حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروج برند Honor از ایران در نتیجه فروش این برند توسط هواوی

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، اخبار داخلی

برند Honor در ایران فعالیت قوی و قابل توجهی داشت. برندهای قدیمی زیادی در زمینه موبایل در بازار کشورمان فعالیت دارند اما این برند با تمرکز بر جوانان تلاش خود کرده بود تا بازاریابی قوی و ارایه محصولات مناسب را داشته باشد. یک ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم فروش آنر توسط هواوی رسمی شد. خبر احتمالا بد برای کاربران ایرانی این است که شاهد خروج برند Honor از ایران در نتیجه فروش این برند توسط هواوی هستیم.

خروج برند Honor از ایران

پیش از این رویترز گزارش داده بود Huawei توافق کرده است که Honor را به کنسرسیومی با بیش از 30 نماینده و فروشنده بفروشد. آنر یک برند تلفن هوشمند تحت گروه تجارت Consumer Business هواوی است. خریداران اعلام کردند که در حال ایجاد شرکت جدیدی به نام Shenzen Zhixin New Technology برای تکمیل خرید هستند.

پس از فروش کامل، هواوی دیگر هیچ گونه سهمی در برند جدید آنر نخواهد داشت. این معامله شامل قابلیت های تحقیق و توسعه، مدیریت زنجیره تأمین و سایر دارایی های آنر خواهد بود. نیروی کار Honor شامل بیش از 7000 کارمند است.

آنر

در نتیجه این تغییر، روز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ مدیران بخش های مختلف آنر در ایران از طریق اینستاگرام اطلاع رسانی کردند که آخرین روز فعالیت آن ها در این سمت است. با بررسی ترنجی از شرایط و اتفاق رخ داده مشخص شد که فعالیت آنر در ایران محدود می شود. می توان حدس زد که این موضوع به دلیل فاصله گرفتن برند Honor از حواشی احتمالی همکاری رسمی در ایران باشد.

این محدودیت تقریبا با عدم واردات مدل های جدید تعبیر می شود و هنوز شفاف نیست که چه اتفاقی برای محصولات موجود این برند در بازار و محصولات تازه فروخته شده، رخ خواهد داد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که ما منتظر محصولات جدید این شرکت از جمله Honor V40 بودیم. همچنین این برند محصولات متنوعی از ساعت تا لپتاپ و دستبندهای پایش سلامتی را در بازار ما به فروش می رساند که عموما از نظر قیمتی ارزش بالایی داشتند.

نظر شما چیست؟ از برند آنر محصولاتی خریده بودید؟ فکر می کنید سهم این برند در بازار کشورمان توسط کدام برند دیگر تصاحب شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

هفته اینده کارت های گرافیک زیادی معرفی میشن
از جمله لاین اپ موبایل و همچنین سری های جدید دسکتاپ
مثلا 3060 ultra با 12 گیگ حافظه گرافیکی و قوی تر از 3060 ti معرفی خواهد شد سری موبایل هم گویا بالاترین مدل که 3080 باشه از تراشه کامل ga104 که در 3070 دسکتاپ استفاده شده بهره مند خواهد بود
در کل اگه میخواید بخرید یکم بصبرید

AŁɪ

۳۰۵۰ تیتان و معمولیش هم معرفی میشه

The MTest MT

***دوستان این یک اسپمه پس اگر نمیخواید نخونیدش***
**باز هم شرمنده بابت اسپم**
*اینو چند جا دیگم میزارم ممنون از درک بالای شما*
دوستان دوتا سوال دارم اول اینکه عایا ممکنه لانچر گوشی رو خراب کنه؟
دومن چجوری گوشی زد 5 رو رابط کاربریش شبیه اکسیژن او اس کنیم
ممنون

1234567890

درمورد اولی من ندیدم اما لانچر سنگین یا غیر بهینه می‌تونه باعث کندی در گوشی بشه . مخصوصا لانچر های خیلی قدیمی.
رو گوشی های جدید هم حتی که رم و حافظه سریعتر دارند هم می‌تونه تاثیر بذاره

Milad7

خدافظ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)