حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر آنر V40 نمایشگر لبه خمیده آبشاری آن را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر

کمپانی مستقل Honor قرار است پس از جدایی از هواوی، از اولین تلفن هوشمند خود یعنی Honor V40 رونمایی کند و این اتفاق نهایتا تا اواسط بهمن ۹۹ رخ خواهد داد. حتی برخی به ما درباره تاریخ ۲۳ دی ۹۹ احتمالاتی را مطرح کرده اند. منابعی قبلا گزارش داده بودند که صفحه نمایش Honor V40 بالاترین نرخ نمونه برداری لمسی را در بازار ارائه می دهد. امروز اما تیزر آنر V40 نمایشگر لبه خمیده آبشاری آن را نشان می دهد.

آنر V40

ما بارها گزارش شده بود که Honor V40 یک صفحه فوق العاده شفاف با لبه های خمیده و پشتیبانی از رفرش ریت بالا دریافت خواهد کرد. اکنون تصویری داریم که صفحه نمایش منحنی گوشی های هوشمند و سایر جزئیات را نشان می دهد.

آنر V40

آنر V40

مشخص نیست که آیا Honor از نمایشگر تلفن هوشمند به عنوان یک صفحه آبشاری نام می برد یا خیر. اما می توان اظهار داشت که خم شدن آن کاملا قابل توجه است. احتمالا، این تلفن هوشمند از دکمه های کنترل میزان صدای فیزیکی برخوردار نخواهد بود، با چنین صفحه ای روی فریم دور دستگاه، دیگر جایی برای آنها نیست.

گزارش های قبلی ادعا می کرد که این تلفن هوشمند می تواند با صفحه نمایش 6.72 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپل ریت ۳۰۰ هرتز ارائه شود. رزلوشن نمایشگر احتمالا +FullHD خواهد بود که در گوشه بالا سمت چپ برای یک دوربین جلو باید روزنه ای داشته باشد.

آنر V40 قبلا در فروشگاه آنلاین JD.com ظاهر شده است که سه مدل را برای رزرو ارائه می کند: Honor V40 ، Honor V40 Pro و Honor V40 Pro Plus.

گوشی های هوشمند Honor V40 اولین مدل های این شرکت پس از استقلال از هواوی خواهند بود. با توجه به این موضوع، وضعیت نامناسب هوآوی و ترکیب سنتی و وسوسه انگیز مدل ها و قیمت های Honor V دستگاه Honor V40 را بسیار مورد توجه قرار می دهد و انتظارات زیادی از این مدل ها وجود دارد. معرفی قریب الوقوع با درج کل خانواده در کاتالوگ بزرگترین فروشگاه آنلاین چینی JD.com نشان داده می شود.

اکنون به طور قطع می دانیم که سه مدل در آن سری وجود خواهد داشت که Honor V40 ، Honor V40 Pro و Honor V40 Pro Plus هستند. افسوس که مشخصات اعلام نشده است. با این وجود، ما برخی مشخصات آن را می دانیم. گفته می شود که این دستگاه ها از شارژ سریع با توان ۶۶ وات پشتیبانی می کنند و همچنین نمایشگر بسیار خمیده در لبه ها را دریافت خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تراشه های استفاده شده وجود ندارد. برخی منابع در مورد استفاده از Kirin و برخی دیگر در مورد تراشه های MediaTek صحبت می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر V40 هستید؟ طراحی لبه خمیده نمایشگر آن را چطور می بینید؟ از این زاویه که یک دستگاه واقعا خوش ساخت به نظر می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

چیپست های احتمالی برای استفاده در این سری ؛ اسنپدراگون ۸۸۸ ، مدیاتک ۵ یا ۶ نانومتری معرفی نشده و حتی اگزینوس ۱۰۸۰ دِه ولی محتمل ترین پردازنده ها کایرین ۹۰۰۰، ۹۰۰۰E و دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس هستن.
قشنگ رقیب مستقیم سری ایکس ۶۰ ویوو و می ۱۱ شیائومی هستش.

m.b

نظر شما راجب قیمت گزاف mi 11 چیست؟ 😏

Mr.Sediq

الان اپدیت اندروید و برنامه های گوگل رو داره؟؟

نویسنده آزمایشی

اره

AŁɪ

مشخصات پرمیومی داره مطمعنا قیمتش هم کم نیست .

abraham

من دوس دارم دکمه های صدا کلا فیزیکی نباشن و فقط دکمه ی پاور باشه

Milad7

کار کردن با صفحه خمیده واقعا لذت بخشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)