حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آپدیت وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ سامسونگ به Galaxy S21 FE رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

گلکسی S21 FE، جدیدترین گوشی رده بالای سامسونگ است و در همین راستا، بسیاری در پی خرید آن هستند. حال، اولین به روزرسانی این دستگاه ارائه شده است. اولین آپدیت سامسونگ Galaxy S21 FE، اخیراً با وصله امنیتی ژانویه ٢٠٢٢ عرضه شده است. در ادامه، جزئیات بیشتری را مرور خواهیم کرد.

اولین آپدیت سامسونگ Galaxy S21 FE ارائه شد

گلکسی S21 FE، دستگاهی است که پس از مدت فراوانی تأخیر رونمایی شد.

 

سامسونگ گلکسی S21 FE رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ با اندروید ۱۲

 

بنابر گزارش Sammobile، گلکسی S21 FE هفته گذشته معرفی شد و حالا، این دستگاه در حال دریافت اولین به روزرسانی خود می‌باشد. از آن جایی که این گوشی فعلاً در بسیاری از بازارها عرضه نشده است، بنابراین ممکن است که کاربران بعدی Galaxy S21 FE در همان لحظه اول اتصال به اینترنت با این گوشی، با پیام در دسترس بودن این به روزرسانی تازه رو‌به‌رو شوند!

اولین آپدیت سامسونگ Galaxy S21 FE، با نسخه فریمور G990EXXU1BUL5 به دست کاربران خواهد رسید. انتشار این به روزرسانی، برای اولین بار از تایلند گزارش شده است. اما نگران نباشید؛ این آپدیت Galaxy S21 FE تا روزهای آینده به دست کاربران مناطق دیگر نیز خواهد رسید.

اولین به روزرسانی Galaxy S21 FE، وصله امنیتی جدید ژانویه ٢٠٢٢ را در اختیار دستگاه قرار می‌دهد. به لطف این وصله امنیتی جدید، ده‌ها آسیب پذیری شناخته شده رفع شده‌اند. همچنین ممکن است با نصب این به روزرسانی، برخی از پروسه‌های رفع باگ نیز انجام شوند.

اگر Galaxy S21 FE خود را سفارش داده‌اید، باید بگوییم که به محض اتصال به اینترنت، این به روزرسانی برای شما در دسترس قرار می‌گیرد. برای نصب آن، می‌توانید وارد تنظیمات شوید و پس از چک کردن جدیدترین به روزرسانی‌ها، این به روزرسانی را نصب نمایید. شایان ذکر است که اگر این دستگاه هم اکنون در دستان شماست، می‌توانید آن را به صورت دستی هم نصب کنید؛ اما ما این کار را توصیه نمی‌کنیم.

گلکسی S21 FE سامسونگ با اندروید ١٢ و OneUI 4.0 راهی بازار شد. کره‌ای‌ها، وعده انتشار سه به روزرسانی اساسی اندروید را برای Galaxy S21 FE داده‌اند؛ با این حساب، گلکسی S21 FE به روزرسانی اندروید ١۵ هم دریافت می‌کند! همچنین وصله‌های امنیتی برای این گوشی تا مدت‌ها ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد انتشار اولین به روزرسانی Galaxy S21 FE چیست؟ آیا در صدد خرید این گوشی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️