حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | بازی

در هیچ نوع بازی دیگری بجز بازی های تفنگی نمی توانید مقدار زیادی اکشن را تجربه کنید. چه بازی های تفنگی سوم شخص و چه اول شخص، شما در معرض هزاران گلوله، انفجار و مبارزه هستید. در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم پس با ترنجی همراه باشید.

توجه: می توانید بازی های معرفی شده را از طریق لینک های قرارداده شده یا سایت های ایرانی دانلود کنید.

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

PUBG

آنلاین

تقریبا کل گیمر های جهان این بازی را می شناسند. باورنکردنی است که PUBG Mobile در Android اجرا می شود.بازی بر اساس حالت عظیم PvP Battle Royale است که 100 بازیکن را در یک جزیره عظیم مملو از سلاح، مهمات، تجهیزات تاکتیکی و وسایل نقلیه در برابر یکدیگر قرار می دهد. شما به عنوان بازیکن انفرادی یا به عنوان بخشی از تیم وارد زمین می شوید و باید از بهترین مهارت های خود برای کشتن حریفان تا آخرین فرد زنده استفاده کنید.

Tencent Games با اضافه کردن نقشه های جدید یا حالت های مختلف، بازی را تازه نگه میدارد و برخلاف سایر بازی های رایگان، هر دو ماه یکبار محتوای جدیدی را به بازی اضافه می کند.

PUBG Mobile قادر است تجربه ای عمیق و کاملاً متنوع از بازی را با گرافیک عالی، کنترل و عملکرد های آزادانه را در دستگاه های اندرویدی ارائه دهد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Call of Duty: Mobile

آنلاین

Call of Duty یکی از قدیمی ترین سری های بازی در تمام دوران است. بنابراین در زمان انتشار نسخه موبایل بازی توسط Activision فقط در طی چند روز میلیون ها دانلود را از آن خود کرد.

این بازی علاوه بر انواع حالت های چند نفره مثل Death match، داراری یک حالت Battle Royale 100 نفره است که می توانید آن را در حالت اول یا سوم شخص در مدل های انفرادی، دو نفره یا 4 نفره بازی کنید. حالت Battle Royale همچنین یک سیستم کلاس را معرفی می کند که به بازیکن شما توانایی ویژه ای می دهد تا در میدان جنگ به تیم شما کمک کند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Fortnite

آنلاین

مدت زیادی نیست که یکی از محبوب ترین بازی های جهان برای اندروید و آیفون عرضه شد و پس از مدت کوتاهی حضور در فروشگاه Play و App store بنا به دلایل تجاری حذف شده است. خوشبختانه، اگر دستگاه اندروید دارید می خواهید آن را بازی کنید، می توانید خارج از ویترین فروشگاه Google آن را دانلود کنید. برای این کار می توانید لانچر Epic games را از سایت رسمی آن دانلود کنید.

گرافیک کارتون مانند بازی جالب توجه است. این بازی نیز مانند اکثر بازی های رایگان آنلاین دارای حالت بتل رویال است و 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ با یکدیگر به مبارزه میپردازند.

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Garena Free Fire

آنلاین

Garena Free Fire یک بازی محبوب سوم شخص است. Free Fire به سبک بتل رویال است و در آن شما با 49 نفر دیگر در جزیره ای رها می شوید. همه عناصر بتل رویال که مردم دوست دارند وجود دارد. شما اسلحه پیدا می کنید، از طریق منطقه امن راه خود را طی می کنید، دشمنان خود را غارت می کنید و سعی می کنید آخرین نفری باشید که زنده است.

این بازی برای کسانی که دستگاه ضعیفی دارند، جایگزین مناسبی برای پابجی یا کال اف دیوتی موبایل است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

N.O.V.A 3

آفلاین،آنلاین

Nova یکی از برترین سری بازی های شرکت گیملافت است که بازی های معروف دیگری مثل سری آسفالت را ساخته است. این بازی بدون شک شما را مجذوب خویش می کند! داستان بازی بسیار جذاب بوده و شما را به ادامه بازی تشویق می کند. می توانید از انواع تفنگ های مختلف استفاده کرده و بنا به شرایط آن را تغییر دهید. می توانید NOVA Legacy را نیز امتحان کنید.

این بازی با گرافیک عالی در سال 2017 برای اندروید و آیفون عرضه شد اما پس از مدتی از دسترس کاربران خارج شد. می توانید این بازی را از سایت های معتبر دریافت کنید.

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Modern Combat 4

آفلاین،آنلاین

Modern Combat یکی دیگر از بازی های جذاب و زیبای شرکت گیم لافت است که می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. گیمپلی و داستان هیجان انگیز بازی آن را به یکی از بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون تبدیل کرده است. صحنه های هیجان انگیز با حرکت آهسته از جذابیت های Modern combat 4 است.

باورش دشوار است که این بازی در سال 2012 منتشر شده باشد زیرا گرافیک بازی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. می توانید بازی Modern Combat 3 و Modern combat 5 و Versus را نیز امتحان کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Shadowgun

آفلاین

Shadowgun یک تیرانداز سوم شخص 2011 است که توسط Madfinger Games برای iOS و Android ساخته و منتشر شده است. این بازی با گرافیک عالی و بیش از 6 ساعت گیمپلی ساخته شد. سبک بازی شبیه به سری معروف Gears of War است و در حین بازی باید پشت موانع سنگر گرفته و به دشمنان شلیک کنید. شرکت Madfinger همچنین در حال آماده سازی Shadowgun War Games متمرکز بر گیم پلی PvP است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Critical Ops

آنلاین

Critical Ops یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی است که در حال حاضر عرضه شده است. این بازی از گرافیک مناسب، بخش چند نفره آنلاین، تعداد زیادی سلاح مختلف برای برداشتن و اسکین اسلحه برای افزودن و کمی سفارشی سازی برخوردار است. مکانیک کنترل برای یک تیرانداز اول شخص کاملاً معمولی است. توسعه دهندگان با این پروژه کاملاً فعال هستند بنابراین به روزرسانی و بهبود مکرر را شامل می شود. Infinity Ops یکی دیگر از بازی های مناسب است که عناصر مشابه زیادی دارد، اما دارای داستان علمی-تخیلی بیشتری است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Into the Dead 2

آفلاین

Into the Dead 2 یک بازی جالب و شوتر است. این بازی همچنین شامل سبک بی نهایت بوده و شما مثل همه بازی های سبک زامبی، از میان انبوهی عظیم از زامبی ها عبور می کنید. بقا هدف است. برخی از ویژگی های بازی شامل گرافیک خوب، انواع سلاح ها، یک سگ که همراه شماست و برخی از مکانیک های دفاعی است. Into the Dead 2 یک تجربه جالب و شگفت آور است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بهترین بازی های تفنگی برای اندروید

Morphite

آفلاین

Morphite یکی از جدیدترین بازی های تفنگی است. این بازی همچنین یکی از بهترین بازی های سال 2017 بود. از گرافیک مناسب، اکتشاف گسترده و ماموریت های مختلفی برخوردار است. این بازی کمی شبیه نسخه موبایل No Man’s Sky است. سیارات به طور تصادفی تولید می شوند. بنابراین، هیچ دو جهانی یکسان نیستند. نسخه رایگان Morphite به شما دو حالت داستانی و کاوش نامحدود می دهد. بازی از گرافیک خاصی برخوردار بوده و گیمپلی روانی دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

نظرات و پیشنهادات شما

آیا بازی دیگری می شناسید؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

عالی بازم بزارید ماشینی نبود افلاین

lovenokia

بسیار عالی . خواهش میکنم همیشه آنلاین و افلاین بودن بازی ها رو ذکر کنید مثل این پست .
بسیار ممنون

Mahdi

پابجی اگه چیتر حذف بشه عالی میشه

SHREK

من با موبایل فقط امانگ آس میزنم به رابرت. پابجی و کالاف هم تست کردم خوب بود ولی فورتنایت خیلی بهینه نیست و گوشی هم زیاد داغ میکنه.

Mortazavi

ممنون
بازی ماشین خفن هم بزارید

Milad7

من به شخصه Modern Combat 4 را بیشتر دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا