حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 گوشی جذاب که در سال 2021 می آیند

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | شایعات، مطالب ترنجی

به اولین روز سال جدید میلادی 2021 خوش آمدین. سال 2020 با تمام خوبی ها و بدی هایش بالاخره تمام شد! امیدواریم سال 2021 بسیار بهتر از 2020 رقم بخورد و اتفاقات بهتری در این کره خاکی شاهد باشیم. در سال جدید انتظار معرفی گوشی های بهتر، ابتکاری و هیجان انگیزی رو داریم که در این مطلب قصد داریم به آن ها بپردازیم. از آیفون 13 گرفته تا گوشی رول شونده ال جی! با ترنجی همراه باشید.

10 گوشی جذاب که در سال 2021 می آیند :

سامسونگ گلکسی S21 :

سامسونگ گلکسی S21 و خانواده اش ( Samsung Galaxy S21 Plus و Samsung Galaxy S21 Ultra ) را می توان از جذاب ترین اعضای سال جدید میلادی معرفی کرد. همان طور که در تیزر رسمی سامسونگ گلکسی S21 دیدیم باید منتظر معرفی جدیدترین مدل خانواده گلکسی در 25 دی ماه 99 باشیم.

شایعات حاکی از آن است که قلب خانواده جدید گلکسی با چیپ اسنپدراگون 888 (در ایالات متحده) یا Exynos 2100 می تپد. هر دو پردازنده را می توان جزو قدرتمند ترین پردازنده های سال 2021 دانست.

قیمت گلکسی S21

گلکسی S21

هیجان انگیزترین بروزرسانی ممکن است پشتیبانی از قلم S Pen در Samsung Galaxy S21 Ultra باشد، حرکتی که می تواند گوشی را بسیار به محدوده Galaxy Note نزدیک کند. همچنین طبق شنیده ها باید انتظار دوربین فوق العاده قوی با زوم اپتیکال 10 برابر را داشته باشیم. به هرحال باید تقریبا دو هفته دیگر منتظر بمانیم تا از سامسونگ گلکسی S21 رونمایی شود تا مشت سامسونگ برای سال جدید را باز کنیم.

 

آیفون 13 :

احتمالا به مانند سنت دیرین اپل باید برای معرفی سری جدید خانواده آیفون تا شهریورماه منتظر بمانیم. اما تا به اینجا و طبق شایعات آیفون 13 با فضای ذخیره سازی 1 ترابایت، اسکنرهای اثر انگشت روی صفحه و یک ناچ کوچک تر در بالای صفحه و البته نرخ 120 هرتزی صفحه نمایش معرفی خواهد شد.

همچنین بحث اضافه شدن دوربین پریسکوپی وجود دارد که امکان زوم اپتیکال بیشتری را فراهم می کند.

با این که زمان زیادی تا معرفی گوشی های جدید اپل فاصله داریم اما می توان انتظار داشت احتمالاً اپل همان مجموعه ای از گوشی های موجود در محدوده آیفون 12 را ارائه خواهد داد؛ آیفون 13 ، آیفون 13 مینی ، آیفون 13 پرو و یک گوشی آیفون 13 پرو مکس.

فروش ۲ میلیاد دستگاه آیفون

 

وان پلاس 9 :

خانواده وان پلاس 9 اوایل بهار امسال معرفی خواهند شد. گوشی هایی که انتظار داریم قابلیت های سامسونگ گلکسی S21 را در آن ها ببینیم، البته با قیمت پایین تر!

در مراسم معرفی احتمالاً یک وان پلاس 9 ، یک وان پلاس 9 پرو و به احتمال فراوان یک مدل کاملا جدید با نام وان پلاس 9E وجود خواهد داشت.

طبق شایعات هر سه مدل با چیپ پردازنده اسنپدراگون 888 خواهند آمد و نرخ رفرش صفحه نمایش در مدل پرو حداقل 120 هرتز خواهد بود.

وان پلاس 9 احتمالا دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم الترا واید 48 مگاپیکسلی و دوربین سوم با مشخصات نامعلوم خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و احتمالا دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

 

سامسونگ گلکسی Z Fold 3 :

طبق آخرین شایعات نباید انتظار این گوشی را در نیمه اول امسال میلادی را داشته باشیم و دست کم باید 6 ماه برای معرفی آن صبر کرد. طبق شنیده ها گوشی تاشو جدید سامسونگ علاوه بر داشتن صفحه نمایش بزرگ و تاشو، ممکن است از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی کند، دارای یک دوربین در صفحه باشد و حتی ممکن است یک نوار نور RGB در لولای آن داشته باشد.

گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا

 

الجی با گوشی رول شونده می آید؟

برخی شواهد نشان می دهد که ال جی در حال توسعه گوشی با صفحه نمایش قابل رول است و ممکن است در سال 2021 به بازار عرضه شود.

بر اساس یک حق ثبت اختراع که ال جی ثبت کرده است، ممکن است دستگاهی باشد که به شما امکان می دهد لبه های صفحه نمایش را بتوانید از سمت چپ و راست گسترش دهید!

در عین طبق شایعات، گوشی رول شونده ال جی شامل “قلم های صفحه لمسی الکترونیکی” است ، بنابراین مانند گلکسی  Z Fold 3، ممکن است بتوانید برای آن قلم تهیه کنید.

به هر حال گوشی ال جی رول شونده بسیار بلند پروازانه به نظر می رسد و ما هنوز چیزهای زیادی در مورد آن نشنیده ایم. اگر شاهد این گوشی در سال 2021 باشیم احتمالاً بسیار گران خواهد بود، اما مطمئنا جالب به نظر می رسد.

 

Oppo Find X3 :

قطعا برند Oppo در حال حاضر به اندازه سامسونگ یا وان پلاس نام بزرگی نیست، اما در سال های اخیر گوشی هایی را تولید کرده است که ویژگی ها و قابلیت های خوبی داشتند و در آینده قطعا می توانند رقابت جدی با دیگر پرچمداران اندرویدی داشته باشند.

شایعات نشان می دهند که Oppo Find X3 Pro دارای یک دوربین ماکرو است با بزرگنمایی 25 برابر و چراغ های اطراف لنز.

این گوشی علاوه بر این ممکن است دارای NFC نیز باشد که هم در جلو و هم در پشت گوشی کار می کند، بنابراین می توانید از پرداخت ها و سایر قابلیت های NFC درگوشی خود بهره مند شوید.

رزولوشن صفحه 3 کا، صفحه نمایش با نرخ رفرش بالا ، شارژ سریع ، لنزهای دوربین و… از دیگر مشخصات مورد انتظار برای گوشی جدید Oppo هستند. گوشی Oppo Find X3 Pro احتمالا در نیمه نخست سال جدید میلادی معرفی خواهد شد.

اوپو Find X3 Pro

اوپو Find X3 Pro

 

نوکیا 10 :

مدت هاست که منتظر نوکیا 10 هستیم!

به طوری که از زمان شایعه شدن چندین نام برای آن در نظر گرفته شده بود. در ابتدا تصور می شد که با نام نوکیا 9.1 روانه بازار می شود، اما با گذشت زمان تغییر آن به نوکیا 9.2 ، 9.3 و اکنون نوکیا 10.

باید منتظر ماند و دید آیا بالاخره نوکیا این مدل را در سال جدید عرضه می کند یا خیر، به خصوص اینکه ما هنوز در مورد آن هنوز چیز زیادی نمی دانیم. شایعات حاکی از یک دوربین سلفی در صفحه نمایش، یک صفحه نمایش با شیشه یاقوت کبود، یک قاب فولاد ضد زنگ و یک چیپ پردازنده اسنپدراگون 888 برای این مدل هستند.

همچنین صحبت از وجود تنظیمات دوربین بسیار متفاوت با لنز penta Nokia 9 PureView است که می تواند گوشی جدید نوکیا را در میان رقبا خاص و بی همتا سازد.

نوکیا

نوکیا

 

آیفون SE 3 :

در حالی که خانواده آیفون 13 به وضوح مورد انتظارترین گوشی های آینده اپل هستند، این شرکت همچنین ممکن است جانشین آیفون SE (2020) را در سال 2021 معرفی کند.

تاکنون در مورد آیفون SE 3 بسیار کم شنیده ایم و احتمال اینکه تا سال دیگر شاهد آن نباشیم وجود دارد، اما اگر در سال 2021 معرفی شود ، احتمالاً دارای چیپ پردازنده A14 Bionic خواهد بود.

 

همچنین در مورد iPhone SE Plus صحبت شده است که ممکن است در نهایت همان iPhone SE 3 باشد. تصور می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگتر 5.5 یا 6.1 اینچی باشد اما در همان محدوده قیمت آیفون SE باشد. آنچه مشخص نیست این است که آیا آیفون SE 3 دکمه فیزیکی صفحه اصلی و حاشیه های بزرگ را حفظ خواهد کرد. طرحی که روز به روز قدیمی تر می شود!

 

سامسونگ گلکسی نوت 21 :

بزرگترین سوال درمورد سامسونگ گلکسی نوت 21 این است که آیا امسال به بازار معرفی می شود یا خیر. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال افزودن قلم به گلکسی S21 Ultra و گلکسی Z Fold 3 است تا شاید دیگر سری نوت را برای همیشه به فراموشی بسپارد.

در حال حاضر هنوز خبری از معرفی سری نوت و مشخصات احتمالیش وجود ندارد، اما طبق معمول می توان انتظار قلم S Pen ، صفحه نمایش بزرگ برای استفاده بهینه از آن و قدرت بسیار زیاد انتظار داشته باشید. اگر سامسونگ گلکسی نوت 21 به بازار عرضه شود، شاید شاهد آخرین حضور آن و آخرین بازمانده سری نوت باشیم.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

سونی Xperia 1 III Compact :

خبرهایی مبنی بر عرضه سونی Xperia 1 III Compact وجود دارد. اما نباید انتظار چندان زیادی از آن داشته باشیم.

شایعات حاکی از آن است که ممکن است سونی گوشی جدیدش را به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و یک چیپ پردازنده میان رده مجهز کرده باشد. هنوز چیزهای دیگری در مورد سونی کامپکت منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد شاهد معرفی این مدل در نیمه اول سال 2021 خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

SE3 که در کار نیست ولی اگه اینو گفتید باید s21 fe هم ذکر میکردید
نوکیا هم واقعا مورد انتظار نیست،چه رسد به بهترینهای ۲۰۲۱
در ضمن جای می۱۱ پرو یا اولترا هم خالیست

نویسنده آزمایشی

دقیقا با توجه به 12 مینی اپل سمت se3نمیره… s21fe یک انتظار از سامسونگه و ممکنه ساخته نشه…و لیستش هنوز چند مورد کم داره

m.b

بوی قیمت گزاف میاد… 🤔😂

Arad.Htc

همیشه می آمده و میمانده او میرفته تا سال بعد😖😂

Yousef.komando

تمامی متنو قبول دارم
ولی وقتی گفته شده اول ها اگزینوس 2100واسپندراگون 888 بهتری هستند
اصلا اگزینوس نمیتونه جای اسپندراگون رو پرکند
اقای فروغی چندان نمیتونیم
به واقعیت این متن باور کنیم
چون mi 11گویا توسط چندین سایت امریکایی چینی گفته شده است
تا اخر سال میلادی 2021 هیچ گشوشی قدرتمند تر از mi 11و s 21و i phone 13 نخواهد بود

Mahdi

اوپو به بزرگی وانپلاس نیست؟ این دیگه چه جورشه

Taha

به شدت منتظر سری فایند ایکس ۳ و اس۲۱ هستم🤩.

Dr.Nazer

همشون جذابن لعنتیا😂 البته زیاد منتظر فاید ایکس ۳ پرو و نوکیا ۱۰ نیستم.
سری پی ۵۰ و میت ۵۰ کو؟ می ۱۱ پرو؟ می ۱۱ الترا؟ 🤔

Arad.Htc

جای ردمی نوت جدید خالی نیست؟ چون اوناهم معمولا جزو پرفروش ترین ها هستن

Milad7

منتظر s21 هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی