حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک آنر V40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتز دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

انتظار می رود که آنر سری V40 خود را در اولین ماه سال ۲۰۲۱ معرفی کند. به تازگی یکی از اعضای این خانواده بنچمارک Game Bench را پشت سر گذاشته است. در حقیقت در این بنچمارک آنر V40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتز دیده شده است.

بنچمارک آنر V40

این لیست نشان می دهد یکی از اعضای خانواده Honor V40 با مدل NWE-AN10 و مجهز به اندروید ۱۰ است. در بخش سخت افزاری مرتبط با این بنچمارک همچنین مشخص شد که از پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 بهره می برد. همچنین می تواند به ۹۰ فریم در ثانیه برسد که نشان می دهد صفحه نمایش آن می تواند متناسب با این عدد باشد.

این منبع خبری قبلاً فاش کرده است که NWE-AN10 یک دستگاه از خانواده Honor V40 است، اما هنوز نمی دانیم نسخه وانیلی ساده یا Pro یا حتی گزینه سوم آن ها باشد. با این حال، ما می دانیم که این پردازنده گرافیکی بخشی از چیپست دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک است، تراشه که در حال حاضر توسط تعداد انگشت شماری از تلفن های هوشمند استفاده می شود.

از آنجا که نمایشگرهای تلفن معمولا با پردازنده گرافیکی همگام می شوند، نرخ ۹۰ فریم در ثانیه در بازی فقط در صفحه ای با حداقل رفرش ریت ۹۰ هرتز قابل دستیابی است.

ما نمی توانیم به طور کامل از پنل ۱۲۰ هرتزی به عنوان یک احتمال صحبت کنیم، اما تلفن در بسیاری از بنچمارک ها به طور مداوم ۹۰ هرتز را حفظ می کنند، مگر اینکه به گونه ای در نرم افزار محدود شود و نمی توانیم شاهد وقوع آن باشیم. محتمل ترین توضیح این است که ما در حال بررسی دو گوشی مختلف از این سری هستیم.

قبلا آنر V40 با شارژر 66 وات گواهی 3C را دریافت کرده است، شارژری که قبلاً در هواوی Mate 40 Pro و هواوی Nova 8 مشاهده کرده بودیم.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر V40 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این خوبه ، از نوا۸ پردازنده بهتری داره

SHREK

خیلی هم خوب.

Milad7

بد نیست خوبه دیگه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)