حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition این ماه معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اسمارت‌فون، شایعات

اوایل امسال و کمی پس از جدا شدن آنر از شرکت مادر یعنی هوآوی، این شرکت از گوشی آنر وی ۴۰ 5G در چین رونمایی کرد. حالا اطلاعات مربوط به نسخه دیگری از این گوشی در فضای وب منتشر شده است. چند وقت پیش شایعاتی منتشر شده بود که این شرکت به زودی از آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition رونمایی خواهد کرد و حالا اطلاعات بیشتری از این گوشی که در واقع به نوعی «Youth Edition» آنر وی ۴۰ به حساب می آید، منتشر شده است.

آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition این ماه معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در Gizmochina گفته می شود که آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition طراحی شبیه به گوشی نوا ۸ هوآوی دارد. علاوه بر این تراشه دایمنسیتی 800U مدیاتک نیز وظیفه امور پردازشی این دستگاه را به عهده خواهد داشت. هنوز اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر نشده است اما گفته می شود این گوشی تا آخر امسال در بازار عرضه خواهد شد. هرچند این خبر به صورت رسمی توسط شرکت مربوطه تایید نشده است.

تصویر منتشر شده از آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition

تصویر منتشر شده از آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition نشان می دهد که این گوشی از طراحی با حفره دوربین سلفی در وسط بخش بالایی نمایشگر بهره خواهد برد. در بخش پشتی دستگاه نیز، یک ماژول دوربین بیضی فرم مشابه نوا ۸ هوآوی قرار خواهد داشت که ۴ دوربین را در خود جای داده است.

آنر وی ۴۰ با خدمات گوگل پلی آماده عرضه به بازارهای بین المللی است

علاوه بر این گوشی، آنر در حال کار بر روی چند گوشی دیگر نیز می باشد که انتظار می رود به زودی از آنها رونمایی کند. این گوشی ها آنر 40S ، آنر 10C ، آنر X20 ، و آنر ۴۰ هستند. هرچند مشخص نیست کدام یک از این مدل ها در بازار های جهانی نیز عرضه خواهند شد.

همچنین این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار جدید است که انتظار می رود در ماه ژوئن امسال عرضه شود. این دستگاه که احتمالا بخشی از سری آنر مجیک می باشد از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

انر با اسنپدراگون ۸۸۸ ترکیب عجیبی میشه
رنگش خیلی خوشگله

Milad7

ظاهرش که خیلی لاکچریه😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد