حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 3.1 گلکسی S20 FE سامسونگ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن یکی از پرفروش ترین موبایل های سامسونگ و تقریبا پرفروش ترین عضو خانواده S20 است. خبر خوب برای دارندگان این پرچمدار اقتصادی آن است که سامسونگ از چند روز پیش ارایه آپدیت One UI 3.1 گلکسی S20 FE را آغاز کرده است.

آپدیت One UI 3.1 گلکسی S20 FE

البته باید بدانید که به نظر می رسد این شرکت به روزرسانی را یک مرتبه ارایه کرده است ولی دیگر برای دانلود در دسترس نیست. Galaxy S20 FE سال گذشته با اندروید ۱۰ عرضه شد و دو ماه پیش آپدیت اندروید ۱۱ را با One UI 3.0 دریافت کرد.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

در حال حاضر آخرین به روزرسانی برای Galaxy S20 FE به صورت OTA یا Smart Switch در دسترس نیست. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ بروزرسانی One UI 3.1 را برای Galaxy S20 FE متوقف کرده است. با این حال، ممکن است که این آپدیت اشکالاتی داشته باشد و شرکت بخواهد آن ها را برطرف کند تا آن را دوباره ارایه کند. ماه گذشته، سامسونگ همچنین به روزرسانی One UI 3.0 خانواده گلکسی اس ۱۰ را انجام داده بود اما چند روز بعد عرضه آن قطع کرد و سپس ارایه را از سر گرفت.

به روزرسانی One UI 3.1 برای Galaxy S20 FE تا حد زیادی در بازارهای اروپا ارائه شده است. برخی از ویژگی های اضافی مانند گزینه Feed Google در صفحه اصلی، امکان تنظیم جلوه های تماس ویدیویی در برنامه های شخص ثالث، گزینه حذف داده های مکانی از تصاویر و فیلم ها قبل از اشتراک گذاری با دیگران و برخی رابط های کاربری جزئی کوچک دیگر در این آپدیت وجود دارد.

آپدیت One UI 3.1

آپدیت One UI 3.1

سامسونگ ممکن است ظرف چند روز آینده عرضه One UI 3.1 برای Galaxy S20 FE را از سر بگیرد. اگر کاربر Galaxy S20 FE هستید و قبلاً به روزرسانی One UI 3.1 را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده اید، به ما بگویید که آیا به اشکالاتی از جمله مشکلات عملکردی یا کاهش عمر باتری را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

صد حیف که نسخه ی 5G وارد نشد و فقط نسخه اگزینوس ۹۹۰ که اصلا خب نیست وارد شد مگر نه اررش بالایی داشت

نیما عرفانی

یادمه در جریان برگزاری نظرسنجی لیگ ترنجی ۲۰۲۰ ، تو مراحلی که یه پای رقابت اس ۲۰fe بود ؛ رو این مورد تأکید داشتم اما خب یه سری از دوستان همیشه نسخه ی اسنپدراگون گوشی های سامسونگ رو مبنا قرار میدادن…
در واقع طبق معمول تناقض عجیبی رخ می‌داد ؛ از طرفی قیمت و دسترسی به گوشی تو بازار ایران ملاکشون بود و از طرفی مدل های بسیار کمیاب یا نایاب اسنپدراگون تو ایران!!
“حالا بماند که قریب به اتفاق همه ی اس ۲۰ fe هایی که وارد ایران میشه نسخه ی اگزینوسه و ۵جی نیست”👇
✓https://toranji.ir/?p=1089170/#comment-260042

Milad7

عالی 🙂 مبارک دوستان

seyedhamed

نسخه فورحی که تو بازار ایرانه بسیار عملکرد ناپایدار و باتری بدی داره و داغ شدن زیاده. اصلا گوشی مناسبی نیست

Erdman

شما نودت داری که اظهار نظر میکنی دوست عزیز؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)