حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر V40 به تعویق افتاد: 3 بهمن 99

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

یک هفته پیش بود که آنر تاریخ معرفی آنر V40 را 29 دی ماه اعلام کرده بود، با این حال، این شرکت روز گذشته در Weibo اعلام کرد که این رویداد را به 22 ژانویه، 3 بهمن ماه موکول کرده است.

تعویق معرفی آنر V40 :

آنر در پستی که در Weibo منتشر کرده است، دلیل تاخیر این مسئله را مربوط به “مکان و تجهیزات کنفرانس” اعلام کرده است و تاریخ جدید معرفی محصول جدیدش را به 3 بهمن ماه عقب انداخته است. رویداد معرفی ساعت 10 (به وقت محلی) برگزار می شود در تاریخ گفته شده و فروش آنر V40 در همان روز در ساعت 12 ظهر (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.

 

این شرکت به طور رسمی همان پوستری را که در اوایل این هفته در Weibo ظاهر شد ، به اشتراک گذاشته است. این گوشی را در سه رنگ سیاه ، آبی و صورتی نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش منحنی با سوراخ قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دوگانه است.

آنر V40

آنر V40

مشخصاتی که از آنر V40 انتظار داریم :

گفته می شود که ماژول دوربین پشت آنر V40 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل ، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی ، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی ، فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED مجهز شده است. می توان آن را با یک لنز 1 / 1.5x اینچی سونی IMX7XX دید. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دوربین سلفی این مدل منتشر نشده است.

 

گفته می شود این گوشی به یک پنل 6.72 اینچی OLED مجهز است که در گوشی هواوی نوا 8 پرو نیز استفاده می شود. صفحه نمایش + FHD دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و سرعت تاچ لمسی 300 هرتز است.

آنر هنوز مشخصات V40 را جزئیات نداده است ، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند توسط Dimensity 1000+ مجهز خواهد شد.

آنر V40 با شارژرهای بی سیم 66 واتی و 50 وات گواهی شده است اما ظرفیت باتری آن هنوز ناشناخته مانده است. ممکن است یک باتری 4000 میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات در خود جای دهد. همچنین شایعه شده است که این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه سوال هنوز تحریمه یا می تونه از خدمات گوگل استفاده کنه

mostafa3

فکر کنم تحریم باشه حتی بعد جدای از هواوی
بزودی one plus
oppo
vive
اینا همگی بعلت همکاری با ارتش دولت چین تحریم میشن
ترامپ کله خراب
شانس آوردیم ریس جمهور نشد

Milad7

منتظر میمونیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی