حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۹ با شارژر وایرلس ارائه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

طی چند هفته گذشته شاهد گزارشی در مورد پرچمدارهای آتی وان پلاس بوده ایم و دریافته ایم که این شرکت سری OnePlus 9 را چهار هفته زودتر از برنامه معمول عرضه خود به بازار عرضه خواهد کرد. امروز در گزارشی می خوانیم که وان پلاس ۹ با شارژر وایرلس ارائه خواهد شد.

وان پلاس ۹

پیش از این درز اطلاعات همچنین نشان داده است که پرچمداران نسل بعدی این شرکت شامل سه دستگاه می شوند – OnePlus 9 ، OnePlus 9 Pro و OnePlus 9E می شوند.

با توجه به گزارش های اخیر، OnePlus 9 و 9 Pro از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ تغذیه خواهد کرد. این دستگاه ها از یک ماژول دوربین جدید با سخت افزار دوربین به روز شده بهره می برند و وان پلاس 9 شامل 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه رم است.

فضای داخلی و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی. OnePlus 9E یا OnePlus 9 Lite از همان سخت افزار وان پلاس 8T که به تازگی ارائه شده است، بهره خواهد برد. این یعنی دستگاه مذکور دارای Snapdragon 865 ، صفحه نمایش 90Hz یا 120Hz AMOLED و پشتیبانی از شارژ سریع 65W برخوردار خواهد بود.

صحبت از شارژ سریع شد و باید بگویم که آخرین اطلاعات در مورد پرچمداران آینده OnePlus نشان می دهد که OnePlus 9 همچنین از پشتیبانی از شارژ سریع سیم 65W ، همراه با شارژ بی سیم سریع 30W و پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند.

گزارش اخیر 91mobiles این ادعاها را با تصاویر نزدیک به نمایشگر OnePlus 9 که نشان می دهد دستگاه در حال “شارژ بی سیم” است و گزینه جدید “Reverse Charge” در تنظیمات سریع است، اثبات کرده است.

این تصاویر از یک منبع معتبر تهیه شده است، که همچنین نشان داده است که هر دو OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع 30 وات را ارائه می دهند. این دستگاه ها همچنین اولین دستگاه از این شرکت هستند که از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کنند.

در حالی که هنوز هیچ تأییدی درباره OnePlus در مورد فناوری های شارژ در پرچمداران آینده آن دریافت نکرده ایم، اطلاعاتی که توسط آخرین گزارش منتشر شده،  کاملاً قابل قبول به نظر می رسد. این امر به این دلیل است که اخیراً اطلاعات در مورد پرچمدار آینده OPPO ، Find X3 Pro نشان داده است که این دستگاه همچنین از پشتیبانی از شارژ سریع سیم 65W و شارژ سریع بی سیم 30W پشتیبانی می کند. از آنجایی که OPPO و OnePlus از فناوری های شارژ یکسانی برخوردار هستند ، منطقی است که برند دیگر هم در پرچمداران نسل بعدی خود همین را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ شارژ وایرلس چقدر در خرید شما تاثیر خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرمحمد قاضی

شیائومی و سامسونگ و اپل شارژر معمولی رو برداشتند ، وان پلاس وایرلسش هم کرد ! اولین مسخره کردن واقعی اپل

The Destroyer

بیسیم رو پشتیبانی می‌کنه (وانپلاس ۸ معمولی پشتیبانی نمی‌کرد فک کنم)
نگفتن تو جعبه می‌ذاره که
البته که ای کاش بذاره
ولی بعید می‌دونم

نویسنده آزمایشی

قراره تو جعبش باشه البته بدون آداپتور و باید آداپتور رو تهیه کرد بالاخره😂

Farhad

حالا خبر وان پلاسم میرسه شک نکن

ali_s

مگه پرچمدارا جدید همه وایرلس ندارن؟
خبر زیاد عجیبی نیست

Milad7

خیلی هم خوووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)