حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Galaxy S21 FE سامسونگ شاید ۲۱ دی ۱۴۰۰ باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دستگاهی به نام Galaxy S21 FE شاید بتواند در زمینه شایعات طولانی و متعدد با دستگاه هایی مثل Pixel 6 گوگل رقابت کند! تعدد شایعات و تاخیر زیاد در معرفی این دستگاه باعث شده که زمان معرفی آن به زمان شیرین آن یعنی همزمانی با آیفون ۱۳ نرسد. با این حال یک شایعه جدید داریم. گفته می شود که تاریخ معرفی Galaxy S21 FE سامسونگ شاید ۲۱ دی ۱۴۰۰ باشد. این شایعه درباره تاریخ معرفی گلکسی S21 FE قبلا هم عنوان شده بود.

تاریخ معرفی Galaxy S21 FE سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 21 FE قرار بود ماه ها پیش عرضه شود، اما مشکلات زیادی در این راه باعث شد این شرکت از عرضه این گوشی جلوگیری کند. به تازگی ایوان بلاس تاریخ معرفی آن را فاش کرده است.

در یکی از پست‌های اخیر توییتر، وی چهار رندر از نمای جلویی گوشی را با تصاویر پس زمینه مختلف به اشتراک گذاشت. جالب اینکه همه آنها تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰ را نشان می‌دادند. این تاریخ برای معرفی گوشی جدید سامسونگ که می تواند به مانند نسل قبلی خود بسیار پرفروش شود، نسبتا بد نیست.

رندر غیررسمی

رندر غیررسمی

ما هیچ اطلاعات جدید دیگری از این توییت نداریم اما از قبل، اگر نگوییم تمام مشخصات S21 FE را می‌دانیم، برخی از آن ها را شنیده ایم.

گلکسی اس 21 FE قبل از این که بتواند با بهترین گوشی ارزان قیمت 5G از برندهای دیگر رقابت کند، رقیب گوشی 6.1 اینچی آینده سامسونگ یعنی S22 است که انتظار می‌رود قیمت اولیه آن حدود 850 دلار باشد. گلکسی اس 21 FE حتی می‌تواند نسخه پایه و معمولی S21 را با صفحه نمایش 6.2 اینچی و قیمت 800 دلار، از میدان رقابت به در کند.

اما متأسفانه، پرچمدار Fan Edition سری گلکسی اس امسال ممکن است به اندازه کافی مقرون به صرفه نباشد تا بتواند توجه بسیاری از کاربران را حداقل در ایالات متحده به خود جلب کند. رولاند کوانت (Roland Quandt) انتظار دارد که این دستگاه صفحه نمایشی 6.5 اینچ داشته باشد. همچنین با 128 گیگابایت حافظه داخلی و به قیمت 699 دلار قیمت عرضه شود. نسخه پایه و اصلی این دستگاه دارای 6 گیگ رم است.

حافظه داخلی این دستگاه در مقایسه با مدل پایه گلکسی S21، کمی کمتر از حد انتظار است. این بدان معناست که سامسونگ باید برای طرفداران وفادار خود، تبلیغات بسیار شگفت انگیزی را ارائه دهد تا آن‌ها به S21 FE 5G توجه کنند.

دانلود تصویر زمینه گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE

این دستگاه با صفحه‌نمایش تخت (حداقل طبق استانداردهای معمولی S21) و با همان پردازنده اسنپدراگون 888 موجود در سایر اعضای خانواده S21، عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این دستگاه در ایالت متحده در دسته‌ای از رنگ‌های مختلف از جمله سیاه، سفید، سبز روشن و بنفش روشن عرضه می‌شود.

بسته به میزان افزایش تولید و میزان تقاضای جهانی این گوشی پس از تاخیرهای متعدد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تعداد از این رنگ‌های مختلف به ایالات متحده خواهند رسید. اما در حال حاضر، مطمئناً خوب است که همه آن‌ها را یک بار دیگر در تصاویری با کیفیت بالا بررسی کنید. تمام مشخصات و ویژگی‌های دیگر نیز تا حد زیادی مشخص شده‌اند. از رزولوشن Full HD نمایشگر Super AMOLED و رفرش ریت 120 هرتزی گرفته تا باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه و ترکیب دوربین بسیار معمول آن که شامل سه دوربین 12 + 12 + 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است.

شما منتظر گلکسی S21 FE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)