حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو 7 پلاس رسما معرفی شد | CES 2021

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | CES، مایکروسافت

مایکروسافت امروز رسما عضو جدید سری سرفیس را معرفی کرد؛ سرفیس پرو 7 پلاس !

در حالی که انتظار داشتیم مدل جدید با نام سرفیس پرو 8 وارد بازار شود، اما مایکروسافت تصمیم گرفته آن را سرفیس پرو 7 پلاس بنامد. فریب اسمش را نخورید، این مدل از نظر سایز هیچ تفاوتی با سرفیس پرو 7 که سال 2019 معرفی شد ندارد اما از لحاظ سخت افزاری پیشرفت های چشمگیری داشته است.

سرفیس پرو 7 پلاس :

امروز در مطلبی به قیمت های لو رفته سرفیس پرو جدید مایکروسافت پرداختیم. سرفیس پرو 7 پلاس از طراحی مشابهی با نمونه قبلی برخوردار است. صفحه نمایش این مدل نیز همان 12.3 اینچ با رزولوشن 2736 در 1824 است.

یک پورت USB-C و یک پورت USB-A، همچنین یک پورت Surface Connect و یک جک صوتی برای مدل جدید سرفیس تعبیه شده است. یک نسخه LTE نیز در میان مدل ها وجود دارد که از نانو سیم کارت می تواند بهره بگیرد اما در نسخه Wi-Fi ، شما یک کارت خوان MicroSD به جای سیم کارت می بینید.

سرفیس پرو 7 پلاس

سرفیس پرو 7 پلاس

خوشبختانه از پردازنده های نسل یازدهم اینتل در تمامی مدل ها استفاده شده است. سرفیس پرو 7 پلاس با پردازنده های Core i3 ، Core i5 و Core i7 تجهیز شده اند. اما فقط در مدل Core i5 شاهد قابلیت 4G هستیم و مدل های دیگر سیم کارت نمی خورند. حداکثر میزان رم 32 گیگابایت و 1 ترابایت هم حافظه SSD است. اما پیشرفت قابل ملاحظه این مدل حافظه SSD آن است که شما می توانید به راحتی آن را از دستگاه جدا کنید و به مانند یک حافظه SSD پرتابل از آن استفاده کنید.

 

به دلیل وجود باتری بزرگتر 50.4 وات ساعت، عمر باتری از 10 ساعت در سرفیس پرو 7 به 15 ساعت در این مدل ارتقا یافته است.

عرضه عمومی سرفیس پرو 7 پلاس با مدل بهینه شده آن که دارای پردازنده Core i3 اینتل، 8 گیگابایت رم و حافظه 128 گیگابایتی است از 4 روز آینده آغاز می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی