی این گوشی، وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی هم از سنسور تکی ۵ مگاپیکسلی واقع شده در ناچ قطره‌ای برخوردار است.

جنس فریم و قاب پشتی این گوشی‌های اقتصادی، از پلاستیک است. نکته عجیب، این است که ردمی حتی این گوشی‌ها را با اندروید ١١ روانه بازار نکرده است! بلکه هر دو، از سیستم عامل اندروید ١٠ پایه استفاده می‌کنند. رابط کاربری آن‌ها نیز MIUI 12 است. این موضوع، نشان می‌دهد که ردمی حتی در بخش نرم افزاری نیز عملکرد به روزی نداشته است و از همان نسخه نرم افزار قدیمی Redmi 9A بهره گرفته است.

باتری Redmi 9A، ظرفیت ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعتی داشت و دو گوشی جدید ردمی نیز چنین باتری را در اختیار دارند. منبع تغذیه این باتری، یک شارژر ١٠ واتی است. درگاه کارت حافظه جانبی، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Micro-USB 2.0 در این گوشی موجود است. ردمی از قابلیت تشخیص چهره در این گوشی‌ها استفاده کرده است. وزن Redmi 9i Sport و Redmi 9A اسپورت، برابر با ١٩۴ گرم است. ضخامت آن‌ها نیز ٩ میلی متر می‌باشد. پس از تمام این‌ها، مشخصات دو گوشی Redmi 9i Sport و Redmi 9A Sport از چه قرار است؟

ردمی 9A Sport، در دو نسخه ۲/٣٢ و ٣/٣٢ گیگابایتی روانه بازار هند می‌شود. نسخه اول، قیمت ۶,۹٩٩ روپیه‌ای (معادل ٩۵ دلار آمریکا) و نسخه دوم نیز قیمت ٧,٩٩٩ روپیه (معادل ١٠٩ دلار آمریکا) دارد. ردمی 9i Sport نیز یک نسخه گران قیمت‌تر و پیشرفته‌تر از Redmi 9A Sport است. این گوشی، دارای نسخه‌ای ۴/۶۴ گيگابايتی است که برچسب قیمتی ٨,٧٩٩ روپیه‌ای ‌(معادل ١١٩ دلار آمریکا) را داراست. نسخه ۴/١٢٨ گیگابایتی آن نیز به قیمت ٩,٢٩٩ روپیه (معادل ١٢۶ دلار آمریکا) به دست مشتریان می‌رسد.

نظر شما در مورد ارائه نسخه‌های موازی جدید از Redmi 9A چیست؟ قیمت این گوشی‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

این بار ردمی اپل بازی درآورده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️