حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا G10 که با کد Nio شناخته می شد، لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، موتورولا

ما پیش از این شایعاتی درباره موتورولا Nio شنیده بودیم. اینکه با اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد و اینکه شاید رفرش ریت عجیب ۱۰۵ هرتزی داشته باشد. امروز مشخص شده آن است موتورولا G10 است که با کد Nio شناخته می شد. این دستگاه همچنین در یک تصویر لو رفته است که دوربین سلفی دوگانه در دو سوراخ مجزا را نشان می دهد.

موتورولا G10

با فرض اینكه موتورولا فقط در رده اقتصادی و پرچمدار مطلق کار نمی کند، یكی از مدل های 2021 Moto G این شرکت می تواند جالب ترین مدل آن در چند وقت اخیر باشد. اگرچه هنوز جای شک و تردید باقی است، رئیس شرکت اشاره کرده که Moto G به زودی از اولین نمونه خود برای ارائه “تجربه سری ۸۰۰ اسنپدراگون” استقبال خواهد کرد. این تلفن با نام رمز “nio” در حال توسعه است که به عنوان یک گل سرسبد واقعی پرچمدار اقتصادی موتورولا شناخته می شود. امروز یکی از اولین عکس های گوشی قطعه دیگری را به این معما اضافه کرده است.

موتو G10

موتو G10

صادقانه بگویم، تصویری که evleaks به اشتراک گذاشته است چیز نویی نیست. تقریباً همان طرحی است که توسط Motorola One 5G در اواخر ماه اوت ارایه شد. دستگاه مذکور با سوراخ دوگانه مجزا نمایشگر برای دوربین های جلو استفاده شده است. مسلماً حاشیه ها نسبتاً باریک تر به نظر می رسند اما ممکن است محصول نهایی را منعکس نکند.

آنچه که باعث جذابیت Moto G یا دستگاهی با اسم رمز “nio” خواهد شد، مشخصات داخلی است. استفاده از Snapdragon 888 جدید یا استفاده از Snapdragon 865 که متعلق به سال 2020 است، برای موتورولا خصوصاً برای خانواده Moto G یک پیشرفت محسوب می شود. هرچند ممکن است در مقایسه با پرچمداران اوایل سال ۲۰۲۱ مشخصات ناامیدکننده ای داشته باشد، اما به هر حال موتورولا اخیراً همینطور طی مسیر کرده است.

همچنین تیزر تبلیغاتی موتورولا به رابط های کاربری مختلف موجود که تلفن ممکن است بسته به نوع اتصالش، از آنها پشتیبانی کند، اشاره دارد. یک رابط کاربری تلویزیونی هوشمند و حتی یک حالت دسکتاپ وجود دارد.

با این اوصاف، هنوز شک و تردیدهای طولانی درباره معنای واقعی صحبت موتورولا در هنگام رویداد Snapdragon کوالکام وجود دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا می خواهد پرچمدار اقتصادی تولید کند؟ این طراحی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

طراحیش جالبه اگر قیمتش هم پایین باشه جالب به نظر میاد.

Auroro

مگه مجبوره گوشی بزنه

Milad7

زشت است و گران!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)