حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیشنهاد عجیب خرید ۱۱۱ خودرو تسلا به ایلان ماسک توسط یک یوتیوبر!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

یک یوتیوبر رمزارز بیت کوین کش (BCH) قول خرید ۱۱۱ خودرو تسلا مدل 3s را به ایلان ماسک را داده است اما تنها در صورت موافقت مدیر عامل تسلا به قبول بیت کوین کش به عنوان گزینه پرداخت در خریدهای آنلاین شرکت خودروسازی تسلا که در آینده انجام شود.

خرید ۱۱۱ خودرو تسلا با رمزارز بیت کوین کش

یوتیوبر استرالیایی با عنوان “1stmil.com” با تقریبا ۸ هزار فالور در طول سه کلیپ کوتاه توضیح می دهد که او معتقد است تسلا در نهایت شاهد افزایش فروش خواهد بود زیرا بسیاری از طرفداران بیت کوین کش وجود دارند که قصد دارند ارز دیجیتال خود را خرج کنند، در حالی که طرفداران بیت کوین تمایل دارند به حفظ دارایی های خود ادامه دهند.

شما از پشتیبانی باورنکردنی افرادی که واقعا می خواهند بیت کوین کش را خرج کنند و نه افرادی که فقط می خواهند بیت کوین را هودل کنند، برخوردار خواهید شد.

بیت کوین

به نقل از cointelegraph، در اواخر ماه گذشته میلادی، جامعه بیت کوین کش از اینکه به عنوان گزینه پرداخت توسط وب سایت فروش آنلاین شرکت خودروسازی تسلا انتخاب نشد مبهوت شدند و ایلان ماسک تأیید كرد كه در ایالات متحده مشتریان می توانند فقط با استفاده از BTC از شرکت تسلا خریداری کنند روز بعد از این مخالفت عمومی، بیت کوین کش در برابر بیت کوین با نرخ 0.089 BTC پایین ترین سطح را ثبت کرد.

مشخص نیست که آیا این پیشنهاد فقط یک شیرین کاری تبلیغاتی توسط یک یوتیوبر بوده که سه سال میزبان کانال خود است و آیا توانایی پرداخت 111 خودروی تسلا را دارد یا خیر، زیرا کیف پول نشان داده شده در فیلم اول، تقریباً 141،000 دلار BCH را نشان می دهد که برای خرید فقط سه دستگاه تسلا کافی است. وی در Reddit توضیح می دهد که به دلایل امنیتی نمی خواهد کیف پول های دیگر خود را نشان دهد اما توان عملی کردن قول خود را دارد.

نظر شما چیست؟ آینده ارزهای دیجیتال را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

Mi 11 lite, 4g, 128
تکنو.لایف موجود کرده، 8.799.000

Mohammadreza

قیمتش یک میلیون دیگه پایین بیاد ارزش خرید خوبی پیدا میکنه

Mohammadreza

راستی آقا محمد از mi 10t راضی هستی؟
کیفیت صفحه نمایش نسبت به صفحه امولد گوشی قبلیت چطوره؟

Milad7

الان وقت خرید گوشی هست! جا نمونید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی