حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر V40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | آنر

آنر اکنون دیگر تحت حمایت هوآوی نیست و گرچه این امر با آزادی خود در برابر فشارهای مربوط به ایالات متحده همراه است، عدم حمایت یک سازنده بزرگ تلفن های هوشمند نیز یک چشم انداز دلهره آور است. با این وجود، اولین دستگاه از دوره جدید آن اکنون در اینجا موجود است. آنر V40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رسما معرفی شده است و این یعنی اولین پرچمدار آنرِ مستقل، یک نمونه اقتصادی است.

آنر V40

آنر V40 عمدتا زمانی تولید شد که Honor بخشی از شرکت مادر سابق آن بود و زیبایی آن نیز این را نشان می دهد. در جلو، این گوشی همانند P40 Pro دارای برش بیضی دوربین سلفی دوگانه است، در حالی که در قسمت عقب، محفظه دوربین تراز سمت چپ نیز یادآور پرچمدار هواوی است. همچنین این طراحی به اندازه کافی برای تمایز آن با Honor V30 وجود دارد.

آنر V40

آنر V40

این گوشی از یک صفحه نمایش 6.72 اینچی OLED استفاده می کند که حاشیه های آن کوچک بوده و دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در کنار تاچ سمپل ریت ۳۰۰ هرتز است. هر این مشخصات دو نسبت به محصولات فعلی هواوی یک ارتقا هستند. پنل ۱۰ بیتی همچنین از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند، در حالی که بلندگوهای دوگانه باید تجربه تماشای بازی و بازی را بهبود بخشند.

گوشی آنر V40 تراشه Kirin را با تراشه Dimensity 1000 Plus جایگزین می کند که با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این مجموعه توسط یک باتری 4000 میلی آمپری تأمین می شود که می توان با استفاده از شارژ سیمی 66 وات یا شارژ بی سیم 50 وات آن را شارژ کرد.

در مورد دوربین اصلی Honor V40 تحت سلطه یک دوربین اصلی 1/1.56 اینچی ۵۰ مگاپیسکل RYYB قرار دارد که مانند شیائومی Mi 10 Ultra در بالای قاب ایستاده است. اگرچه طراحی هیجان انگیز است، اما بقیه آرایه جالب نیست. با یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در کنار آن تکمیل می شود. همچنین آنر V40 یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ثانویه (مشخصات نامشخص) در برش بیضی سلفی دوربین قرار دارد.

در حال حاضر، Honor V40 محدود به چین خواهد بود. این گوشی برای نسخه 128 گیگابایتی 3599 یوان (556 دلار) و برای گزینه 256 گیگابایتی 3999 یوان (618 دلار) برای اولین بار ارائه خواهد شد. Colorways شامل Magic Night Black ، Silver Titanium و Rose Gold است.

وقتی از آنر در مورد جزئیات اولین حضور بین المللی آن ها سوال شد، در یک ایمیل به Android Authority گفت که “بسیاری از کارها در حال انجام است” اما در دسترس بودن احتمالی فراتر از چین را رد یا تأیید نکرد. همچنین مشخص نکرد که در صورت ارائه گسترده تر، این تلفن همراه با خدمات موبایل گوگل ارائه می شود یا نه؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.tvi

طراحی رو دوس دارم ولی این حجم از قاب دوربین چرا اینقدر ضعیف کار کرده؟ حیف
کاش حجم باتری هم بیشتر بود

Mahdi

الان این اقتصادیه که نوشتید؟ ۵۵۶ دلار

m.b

نکن… داری قیمت گزاف رو یادم میندازی… 😂 🤦‍♂️

Mahdi

اسنپ ۸۷۰ بود یه چیزی 😂

Mahdi

عجب طراحی ای خوشم اومد

ali_s

حداقلش با دیمن ۱۲۰۰ میبود قیمت هم که زیاده

Taha

باتری بد. طراحی عالی.
قیمت بد . تراشه باید بهتر میزاشت.

AŁɪ

بخاطر طراحیش قابل قبوله .
هرچند از پرچمدار های سامسونگ با چیپ اگزینوس ۹۹۰ خیلی سرتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)