حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E7 با مدیاتک Helio G25 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

موتورولا در دهه گذشته با سری اقتصادی Moto E موفقیت کسب کرده است. به نظر می رسد این اتفاق به لطف ورود نسل بعدی موتورولا Moto E7 تا یک سال دیگر ادامه داشته باشد. امروز موتورولا Moto E7 با مدیاتک Helio G25 رسما معرفی شده است.

موتورولا Moto E7

موتورولا موتو Moto E7 در بخش دوربین پشتی دارای دوربین دوگانه است. این دستگاه یک قاب دوربین مربع شکل در وسط دارد و یک طراحی آشنا را ارائه می دهد. جدیدترین دستگاه اقتصادی موتورولا با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده زیر لوگو M موتورلا را ارایه می دهد.

در مجموعه دوربین دو گامه اصلی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد که “عکاسی با کیفیت بالا از تلفن همراه” را به قیمت پایین تری از هر موتورولا به ارمغان می آورد. این سنسور برای تولید عکس های با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی از فن آوری ادغام استفاده می کند.

این دستگاه همچنین از طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله Night Vision ، حالت پرتره و حالت پانوراما پشتیبانی می کند. همانطور که این روزها در مورد بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی اتفاق افتاده است، Google Lens نیز در دوربین یکپارچه شده است.

در جای دیگر داخل برجستگی دوربین، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که می تواند 2.5 برابر به یک شی نزدیک شود. همچنین در کنار این ۲ ما شاهد یک فلاش LED هستیم. از نظر فیلمبرداری، دوربین اصلی از ضبط HD و FHD با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

با چرخاندن Moto E7 ، یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Max Vision با وضوح HD + یا (1600 در 720p) و یک بریدگی قطره طور برای دوربین سلفی وجود دارد. این جا یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است که از عکس های پرتره پشتیبانی می کند.

موتورولا برای استفاده کامل از تلفن های هوشمند، اندروید ۱۰ را با حداقل رابط کاربری سفارشی خود ارایه کرده است. یک باتری 4000 میلی آمپری نیز وجود دارد که موتورولا ادعا می کند تا 36 ساعت دوام دارد.

در مورد داخلی، Moto E7 مجهز به مدیاتک Helio G25 است، تراشه ای که اخیراً توسط Redmi 9A استفاده شده است. همچنین 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت استاندارد ارائه می شود ، اگرچه کارت های microSD تا 512 گیگابایت پشتیبانی می شوند.

مدیاتک Helio G35 و Helio G25 رسما معرفی شدند

از دیگر ویژگی ها می توان به شارژ سریع ۱۰ وات (واقعا دیگر سریع به حساب نمی آید)، بلوتوث 5.0 و اتصال شبکه 4G اشاره کرد.  بسته Moto E7 توسط درگاه USB-C در پایین و همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری تکمیل می شود. همچنین یک دکمه دستیار Google در سمت چپ گوشی قرار دارد که یک دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست نشسته است.  این گوشی هوشمند دارای یک بلندگوی کوچک در پشت است.

موتورولا Moto E7 در هفته های آینده به آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا عرضه خواهد شد. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا در آینده ای نزدیک به اروپا یا آمریکای شمالی می آید وجود ندارد.

از نظر رنگی، این دستگاه رنگ های آبی، خاکستری و مرجانی را ارایه کرده است. طبق معمول، بسته به بازار در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد.

متأسفانه، قیمت های منطقه ای هنوز تأیید نشده است. اما با توجه به مشخصات فنی، انتظار می رود دستگاه کمی بیش از 100 دلار / 100 یورو قیمت داشته باشد.

نظر شما درباره گوشی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مزخرف ، ولی واسه اپلیکیشن شاد خوبه

Milad7

اصلا خوب نیست ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)