حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک دستگاه ناشناس از نوبیا با اسنپدراگون 888 در گیک‌بنچ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، شایعات، نوبیا

گوشی شیائومی می ۱۱ که اوایل هفته رونمایی شد، اولین دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بود. سه روز پش بود که برای شما نوشتیم ارزان ترین گوشی اسنپدراگون 888 توسط ردمی ارایه خواهد شد. امروز اما یک دستگاه ناشناس از نوبیا با Snapdraon 888 در گیک‌بنچ دیده شده است.

یک دستگاه ناشناس از نوبیا با اسنپدراگون ۸۸۸

گوشی نوبیا اسنپدراگون ۸۸۸

تعدادی از کمپانی‌های دیگر، رسما اعلام کردند که پرچمدار های آینده خود را با همین تراشه روانه بازار می‌کنند. این‌بار نوبت به نوبیا یعنی زیر مجموعه ZTE می‌رسد. طبق گفته این شرکت، قرار است یک گوشی از سری Z با Snapdragon 888 معرفی شود. در حالی که ما منتظر جزئیات بیشتر بودیم، یک تلفن از همین کمپانی با اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ ظاهر شد. این دستگاه دارای شماره مدل NX669J با تراشه اسنپدراگون 888 سیستم عامل اندروید ۱۱ و 8 گیگابایت حافظه رم است.

در حال حاضر تنها یک گوشی پرچمدار که از سری Z معرفی می‌شود، مورد تایید نوبیا است. شایعات نشان می‌دهند شماره مدل NX669J می‌تواند گوشی نوبیا ردمجیک ۶ باشد. همچنین، Red Magic 6 ماه گذشته، با قاب پشتی الکتروکرومیک در تیزری دیده شد. امیدواریم طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود تا در اختیار شما قرار دهیم.

نظر شما چیست؟ آیا این گوشی همان رد مجیک ۶ است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

عجیبه مالتی کور هاشون از 865 پلاس ضعیفتره تا حدی

Milad7

وری نایس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.