حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر V40 رسما مشخص شد: ۲۹ دی ۹۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

آنر V40 که پیش از این شایعه شده بود در تاریخ ۲۳ دی ۹۹ عرضه می شود ، امروز تأیید شد که با پشتیبانی از 5G و در تاریخ ۲۹ دی ۹۹ معرفی می شود.

آنر V40

آنر V40

آنر V40

آنر همچنین یک ویدئو کوتاه در Weibo منتشر کرد و به ما نگاهی اجمالی به V40 می دهد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش منحنی با سوراخ قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دوگانه است.

همچنان دارای کلیدهای تنظیم صدا و یک دکمه روشن / خاموش در سمت راست قاب است و در پایین آن درگاه USB-C قرار دارد که توسط شکاف سیم کارت ، میکروفون و بلندگو قرار محاصره شده است.

این کلیپ نمای عقب V40 را به ما نشان نمی دهد ، اما تصاویر فاش شده از قاب محافظ آن نشان می دهد که این تلفن هوشمند شبیه Huawei nova 8 Pro 5G به نظر می رسد و این در تضاد با گزارش قبلی تلفن دارای جزیره دوربین مدور است.

آنر هنوز مشخصات V40 را جزئیات نداده است ، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند توسط Dimensity 1000+ مجهز خواهد شد و از یک صفحه نمایش 120 هرتزی بهره می برد.

آنر V40 با شارژرهای بی سیم 66 واتی و 50 وات گواهی شده است اما ظرفیت باتری آن هنوز ناشناخته مانده است.

متاسفانه آنر از بازار ایران خارج شده و شاید شاهد ارایه رسمی این دستگاه در کشور نباشیم. به هر صورت، نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)