حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا وان پلاس ۸ پرو | TSL20

نوشته

3 سال قبل | 69 دیدگاه | سامسونگ، موبایل، وان‌پلاس

هفتمین مسابقه لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ بین یک پرچمدار نیمه اولی با یک پرچمدار نیمه دومی در دنیای اندروید است. البته که وان پلاس یک پرچمدار به روزتر برای نیمه دوم دارد اما وان پلاس 8T در مقابل وان پلاس ۸ پرو یک نمونه پایین رده تر به شمار می رود. با انتخاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا به عنوان یک پرچمدار پرسروصدا از نیمه دوم تولیدات سامسونگ، پرسش اینجاست که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا وان پلاس ۸ پرو ؟

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو و گلکسی نوت ۲۰ اولترا مشترکات زیادی دارند اما باز هم تفاوت قابل توجهی دارد. گلکسی نوت ۲۰ اولترا با قلم S Pen یک وجه متمایز خیلی خوب ارایه می کند. وان پلاس ۸ پرو اما در مقابل قیمت ارزنده تری ارایه می کند. هر دو دستگاه می توانند عملکرد خیلی خوبی عرضه کند و در بخش نمایشگر نزدیک هستند. در بخش دوربین برتری می تواند با گلکسی نوت ۲۰ اولترا بهتر باشد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

سامسونگ رسما از ترکیب گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد. امسال دو مدل وجود دارد و همانطور که گفتیم، نام آنها گلکسی نوت ۲۰ معمولی و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. نکته اصلی هر دو دستگاه این است که خانواده Note را متمایز می کنند و با قلم S Pen به شما توانایی های جدیدی می دهد. جالب اینکه گلکسی نوت های جدید نسبت به آنچه انتظار دارید، با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

همانطور که اوایل سال جاری با گلکسی S20 انجام شد، سامسونگ به صراحت در تلاش است تا نام “Ultra” را با مشخصات رده بالا ارایه کند و همزمان به مدل معمولی اجازه می دهد تا از چند ویژگی استفاده کند‌ و قیمت پایین تری داشته باشد.

مشخصا Galaxy Note 20 فاقد ویژگی های مهمی مانند رفرش ریت بالا، افزایش حافظه با مموری کارت microSD و لنز زوم پریسکوپ است، اما این بدان معنا نیست که گران نیست. قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای یک مدل با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم چیزی است که سامسونگ انتخاب می کند. قاب پشتی پلاستیکی و شیشه گوریلا گلس ۵ (به جای گوریلا گلس ویکتوس در گلکسی نوت ۲۰ اولترا) از موارد کیفیت ساخت پایین تر گلکسی نوت ۲۰ است.

در همین حال گلکسی نوت ۲۰ اولترا هر آنچه را که سامسونگ در توان داشته (به جز صفحه نمایش تاشو است) ارایه می کند و قیمت آن را مطابق کمتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا و برابر ۱۳۰۰ دلار برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایت رم و ۱۴۵۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای شما آب می خورد.

پیش فروش هر دو از ظهر فردا آغاز می شود و تلفن ها باید از 21 آگوست به دست کاربران برسند و در فروشگاه های فیزیکی (آنهایی که باز هستند ، به هر حال) در دسترس باشد.

هر دو تلفن برخی مشخصات کلیدی را به اشتراک می گذارند. موردی که احتمالا به شما گفته می شود (به دلیل اینکه اپراتورها به شما فشار می آورند) پشتیبانی آنها برای هر دو نوع شبکه 5G است. سامسونگ تاخیر در قلم S را بهبود بخشیده است و چند روش دیگر برای کنترل تلفن از راه دور می توانید به آن اضافه کنید. آنها از شارژ سریع، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کنند.

 

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ رسما معرفی شدند

آنها دارای بلندگوهای استریو با فن آوری های Dolby، مقاومت در برابر آب با گواهی IP68 و سیستم عامل اندروید ۱۰ هستند. هر دو می توانند فیلم را با رزلوشن 8K ضبط کنند (که به نظر می رسد برای یک تلفن بیش از حد باشد) و از گزینه های میکروفون خارجی پشتیبانی می کنند. Dex اکنون به صورت بی سیم کار می کند (از طریق Miracast) و هر دو تلفن دارای برخی از مهمترین نرم افزار مهم مایکروسافت هستند.

هر دو هنوز هم دارای بیکسبی هستند، در بهترین حالت دستیار دیجیتال در رتبه چهارم در پشت گوگل، الکسا و حتی سیری قرار دارند.

گلکسی نوت ۲۰ رنگ جدید دیگری را نیز دارد که سامسونگ آن را “Mystic” می نامد. این به یک بافت ساخته شده بر روی شیشه می رسد که امیدوارم کار بهتر را برای دفع اثر انگشت – یا حداقل پنهان کردن – انجام دهد. نوت ۲۰ اولترا به رنگ های برنز، سیاه و سفید عرضه می شود. نوت ۲۰ به صورت برنز، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا دو کار بزرگ دارد. اولین مورد ارایه کردن بهترین ویژگی هایی که سامسونگ توانایی ارایه آن را دارد، بدون کوچکترین چشم پوشی. کار دوم اصلاح برخی از اشتباهات گلکسی S20 Ultra است.

به عنوان یک شیء ، گلکسی نوت ۲۰ اولترا همان اندازه که یک موبایل می تواند جذاب باشد، جذاب است و این یک چیز خوب خواهد بود، زیرا واقعاً زیبایی شناسی Note است. بزرگ و مربعی، با صفحه ای که خم شده (خوب یا بد) تا دید حاشیه ها را به حداقل برساند. همان اندازه که کل دستگاه است تقریبا در جلو صفحه نمایش دیده می شود که می تواند با یک سوراخ کوچک نیاز دوربین سلفی را برطرف کند. برجستگی دوربین به صورت غیرمترقبه و غیرقابل اغماض است.

از نظر مشخصات، سامسونگ ادعا می کند که در صدر سیستم اندروید قرار دارد، حداقل فعلاً. این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED عظیم ۶.۹ اینچی 1440p یا QHD+ است که دارای رفرش ریت 120Hz است. در پشت آن سه دوربین وجود دارد که یکی از آنها ۱۰۸ مگاپیکسل است، در حالی که دیگری شامل یک لنز پریسکوپی می شود.

این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 865 Plus (در بازار ما اگزینوس ۹۹۰) و ۱۲ گیگابایت رم است، به علاوه امکان گسترش حافظه پایه خود را با کارت SD نیز دارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از هر دو نوع 5G پشتیبانی می کند.

بنابراین این بهترین مشخصات پرچمدار برای دنیای اندرویدی است، هرچند باید گفت پردازنده A13 Bionic اپل از سال گذشته هنوز هم سریعتر از چیزی است که Qualcomm در حال ارایه است.

گلکسی نوت ۲۰ برای حفظ عمر باتری، نرخ رفرش ریت صفحه را به صورت پویا تنظیم می کند، اما نمی تواند به حداکثر سرعت آن برسد (حداکثر احتمالاً برای حفظ عمر باتری). سامسونگ همچنین رادیو Ultra Wideband یا (UWB) را رونمایی کرد تا انتقال تلفن ها با اشاره کردن آنها به یکدیگر و – در نهایت – پشتیبانی از باز کردن قفل اتومبیل ها برای تلفن ها آسان تر شود. آیفون ۱۱ پرو دارای UWB است، بنابراین به نظر می رسد سامسونگ نمی تواند ایستادگی کند که اپل به جعبه انتخاب آن ضربه نمی زند، حتی اگر این نرم افزار کاملاً آماده نیست.

دومین مأموریت سامسونگ با نوت ۲۰ اولترا این است که یک بار دیگر سعی کند سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخته شده سامسونگ را به یک دوربین عالی تبدیل کنید. نتایج اولین ارایه Galaxy S20 Ultra به وضوح عجیب شد. در ابتدا فوکس کند داشت و حتی پس از بروزرسانی نرم افزار، به اندازه دوربین سنتی گوشی های هوشمند چندان مناسب نبود. بعلاوه، ویژگی “بزرگنمایی فضایی” سامسونگ زوم ۱۰۰ برابر را ارائه می دهد که صادقانه می بایست از حسگر تصویر بسیار کوچکتر استفاده کند، بزرگنمایی اپتیکال لنز پریسکوپ ۵ برابر است. (البته به صورت تکنیکی کمتر بود)

سامسونگ با نوت ۲۰ اولترا به صورت تئوری به هر دو موضوع پرداخته است. برای فوکس شامل پیشرفتهای نرم افزاری است که سامسونگ قبلاً برای S20 Ultra منتشر کرده است. اما مهمتر از همه، این سیستم به یک فوکوس خودکار لیزری مجهز شده است، که باید فوکس را به میزان قابل توجهی تمرکز کند. بزرگنمایی فضایی در حال حاضر در ۵۰ برابر ارایه شده است – هنوز هم به اندازه کافی قابل توجه است، اما امیدوارم آنقدر نباشد که تمام چیزهایی که ثبت می کنید تعداد زیادی پیکسل باشد!

وان پلاس ۸ پرو

بعد از ماهها لو رفتن اطلاعات وان پلاس امروز OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro را رسما معرفی کرد. هر دو از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام بهره می برند، اما وان پلاس ۸ پرو از نمایشگر بزرگ و پیشرفت های دوربین بهره می برد. سال گذشته وان پلاس نمایشگر ۹۰ هرتزی را در وان پلاس ۷ پرو کار کرد و این برای ۲۰۲۰ تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا کرده است.

این یک ارتقا است که با جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S20 مطابقت دارد. وان پلاس از نمایشگر 6.78 اینچی QHD + در OnePlus 8 Pro استفاده می کند و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز با انیمیشن های نرم تر به پیمایش و ناوبری عمومی در اندروید کمک می کند. این شرکت حتی به منظور بهبود روشنایی خودکار، سنسورهایی را در قسمت جلویی و پشتی صفحه نمایش اضافه کرده است. پیش از این سامسونگ سال‌ها پیش از چنین ویژگی بهره برده بود.

به روزرسانی بزرگ دیگر امسال، سیستم دوربین چهارگانه جدید است. وان پلاس عمیقا وارد جنگ مگاپیکسل ها نشده و از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می کند. در کنار آن یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو و یک دوربین فیلتر رنگی قرار دارد. دوربین فوق عریض دارای زاویه ۱۲۰ درجه و تله فوتو از ۳ دور هیبریدی و بزرگنمایی دیجیتال ۳۰ برابر پشتیبانی می کند.

اگر نمی دانید دوربین فیلتر رنگ جدید چه کاری را انجام می دهد، لازم است از جلوه های روشنایی و فیلترهای عکاسی اطلاع داشته باشید. وان پلاس همچنین ادعا می کند که عکس های شبانه را بهبود بخشیده است و این شرکت حتی در رویداد آنلاین امروز خود عکسی از iPhone 11 Pro را با OnePlus 8 Pro جدید مقایسه کرده است.

وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد

دوربین و صفحه نمایش ممکن است به روزرسانی های بزرگی باشد، اما وان پلاس نیز در بخش سخت افزار بهبودهای خوبی بخشیده است. در داخل رم LPDDR5 حداکثر تا ۱۲ گیگابایت، حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.0 و پشتیبانی Wi-Fi 6 وجود دارد. این شرکت همچنین دارای گواهینامه IP68 برای OnePlus 8 Pro است، به این معنی که شما باید در برابر گرد و غبار مقاومت دارد و تا 1.5 دقیقه در آب تا 30 دقیقه دوام می آورد.

این شرکت همچنین سرانجام از شارژ بی سیم ۳۰ واتی فوق سریع “Warp Charge” پشتیبانی می کند، که ۵۰ درصد باتری را فقط در ۳۰ دقیقه فراهم می کند. باتری وان پلاس ۸ پرو با حجم ۴۵۱۰ میلی آمپر ساعتی است و با استفاده از یک شارژ معمولی، در مدت 30 دقیقه به 60 درصد حجم باتری می رسد.

در کنار سخت افزار اما وان پلاس می خواهد که نرم افزار هم پیشرفت خوبی داشته باشد. این شرکت در حال بهبود عملکرد اندروید با OxygenOS در وان پلاس ۸ پرو نیز هست. آن ها ادعا می کنند ۲۸۰ “بهینه سازی جدید” وجود دارد که به منظور ایجاد یکپارچه تر تجربه اندروید در صفحه نمایش 120Hz طراحی شده اند. همچنین یک حالت تاریک جدید و تصاویر پس زمینه پویا وجود دارد که با تغییر آب و هوا تغییر می کنند.

 

رای گیری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا وان پلاس ۸ پرو

بسیار خوب، برای یادآوریم می گویم که رقابت ها به صورت روزانه و ساعت ۱۷ هر روز خواهد بود. رای گیری در پلتفرم های توییتر، اینستاگرام، تلگرام ترنجی و البته وب سایت برگزار خواهد شد. مجموع آرای هر ۴ پلتفرم مبنای مشخص شدن برنده است. هر رای گیری فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد. بیاید یک رای گیری آزمایشی داشته باشیم 😉.

ما انتظار داریم که در این رقابت ها هیجان بین طرفداران بالا برود. ما همواره به کاربران و همراهان فهیم خود افتخار کرده ایم که در قالب احترام و خیلی حرفه ای نظرات خود را اعلام می کنند و در مقابل به نظرات متفاوت هم احترام می گذارند. طبق معمول ما تلاش خود را می کنیم تا این جو را در ترنجی حفظ کنیم و با کاربرانی که از مرزها عبور کنند، برخورد خواهیم کرد.

 

 

انتخاب شما کدام دستگاه است؟ دلیل شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
69 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

فقط اقامون نوت!

AŁɪ

۸ پرو

چقدر سخت😕

ali_s

هشت پرو صد در صد عاشق طراحیشم حتا اگه مقایسه بین نوت اسنپ باشه چون اصلا دوربین برام مهم نیس

ali_s

حتی* سوادمون ته کشیده

Taha

مطاصفم واثط خلی فارثی طو بده.

ali_s

رمز گشایی سخت بود وای نظر لطفته 😐😂

ali_s

رمز گشایی سخت بود ولی نظر لطفته 😐😂

Pouya

۸ پرو رو انتخاب میکنم
طراحیشو بیشتر دوس دارم
پردازنده بهتری داره
اکسیژن او اسم بیشتر حال میکنم تا وان یو آی
دوربینم که اصلا برام مهم نیست 😐
سالی یه بارم بازش نمیکنم:/

Mahdi

بله اسنپ ۸۶۵ از ۸۶۵ پلاس بهتره 😐

Pouya

من اگزینوس رو در نظر گرفتم راستش که تو بازار ماست🙄

ولی اره اگر اونو در نظر بگیریم حق با شماست

Mahdi

خب این نگفته تو بازار ، گفته بهترین گوشی که خب طبیعتا بالاترین گزینه هر گوشی رو در نظر میگیرن

mostafa3

8pro

Mahdi

آدم دلش میاد نوت ۲۰الترا سفید رنگ اسنپدراگون رو ببینه و بهش رای نده

Naranj

واقعا فاز اینایی که به وانپلاس رای دادن چیه!
سری نوت روی لبه تکنولوژی حرکت میکنه

ali_s

به نظر شخصی بقیه احترام بزار
هرکی یه دلیلی داره که انتخاب کرده مگه حتما باید شبیه تو رای بدن؟

Taha

پردازنده بهتر.
شارژ سریعتر.
باتری نسبتا بهتر.
رابط کاربری نرم تر و سبک تر.
صفحه نمایشqhd ۱۲۰ هرتز.
طراحی که یه چیز سلیقه ای هست ولی طراحی وانپلاس برای من جذاب تره.

Mahdi

بهترین صفحه نمایش سال
گوریلا گلس ویکتوس
اسنپ ۸۶۵ پلاس
بالاترین کانفیگ ۵۱۲ گیگ
پشتیبانی از کارت حافظه
USB-C 3.2
شارژ وایرلس معکوس ۴.۵ وات
دوربین بهتر
امکانات دوربین بهتر

،
،
اون وقت میگی شارژر سریعتر؟
چون واتش بیشتره
فقط ۳ دقیقه زودتر فول شارژ میشه

Mahdi

قلم و سایر امکانات رابط کاربری سامسونگ رو یادم رفت

Taha

خب خب خب .
ما داریم شرایط ایران رو در نظر میگیریم که توی ایران اگزینوس 990 میاد.
اگزینوس هم که گند میزنه یه همه چیزایی که گفتی.

