حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ مینی با وجود عملکرد ضعیف آیفون ۱۲ مینی، تولید خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

هفته گذشته درباره فروش پایین iPhone 12 mini برای شما نوشتیم. حتی گفته می شود که اپل تولید آیفون ۱۲ مینی را متوقف می کند. با این وجود گفته شده که آیفون ۱۳ مینی با وجود عملکرد ضعیف آیفون ۱۲ مینی، تولید خواهد شد.

آیفون ۱۳ مینی

انتظار می رود که علی رغم فروش کم فروش پرچمدار جمع و جور اپل یعنی آیفون ۱۲ مینی اما آیفون ۱۳ مینی، همچنان در لیست آیفون های امسال باشد. این احتمال وجود دارد که اپل هدف تولید خود را با زنجیره تأمینش به روز کرده و هدف آن تولید آیفون های مینی کمتری است. این تصمیم به آن جهت گرفته شده که منابع خود را روی سایر مدل های بزرگتر متمرکز کند.

هرآنچه از سری آیفون ۱۳ یا آیفون 12S می دانیم

طبق اطلاعات قبلی، آیفون ۱۲ مینی فقط ۵ درصد از کل فروش آیفون در ایالات متحده را تشکیل می دهد.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از Jon Prosser درباره تولید آیفون ۱۳ مینی، گفته می شود که با وجود استقبال ضعیف از آیفون ۱۲ مینی، اما تولید مدل مینی جدید کنسل نخواهد شد. مدل ۵.۴ اینچی طی ماه های اکتبر تا نوامبر بدترین فروش را در بین چهار مدل در ایالات متحده ثبت کرده و گزارش ها می گوید اپل ممکن است به دلیل ضعف تقاضا، تولید آن را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ متوقف کند.

همه این شواهد به یک حقیقت تلخ اشاره دارد. بازار قابل توجهی برای گوشی های هوشمند کامپکت مانند آیفون ۱۲ مینی وجود ندارد. با این وجود منبع خبری ما به همراه Mauri QHD معتقدند که آیفون ۱۳ مینی لغو نمی شود و این می تواند به این معنی باشد که در مقایسه با سه مدل دیگر که در اواخر سال جاری انتظار می رود، در حجم کمتری تولید شود. طبق گفته Ming-Chi Kuo، اپل همانند سال گذشته چهار مدل آیفون ۱۳ با همان اندازه نمایشگرهای خانواده آیفون ۱۲ را منتشر خواهد کرد.

آیفون ۱۳ مینی

آیفون ۱۳ مینی

خانواده آیفون ۱۳ تاخیر ندارد

همچنین گزارش شده است که سری آیفون ۱۳ این بار با تاخیر در تولید روبرو نخواهد بود و انتظار می رود هر چهار مدل در سپتامبر سال جاری باشد. مشخص نیست که آیا آیفون ۱۱ و آیفون XR پس از عرضه سری آیفون ۱۳ همچنان به فروش خود ادامه خواهند داد یا خیر، اما در چند گزارش ذکر شده که بخشی از فروش کم آیفون ۱۲ مینی به دلیل قیمت گذاری جذاب مدل های قبلی بوده است.

مقایسه آیفون ۱۲ مینی با آیفون SE 2020

مطمئنا، آیفون ۱۲ مینی از تراشه A14 Bionic بهره می برد و نمایشگر OLED دارد، اما آیفون ۱۱ و آیفون XR از نمایشگر بزرگتری بهره می برند و به دلیل رزلوشن پایین تر عمر باتری را بهبود می بخشند.

نظر شما چیست؟ آیفون ۱۲ مینی برای شما جذابیتی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این برای هر کسی نیست برای کسایی هست که گوشی کوچیک خوشدست دوست دارن 😆😆

Milad7

گوشی مخصوص عده کمی از فراد که صفحه نمایش کوچک و جمع و جور میپسندن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)