حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مروری بر سامسونگ گلکسی S21 FE و تمام جزئییات آن، پیش از رونمایی رسمی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ ماه‌هاست که به دنبال رونمایی از نسل جدید گوشی رده بالای خود، یعنی Galaxy S21 FE است. اما تاکنون، این امر با تأخیرهای فراوانی مواجه شده است. حال ما قصد داریم تا با توجه به جزئیات تکمیلی سامسونگ گلکسی S21 FE، یک بار دیگر تمام مشخصات و اطلاعات آن را پیش از رونمایی مرور کنیم.

مروری بر هر آنچه که از سامسونگ گلکسی S21 FE می‌دانیم

سامسونگ در تاریخ ١۴ دی در مراسم CES 2022 حاضر خواهد شد. بنابراین، ممکن است در این تاریخ، شاهد رونمایی گوشی جدیدی نیز باشیم.

 

تغییر نام سامسونگ موبایل به Samsung MX : مراسم CES 2022 سامسونگ ۱۴ دی ۱۴۰۰

 

بر اساس گفته‌های Gizmochina، سامسونگ نسخه FE گلکسی S21 را در همان روزهای ابتدایی سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد. پیش از این، چندین گزارش از این گوشی و مشخصات لو رفته‌اش منتشر شده بود. اکنون، تمام مشخصات این گوشی در کنار هم گردآوری شده‌اند و ما قصد داریم تا برای آخرین بار، این اطلاعات را مرور کنیم. علاوه بر این موضوع، SnoopyTech هم رندرهای جدیدی را از این گوشی رده بالای سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

اما در نهایت، به سراغ مشخصات نهایی این دستگاه می‌رویم. سامسونگ قرار است Galaxy S21 FE را به نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢۰ هرتزی تجهیز کند. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، در زیر نمایشگر جای خوش خواهد کرد. مانند نسل قبل، فریم دستگاه از جنس آلومینیوم و جنس قاب پشتی نیز از پلاستیک خواهد بود. در قاب جلویی و در حفره نمایشگر مرکزی، تک دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی به کار رفته است.

بسته به بازار هدف، سامسونگ این گوشی را با تراشه Snapdragon 888 یا Exynos 2100 به دست مشتریان خواهد رساند. این دستگاه در نسخه‌هایی با ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که Galaxy S21 FE با اندروید ١٢ پیش فرض روانه بازار شود.

در قاب پشتی، سامسونگ از دوربین اصلی سه گانه ٨+١٢+١٢ مگاپیکسلی بهره گیری کرده است. سنسور ٨ مگاپیکسلی که برای لنز تله فوتو در نظر گرفته شده است، زوم اپتیکال ٣ برابری را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه، از یک باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت. همچنین این باتری، از شارژر سیمی ٢۵ واتی و شارژر بی سیم ١۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت، گفته می‌شود که به مانند Galaxy S20 FE، این گوشی از درگاه Type-C، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، اینترنت 5G و موارد دیگر بهره مند خواهد شد.

بر اساس گزارشات موثّق، سامسونگ بالأخره در مراسم CES 2022 که در همان اواخر دی ماه برگزار می‌شود، این گوشی را معرفی خواهد کرد. در نهایت، قیمت احتمالی این گوشی برابر با ۶٩٩ دلار خواهد بود. طراحی کلی این گوشی، شبیه به Galaxy S21 است.

نظر شما در مورد سامسونگ گلکسی S21 FE چیست؟ آیا به فکر خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️