حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اتریوم وارد کانال ۱۷۰۰ دلار شد، همچنان صعودی!

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

اتریوم دومین ارز بازار کریپتو در رالی صعودی که از چند روز پیش شروع کرده است همچنان می تازد. به نقل از ambcrypto طی چند روز اخیر، اتریوم بدون وقفه در حال افزایش قیمت بوده و ظاهرا قصد متوقف شدن ندارد! در جدیدترین قیمت این رمزارز توانست به رکورد قیمتی ۱۷۵۰ دلار برسد و رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اتریوم

قیمت اتر پس از شکست مقاومت آخر خود در ۱۵۰۰ دلار، روز 4 فوریه (۱۶ بهمن) توانست بالاترین قیمت تاریخ خود را بالاتر از سطح ۱۶۹۰ دلار به ثبت برساند. پس از مواجه شدن با یک اصلاح جزئی، اتریوم به محدوده ۱۵۹۰ دلار سقوط کرد. دیدگاه کارشناسان در مورد این دارایی همچنان صعودی بوده و معتقدند که تا زمانی که اتر حمایت خود را در ۱۶۴۰ دلار و سطوح بالاتر از آن حفظ کند از پتانسیل رشد خوبی برخوردار است.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم

در آخرین ساعت روز جمعه، افزایش قیمت اتریپم در تایم 24 ساعته بالغ بر 5.7 درصد بوده است. لازم به ذکر است که هم زمان با نگارش این مطلب، اتر با ۴.۴۸ درصد افزایش، با قیمت ۱۷۲۱ دلار در حال خرید و فروش است.

هرچند، این افزایش قیمت اتر بر کارمزد تراکنش های شبکه نیز تأثیر گذاشته است. طبق داده های Bitinfocharts ، متوسط کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم برای اولین بار در تاریخ فعالیت این شبکه از 20 دلار فراتر رفته است.

با توجه به افزایش هزینه های گس، صرافی رمزنگاری Liquid به طور موقت برداشت اتر و برخی از توکن های ERC-20 را به حالت تعلیق درآورد. حتی هزینه های مرتبط با پروژه های دیفای (DeFi) نیز افزایش ملموسی داشته اند، برای مثال هزینه مبادله های ساده در یونی سوآپ و سوشی سوآپ به ترتیب از ۴۰ تا ۷۵ دلار افزایش داشته است.

سال گذشته، برخی از پروتکل ها سعی کردند در زمینه ارائه یک جایگزین مناسب برای ازدحام ترافیک شبکه اتریوم و کارمزدهای بالای معاملات آن، با این شبکه رقابت کنند. باید دید که آیا وضعیت فعلی بازار می تواند زمینه را برای ارائه فرصت های جدیدی جهت بازاریابی مجدد کوین های رقبای اتریوم فراهم سازد یا خیر.

فکر می کنید تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، قیمت اتریوم به چند دلار خواهد رسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی