حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر لپ تاپ Magic Book Pro با پردازنده اینتل را معرفی کرد | CES 2021

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | CES، آنر، لپ‌تاپ

آنر پیش از نمایشگاه CES 2021 لپ تاپ Magic Book Pro را با پردازنده اینتل معرفی کرد. به نظر می رسد آنقدر این برند چینی با دست پر به نمایشگاه Ces 2021 خواهد آمد که ترجیح داده است برای پیش درآمد این رویداد یکی از مدل های لپ تاپش را معرفی کند.

لپ تاپ Magic Book Pro با پردازنده اینتل :

پردازنده و گرافیک:

این بار مدل مجیک بوک پرو آنر به جای چیپست های AMD Ryzen در نسخه ای که آنر در IFA 2020 معرفی کرده بود، به پردازنده Intel Core i5-10210U مجهز شده است. در حقیقت ، به نظر می رسد این نسخه از لپ تاپی است که در ماه مه سال گذشته در چین عرضه شده بود، به همین دلیل هنوز از پردازنده های Comet Lake اینتل استفاده می کند.

لپ تاپ مجیک بوک پرو علاوه بر پردازنده اینتل، به یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX350 نیز مجهز شده است که باید عملکرد گرافیکی مناسبی را برای یک نوت بوک فراهم کند.

 

حافظه رم و حافظه ذخیره سازی :

این مدل دارای 16 گیگابایت رم و حافظه 512 گیگابایت از نوع SSD و همچنین باتری 56 وات ساعتی است که نوید دهنده عمر باتری حداکثر تا 11.5 ساعت را می دهد. باتری این مدل با 30 دقیقه شارژ تا 50 درصد شارژ می‌شود.

آنر Magic Book Pro

آنر Magic Book Pro

صفحه نمایش :

نمایشگر تقریباً مشابه گذشته است ، یک پنل 16.1 اینچی Full HD با نسبت ابعاد 16: 9. با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ‌ های sRGB است. نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۹۰ درصد است. این نمایشگر دارای حالت Flicker-Free است. همچنین به مانند قبل، دوربین وب این مدل نیز در صفحه کلید پنهان شده است، که باعث می شود تماس های ویدئویی ناخوشایندتر شوند.

 

آنر هنوز زمان عرضه مدل جدید لپ تاپ Magic Book Pro را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد این مدل با قیمت 1000 دلار در اواخر سال 2021 عرضه نهایی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی