حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر MagicBook V14 در ۴ مهر ١۴٠٠ معرفی می‌شود: اولین لپ تاپ با ویندوز ١١!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، آنر، اخبار، لپ‌تاپ، مایکروسافت

کمپانی چینی آنر در صدد پرده برداری از محصولات جدید خود است. از جمله این محصولات، می‌توان به لپ تاپ و ساعت هوشمند جدید اشاره کرد. در این بین، به زودی از لپ تاپ آنر MagicBook V14 رونمایی می‌شود. این محصول، اولین لپ تاپ با ویندوز ١١ خواهد بود.

مراسم جدید آنر، در تاریخ ۴ مهر ١۴٠٠ برگزار می‌شود: لپ تاپ MagicBook V14، ساعت هوشمند و دیگر محصولات جدید!

آنر چندی پیش از لپ تاپ‌های جدید سری MagicBook خود رونمایی کرد. دو لپ تاپ جدید این سری، مجهز به پردازنده مرکزی Ryzen 5000 از AMD هستند.

 

لپ تاپ آنر مجیک بوک ١۴ و ١۵ با پردازنده Ryzen 5000 معرفی شدند

 

به گفته Sparrowsnews، صبح امروز آنر یک رویداد را برای صحبت در مورد محصولات آینده خود برگزار کرد. آنر تأیید کرد که رویداد جدید معرفی محصولات هوشمند این کمپانی، در تاریخ ۴ مهر ١۴٠٠ برگزار می‌گردد. آنر قصد دارد در این رویداد، از محصولات مختلفی مانند لپ تاپ، ساعت هوشمند، تلویزیون، مچ بند هوشمند و… رونمایی می‌کند. در کل، محصولات مختلفی در این مراسم معرفی می‌شوند. اما باید بگوییم که خبری از گوشی هوشمند جدید نیست. این محصولات، اغلب اکسسوری‌های جدید هستند.

اما نکات مهمی از سوی جورج ژائو، مدیر عامل آنر بیان شد. وی اعلام کرد که به زودی لپ تاپ آنر MagicBook V14 معرفی می‌شود. این لپ تاپ، احتمالاً اولین یا یکی از اولین لپ تاپ‌های مجهز به ویندوز ١١ پیش فرض خواهد بود! از سوی دیگر، این نوت بوک قرار است با وبکم دوگانه ۵ مگاپیکسلی رونمایی شود. به نظر می‌رسد که آنر قصد ارائه یک لپ تاپ بسیار جذاب را دارد. بر اساس تصویر رسمی منتشر شده از سوی آنر، این لپ تاپ مجهز به دو چراغ کوچک قرمز در حاشیه‌ها است. این یعنی ممکن است شاهد Windows Hello نیز در MagicBook V14 باشیم. جدیدترین لپ تاپ‌های آنر، چند ماه پیش رونمایی شده بودند. ممکن است این لپ تاپ، قیمت بیشتری نسبت به آن‌ها داشته باشد.

امضاء قرارداد میان مایکروسافت و آنر

امضاء قرارداد میان مایکروسافت و آنر

امروز، آنر و مایکروسافت یک قرارداد همکاری را نیز امضاء کردند. مقام‌های مسئول دو شرکت، اعلام کردند که آنر قصد دارد تا با مایکروسافت در زمینه‌های توسعه هوش مصنوعی، محصولات هوشمند و مواردی مشابه به صورت عمیق همکاری کند. بر اساس استراتژی زندگی هوشمند N+8+1 آنر، قرار است شاهد نوآوری‌های مشترک این دو کمپانی در ارائه محصولات هوشمندتر جدید باشیم. مدیرعامل آنر، می‌گوید که از همکاری با مایکروسافت خوشنود است. این کمپانی چینی تلاش می‌کند تا با همکاری کردن با برندهای مطرح فناوری، بتواند محصولاتی هوشمند و نوآورانه را به دست مشتریان برساند.

علاوه بر این‌ها، آنر جزئیات جدیدی را از ساعت هوشمند Magic Watch GS3 خود منتشر کرده است. این ساعت هوشمند تازه وارد نیز در مراسم ۴ مهر رونمایی می‌شود. ساعت هوشمند جدید آنر، دارای سنسور ٨ کاناله تشخیص ضربان قلب با هوش مصنوعی، GPS داخلی و رنگ بندی متنوع خواهد بود. این مراسم، همچنین به طرفداران آنر اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای نزدیک برای عکاسی با گوشی‌های سری آنر مجیک ٣ داشته باشند. ما انتظار داریم که محصولات نوآورانه دیگری نیز معرفی شوند.

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید آنر چیست؟ منتظر این مراسم هستید؟ فکر می‌کنید قرارداد آنر و مایکروسافت چه تأثیراتی در آینده داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️