حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی آنر V40 قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر

اوایل ماه میلادی بود که آنر به صورت رسمی خبر معرفی مدل جدید آنر V40 را در تاریخ 29 دی ماه تایید کرد. اما پس از گذشت چند روز آنر روز معرفی را به تاریخ 3 بهمن ماه موکول کرد و دلیل این امر را آماده نبودن سالن معرفی عنوان کرد. حالا در فاصله چهار روز مانده به معرفی این مدل، تصاویر رسمی آنر V40 به بیرون درز پیدا کرده است.

گوشی آنر V40 :

پس از جدا شدن آنر از شرکت مادرش هواوی، این شرکت در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند کاملا مستقل خود را معرفی کند. در پستی که در Weibo توسط این شرکت منتشر شده است، آنر اعلام کرده این دستگاه با نام Honor V40 5G به بازار عرضه خواهد شد.

این مدل امروز در برخی از سایت های چینی برای پیش فروش آماده شده است. عکس های منتشر شده دوربین سلفی قرصی شکل این مدل را در گوشه بالا سمت چپ تایید می کند.

نمای پشتی این گوشی نشان می دهد که ماژول دوربین مستطیل شکل آن دارای سه دوربین، فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED است.

گزارش های اخیر نشان داده است که آنر V40 به غیر از رنگ مشکی ، در رنگ های آبی و نارنجی نیز در دسترس خواهد بود. برخی منابع قیمت این مدل را 617 دلار اعلام کرده اند.

آنر v40

آنر v40

آنر v40

آنر v40

آنر v40

آنر v40

مشخصات سخت افزاری آنر V40 :

بر طبق داده ها و گزارشاتی که تا این لحظه به بیرون منتشر شده است آنر V40 به ماژول  دوربین اصلی 50 مگاپیکسل ، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی ، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی ، فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED مجهز شده است.

گفته می شود این گوشی به یک پنل 6.72 اینچی OLED مجهز است که در گوشی هواوی نوا 8 پرو نیز استفاده می شود. صفحه نمایش + FHD دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و سرعت تاچ لمسی 300 هرتز است.

آنر هنوز مشخصات V40 را جزئیات نداده است ، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند توسط Dimensity 1000+ مجهز خواهد شد.

آنر V40 با شارژرهای بی سیم 66 واتی و 50 وات گواهی شده است اما ظرفیت باتری آن هنوز ناشناخته مانده است. ممکن است یک باتری 4000 میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات در خود جای دهد. همچنین شایعه شده است که این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دایمن ۱۱۰۰ هم تو راهه ، یه نسخه ضعیفتر از ۱۲۰۰

ali_s

ماژول دوربین که می ده تی و ویوو ایکس 60هست

Mahdi

عجب ماژول خفنی حال کردم

Naranj

خطوط و سایه پشت گوشی اضافی هست و شلوغ کرده

Milad7

بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی