حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارزان ترین گوشی اسنپدراگون 888 توسط ردمی ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی، شایعات

چندی پیش، شاهد معرفی گوشی شیائومی می11 با تراشه اسنپدراگون 888 بودیم. شرکت‌های دیگری نیز با انتشار اخبار و پوسترها، به عرضه پرچمداران خود با اسنپدراگون 888 اشاره کردند. طبق اطلاعات فاش شده اخیر، زیرمجموعه شیائومی، ردمی، قرار است ارزان ترین گوشی اسنپدراگون 888 را معرفی کند.

 

ارزان ترین گوشی اسنپدراگون 888 

این خبر از سوی افشاگر معروف، @数码闲聊站 در Weibo منتشر شده است. طبق این خبر، پرچمدار ردمی احتمالا با تراشه اسنپدراگون 888 و قیمتی ارزان معرفی شود. لازم به ذکر است در این پست، این دستگاه با رمز Haydn و مدل K11 دیده شده است.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این پرچمدار در دسترس نیست. با این حال، یک وبلاگ‌نویس دیگر تصاویری منتشر کرده است که معتقد هست همان ردمی کی40 است. هنوز راهی برای تایید مشخصات این گوشی از روی تصاویر، و اینکه آیا همان ردمی کی40 است یا خیر، نیست.

علاوه بر این اخبار، شایعات قبلی، اشاره به عرضه ردمی کی40 با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1000 را داشتند. درحال حاضر هیچ یک از این دو موضوع تایید نشده‌اند. بنابراین باید منتظر اعلامیه‌ها و فاش شدن اطلاعات بیشتر باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا این گوشی با همین نام و قیمتی ارزان معرفی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

بابا سام هنگ بخرید a52 a21 اصلا اگر ندارن راحت کار می‌کنن در ضمن اصلا گرمایی هم تولید نمی کنن

ali_s

ردمی ؟😐 ۸۸۸؟😐پرچمدار یا میانرده😐؟

m.b

جان امواتتون که ایشالله سالم باشند، یکبار برای همیشه در این روز آخر سال 2020 به گوشی هایی که پردازنده پرچمدار دارن نگید میانرده! 🤦‍♂️
گوشی‌ای که پردازنده پرچمدار داشته باشه پرچمداره!
اما خب با توجه به اینکه چه قیمت و مشخصاتی داشته باشه از اقتصادی و پرچمدارکش تا پرچمدار پرمیوم و خاص رو دربر میگیره…

m.b

بعد بیاید بگید شیا داره گرون میکنه… 😏
#قیمت_گزاف

afsoon

احتمالا تو بخش دوربین و فست شارژ . و کمی کیفیت ساخت کلی ضعیف تر از نسخه می باشه .اگر باز بتونه حدود چهارصد دلار قیمت گذاری کنه فوق العاده ترین انتخاب میشه .هرچند بعید می‌دونم چون پردازنده جدید خیلی گران تر از نسخه قبلی شده

afsoon

ولی شیائمی استاد ساختن غیر ممکن هاست حتی اگر حاشیه سود صفر باشه میسازه

Mahdi

عاشقتم پوکو

Milad7

گرگ در لباس میش 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.