حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین پنج تایی نوکیا 10 جدی تر شد، تیزر رسمی زایس برای محصول انقلابی در زمینه دوربین موبایل

چهار روز قبل در ترنجی درباره شایعه ای انقلابی درباره دوربین نوکیا 10 و دارا بودن 5 لنز احتمالا چرخان خواندیم. این شایعه آنقدر جذاب هست که شب ها قبل از خواب برای تحقق آن دعا کنید! این هیجان وقتی بیشتر خواهد شد که بدانید زایس یک تیزر جذاب برای محصولی که امسال رسما عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعه دوربین پنج تایی نوکیا 10 که جدی تر شده صحبت کنیم.

فکر می کنم این تیزر کمی گنگ باشد اما ما قبلا درباره آن صحبت کرده ایم و می دانیم که احتمالا نوکیا 10 با 5 لنز چرخان عرضه خواهد شد. اینکه تعداد لنز ها دقیقا 5 عدد باشد هنوز مشخص نیست و این تیزر به ما یادآور می شود که احتمالا هر دو لنز دوربین دوگانه نوکیا 10 قابل چرخیدن و تعویض باشد اما از یاد نبرید که این شاید فقط یک ویدیو تبلیغاتی بوده که پشت آن منظوری به جز افسانه ای که ما متصور شده ایم، باشد. البته اجازه بدهید چند تصویر زیر را ببینیم:

با دیدن تصاویر زیر می توان حدس زد که تیزر زایس نزدیک به واقعیت باشد. این لنز ها احتمالا فاصله کانونی متفاوتی داشته باشند که سبب می شود تصویر تله تر یا فوق عریض تر وجود داشته باشند که روی حسگر تصویر جا به جا می شوند.

هنوز دید کاملی نسبت به طرح دوربین پنج تایی نوکیا وجود ندارد اما حداقل می دانیم که نمایشگاه IFA2018 می تواند محلی باشد که نوکیا و زایس این سیستم انقلابی دوربین موبایل را رونمایی کنند. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خب دیگه تایید شد

علی شیخ زاده

عجب چیزی بشه

amir shar

امیدوارم چیز خوبی باشه نتایج دوربین نوکیا ۸ توی dxo یکمی منو به شک انداخت که برم طرف گوشی های نوکیا (البته نمیدونم چرا تازگی یه حسی بهم میگه دیگه به dxo اعتماد نکنم هر چند سایت معتبریه)
انتظارات من از نوکیا ۱۰:
صفحه نمایش اولد (ترجیحا ساخت سامسونگ)
دوربین انقلابی که متمایزش کنه از رقبا
صفحه نمایش بدون حاشیه
مقاومت بالای بدنه
باتری عالی
رم حداقل ۶
بلندگو استریو
قیمت مناسب در ایران

REZA

واقعا انقلابیه این حرکت.
کلا فضای پشت گوشیای نوکیا بیشتر در اختیار دوربین،چه در لومیا ها چه در سری های n قدیمی میشه اینو دید.احتمالا این فضای زیادی ببره،ولی اصلا مشکلی نیست که بنظرم خیلیم جذاب و متفاوت میشه.فقط باید صبر کرد ودیدچی میشه

Mortazavi

انتظار هم از نوکیا همینه

باید همیشه تو دوربین پیشرو و متفاوت باشه

این عالیه

HiKa

واقعا فهمیدن این تیزر ها سخت نیست!
چیزی که مشخصه تعویض لنز هست. یعنی به صورت چرخشی میتونیم لنز دوربین رو عوض کنیم. و احالا هم مخصوص زوم باشه! چون توی تیزر میبینیم که دو لوگوی نوکیا و زایس اولش محو و تارن، و با هر بار تعویض لنز لوگو مشخص تر میشه و در آخر هر دو لوگو مشخص و شارپ میشن!

Mortazavi

کی فکرشو میکرد یه روزی موبایل ها قابلیت تعویض دیافراگم و حتی تعویض لنز داشته باشن

خدارو شکر پیشرفت تکنولوژی دوباره داره سریع میشه، یه مدتی فقط افزایش مگاپیکسل و رزولوشن رو داشتیم که فکر میکنم سونی تو زی۱ با بزرگتر کردن سایز سنسور و کاهش دیافراگم از به ۲ و استفاده از لنز عریض آغازگر تغییرات بنیادین تو دوربین اسمارتفون ها بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)