حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل هشدار داد: آیفون 12 خود را نزدیک باطری قلبتان نگذارید!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، پزشکی و سلامت

اپل هشدار داد که مگنت مگ سیف می تواند در ایمپلنت های پزشکی حیاتی اختلال ایجاد کند. یک آیفون 12 دستگاه الکتروشوک را موقتا از کار می اندازد.

ایجاد اختلال آیفون 12 و مگ سیف برای دستگاه ضربان ساز مصنوعی قلب

احتمالاً لزومی ندارد که کسی به شما بگوید آهن ربا و دستگاه های پزشکی حیاتی با هم سازگاری ندارند، اما اپل می خواهد این مسئله را کاملاً واضح و روشن بیان کند. مک رومرز متوجه شد که اپل اخیراً یک سند پشتیبانی ارائه داده است که در مورد نزدیک نگه داشتن آیفون 12 و مگ سیف به ضربان ساز مصنوعی قلب، الکتروشوک قلبی و سایر ایمپلنت هایی که ممکن است به آهن ربا و امواج رادیویی پاسخ دهند، هشدار می دهد. در استفاده منظم از گوشی حداقل شش اینچ ( 15 سانتی متر) آن را از دستگاه پزشکی تان دور نگه دارید یا اگر آیفون را به صورت بی سیم شارژ می کنید حداقل یک فوت (30 سانتی متر) از آن فاصله بگیرید.

اپل

دستگاه ضربان ساز قلب (باطری قلب)

این شرکت قبلا مدعی شده بود که آهن رباهای اضافه شده نباید خطراتی را در مقایسه با مدل های قبلی آیفون افزایش دهد. ولی این خبر چند روز پس از گزارش پزشکان مبنی بر تداخل گوشی های جدید با ایمپلنت ها اعلام شد. در یک آزمایش، یک آیفون 12 را نزدیک دستگاه الکتروشوک کردند و دریافتند که دستگاه را موقتا از کار می اندازد.

اگر آیفون خود را در جیب شلوارتان می گذارید و یا استفاده معمولی از آن دارید، مسئله ای برایتان پیش نمی آید. اما اگر گوشی را داخل جیب کت و پیراهن خود می گذارید، ممکن است مشکل ایجاد کند. همچنین اگر هنگام خوابیدن روی کاناپه گوشی را روی سینه تان می گذارید، باز هم مشکل آفرین خواهد بود. به عبارت دیگر مراقب دستگاه های داخل بدن تان باشید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه عجیب🙃🙃

Milad7

اوه اوه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی