حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۲ ویژگی تقسیم نمایشگر را متحول می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، شایعات

گوگل احتمالاً در تلاش است تا تجربه چند وظیفه ای تقسیم نمایشگر را در اندروید بهبود بخشد. این شرکت مدتهاست که این ویژگی را به روز نکرده است و اکنون اجرای برنامه ها در حالت تقسیم صفحه روی دستگاه های اندرویدی کمی دست و پا گیر و ناجور است. البته بهینه سازی های سامسونگ در رابط کاربری One UI بسیار بهتر است. گفته می شود که اندروید ۱۲ ویژگی تقسیم نمایشگر را متحول می کند.

اندروید ۱۲ و ویژگی تقسیم نمایشگر

طبق یک گزارش جدید ، گوگل در حال برنامه ریزی برای یک تغییر اساسی در تجربه چند وظیفه ای تقسیم نمایشگر برای اندروید ۱۲ است. این ویژگی جدیدی را به نام “App Pairs” آغاز خواهد کرد که به شما اجازه می دهد دو برنامه را در حالت تقسیم نمایشگر به عنوان “Task” تعیین کنید.

اندروید 12 با قابلیت Hibernate کردن برنامه های بلا استفاده می آید

 

معنی این امر آن است که وقتی شما نمای برنامه های اخیر را باز کنید، این “جفت برنامه” به عنوان یک “کار” واحد به شما نشان داده می شود. با این کار جابجایی بین برنامه دیگری و سپس بازگشت به “جفت برنامه” راحت تر خواهد بود.

مرز بین دو برنامه در حالت تقسیم نمایشگر نیز دارای قابلیت های اضافی است. این امکان را به کاربران می دهد تا موقعیت دو برنامه را از طریق دو ضربه ساده تغییر دهند. روی کاغذ، رویکرد جدید چند وظیفه ای در حال حاضر راحت تر و مفیدتر از روش چند وظیفه ای تقسیم نمایشگر مشاهده موجود در اندروید ۱۱ به نظر می رسد. همچنین باید تجربه چند وظیفه ای تقسیم نمایش را در مورد دستگاه های تاشو و تبلت به مراتب بهتر کند.

اندروید ۱۲ استفاده از فروشگاه های نرم افزاری ثالث را راحت تر می کند

 

گوگل احتمالاً می تواند سایر پیشرفت های مربوط به چند وظیفه‌گی را در Android 12 معرفی کند زیرا این ویژگی در چند سال اخیر به روز نشده است. با توجه به اینکه اولین پیش نمایش توسعه دهنده اندروید ۱۱ در ماه فوریه منتشر شد، این احتمال وجود دارد که اندروید ۱۲ نیز در همین زمان امسال اعلام شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

ماوی ماوی ماس ماوی
گوزلری بونجوک ماوی بو گلن کیمین یاری
اندروید 11گرفتیم مونده 12

Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)