حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون ۸۸۸ در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | موتورولا

کوالکام قبلا تأیید کرده که موتورولا متعهد شده است تا دستگاه هایی مجهز به Snapdragon 888 را منتشر کند. امروز گزارشی از چین ادعا می کند که یک گوشی پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون ۸۸۸ در راه است. این منبع پیش بینی را بر اساس پست Weibo توسط مدیر Lenovo چن جین انجام داده که در آن پست او ورود یک تلفن هوشمند جدید را تیزر کرده است.

گوشی پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون ۸۸۸

موتورولا پس از چهار سال در ماه آوریل با اج پلاس به نبرد پرچمداران بازگشت. این اولین گوشی 5G آن هاست و پایه آن را چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تشکیل می دهد که با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود. صاحب نظران از این دستگاه استقبال خوبی کردند. تنها ناامیدی اکثر کاربران نمایشگر منحنی و عدم ضد آب بودن آن بود. این گوشی حتی دارای جک هدفون است.

گوشی پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون ۸۸۸

گوشی پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون ۸۸۸

در حال حاضر ما هیچ چیزی در مورد تلفن هوشمند با تراشه Snapdragon 888 موتورولا نمی دانیم، اما انتظار داریم که دارای مشخصات پرچمدار باشد. همچنین ما می دانیم که یک گوشی موتورولا با بهره گیری از تراشه سری ۸۰۰ اسنپدراگون نیز در دست کار است

ظاهراً یک گوشی Moto G که با نام داخلی Nio شناخته می شود نیز برای زمستان ۹۹ در دست تولید است. ظاهرا این محصول از اسنپدراگون 865 که پرچمدار سال گذشته است و حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. ظاهراً این دستگاه دارای رفرش ریت ۱۰۵ هرتز است، اما احتمالا هنگام راه اندازی با رفرش ریت ۹۰ هرتز محدود خواهد شد. دلیل این امر این است که رفرش ریت معمولاً روی مضربی از 24 یا 30 تنظیم می شود تا لگ یا لرزش را کاهش دهد.

همچنین شایعه شده است که Nio از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 2520 × 1080 ، باتری 5000 میلی آمپر ساعت و آرایه دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و ماژول عمق سنج 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

این گوشی ظاهرا از دو دوربین جلو بهره خواهد برد که یک دوربین زاویه دید عریض 16 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. انتظار می رود که اندروید ۱۱ را به صورت پیش فرض کند.

به نظر می رسد، موتورولا یک استراتژی قابل اجرا دارد. با تراشه اسنپدراگون 888 دستگاه، این دستگاه می تواند بخش سطح بالا را هدف قرار دهد و با Nio می تواند مشتریانی را که به دنبال یک پرچمدار اقتصادی هستند، جذب کند.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار اقتصادی و پریمیوم موتورولا هستید؟ انتخاب شما کدام یک خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرمحمد قاضی

موتورولا بر می گردد

S AH

نه

Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)