حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر V40 احتمالا ۲۳ دی ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

ما درباره آنر V40 شایعات فراوانی شنیده ایم. دستگاه مذکور اولین تلاش برند فروخته شده توسط هواوی خواهد بود و مسلما چشم جهانیان به آن دوخته شده است. امروز می شنویم که تاریخ معرفی آنر V40 احتمالا ۲۳ دی ۹۹ خواهد بود. همچنین نمایشگر ۱۲۰ هرتز هم برای آن تایید می شود.

تاریخ معرفی آنر V40

انتظار می رود آنر ماه جاری از V40 رونمایی کند. این در حالی است که هنوز تایید رسمی در این مورد دریافت نکرده ایم اما یکی از کاربران Weibo ادعا می کند که این تلفن هوشمند از ۲۳ دی ۹۹ رسمی خواهد شد.

همین کاربر همچنین تصویری از آزمایش  حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را بر روی Honor V40 منتشر کرد. این شایعات قبلی درباره ارایه آنر وی ۴۰ با صفحه نمایشگر ۱۲۰ را تایید می کند.

گزارش شده است که آنر V40 با نام رمز YORK شناخته شده و دارای نام مدل YOK-AN10 است. گواهینامه 3C نشان داد که از شارژ ۶۶ وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعات حاکی از آن است که توسط تراشه Dimensity 1000 Plus تأمین می شود.

به عنوان یک تراشه پرچم دار نسل 5G پرچمدار ، مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از شبکه 5 حالت SA و NSA با حالت 5G پشتیبانی می کند و تنها تراشه ای در صنعت مجهز به دو سیم کارت 5G همزمان و استندبای همزمان روی این شبکه است که قابل تحسین به شمار می رود. این یک تجربه سرعت شبکه سریعتر و با ثبات تر کاربران را به ارمغان می آورد. این تراشه همچنین از طریق فن آوری صرفه جویی در مصرف انرژی بهینه شده است تا به کمترین میزان مصرف انرژی 5G در جهان و عمر باتری طولانی تر برسد.

اوایل هفته جاری نیز شاهد رندر V40 بودیم که نشان می داد این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده با سوراخ قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دوگانه است.

در قسمت پشتی، یک دوربین چهارگانه در داخل یک جزیره دایره ای شکل قرار دارد، که شایعه شده دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر V40 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

طراحی

SHREK

منظریم

Milad7

منتظریم….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)