حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر V40 با شارژر ۶۶ وات تاییدیه گرفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

انتظار می رود که سری Honor V40 خیلی زود به بازار عرضه شود. امروز آنر V40 با شارژر ۶۶ وات تاییدیه گرفته است.

آنر V40

طبق اطلاعات فاش شده، این شرکت سری V40 را در ژانویه ۲۰۲۱ ارایه خواهد کرد. در خانواده سری V40 انتظار می رود این شرکت Honor V40 ، V40 Pro و V40 Pro plus را به بازار عرضه کند. پیش از معرفی رسمی آن اما شایعات، جزئیات شارژ سریع آنر V40 استاندارد را منتشر کرده است. این تلفن هوشمند در وب سایت صدور گواهینامه 3C چین مشاهده شده است.

طبق لیست، V40 با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات ارائه می شود. متاسفانه این لیست مشخصات باتری دستگاه را نشان نمی دهد.

جزئیات مربوط به V40 استاندارد در حال حاضر بسیار کم است. مشخصات دو تلفن هوشمند دیگر این سری، یعنی V40 Pro و V40 Pro plus اخیراً لو رفته است.

طبق یک گزارش، سری V40 ممکن است با ویژگی های مشابهی که در سری Mate 40 دیده می شود، ارائه شود. اخیراً، Rodent950 ادعا کرد که سری V40 از یک صفحه نمایش خمیده Full HD + در اندازه 6.72 اینچی برخوردار است. صفحه نمایش دارای بریدگی دوربین قرص شکل برای دوربین های جلو دوتایی خواهد بود.

آنر V40 Pro ممکن است با جدیدترین چیپست Kirin 9000 همراه باشد. Honor V40 Pro plus می تواند از طریق چیپست مدیاتک Dimensity 1000 Plus پشتیبانی شود.

روی قاب پشتی آنر V40 Pro ممکن است از دوربین سه گانه برخوردار باشد، در حالی که V40 Pro plus می تواند با یک آرایه دوربین چهارگانه ارائه شود. سری V40 دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

سرانجام، تلفنهای هوشمند آینده Honor می توانند از پشتیبانی از شارژ بی سیم 40W در کنار شارژ سریع سیمی 66W SuperCharge پشتیبانی کنند.

این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر از سری Honor V40 داریم. با دریافت جزئیات بیشتر ، شما را با مشخصات و ویژگی ها به روز خواهیم کرد.

نظر شما درباره شارژر ۶۶ وات برای آنر وی ۴۰‌ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)