Taha

و قیمت هم که نگم.

Mahdi

حرف های عجیب غریب
این نگفته بهترین تو ایران چون اکسپریا وان مارک ۲ هم تو نظرسنجی بود
در ضمن باتری هم بررسی کردم وانپلاس کلا ۵ دقیقه بیشتر از نوت۲۰الترا اگزینوس روشن موند

Mahdi

داری تو ایران مقایسه میکنی ولی قیمت کلی میگی؟

Taha

یعنی تو ایران باشی نمیتونی وان مارک 2 بخری ؟
خوب میتونی دیگه.
خب ۵ دقیقه هم اگه بخوایم توی ماه یا سال در نظر بگیریم خیلی میشه روزی ۵ دقیقه
چه اینکه احتمال نسخه اسنپ رو بررسی کردی.

Taha

قیمت هم دارم تو ایران میگم.
تو ایران هم وانپلاس ارزون تره.

Mahdi

نه اتفاقا اگزینوس بود بررسی ، در ضمن قیمت وانپلاس ۱۲۸ سی و یک میلیون و نوت۲۰الترا ۲۵۶ ۳۵ میلیونه گرونتره؟

Mahdi

خیر تو ایران نمیتونم وان مارک ۲ بخرم

Taha

والا من وانپلاس رو دیدم ۱۲۸ رم ۱۲. ۳۰ تومن‌.
نوت ۲۰ اولترا هم سقف قیمتش تو ایران ۳۷ تومنه!

Taha

چرا خیلی از سایت ها هستن که اگه بهشون بگی برات میارن ‌.

AŁɪ

نوت ۲۰ الترا نسخه اسنپ بالای ۴۰ میلیون هست ، چرا داری با گوشی محبوبی مثل ۸ پرو که قیمتش توی ایران خیلی کمتره مقایسه می‌کنی ؟؟

Mahdi

باید قبول کنید پرچمدار امسال وانپلاس حرفی برای گفتن نداشت ، دوربینش خیلی معمولی

Mahdi

این گوشی بدون شک یکی از بهترین ها هست

من هردوتاش رو دوست دارم و هر دوتا عالین هنوز انتخاب نکردم😕😕

TheFreeCritic

8 پرو ….

abraham

با عرض پوزش
رابط کاربری هواوی لایک
رابط کاربری شیائومی دیسلایک
نظر و علت انتخابتونم بگین که ممنون میشم

نویسنده آزمایشی

رابط کاربری سلیقه ایه،از نظر من رابط کاربری هواوی ظاهرش اصلا جذاب نیست در مقابل شیائومی و رابط شیائومی قابلیت های بیشتری داره ولی فکر کنم ام یو آی روون تر باشه…

Dr.Nazer

UI : MIUI
UX : EMUI

AŁɪ

دکتر one ui 2.5 گرفتی ؟؟

Dr.Nazer

شب بخیر ماه‌ها پیش گرفتم😂
حدود دو هفته هفته دیگه وان‌یوآی ۳ (و اندروید ۱۱) استیبل بیاد احتمالاً.
پچ ژانویه

واسه سری اس ۲۰ و نوت ۲۰ دسامبر اومده…

AŁɪ

صبح بخیر 🤧📿 امروز فکر کنم دیر ویندوزم بالا اومد …
تغییراتش چیا هستن دکتر ‌‌.

Dr.Nazer

۲.۵؟ یادم نیست حقیقتاً
خیلی وقته دارمش😂

SHREK

نوت 20 اولترا اسنپ🔥🔥🔥🔥🏳️‍🌈صفحه نمایش بهتر. قلم. دوربین بهتر. پردازنده بهتر(نسخه اسنپ). گوریلاگلس ویکتوس🔥فوکوس لیزری🔥🏳️‍🌈💦

Taha

صفحه نمایش از لحاظ بصری آره.
ولی فکر کنم وانپلاس توی qhd از 120 هرتز پشتیبانی کنه ولی نوت نتونه.

Auroro

نوت خیلی خوش دست تر وزیباتره

pooria

من گالاکسی 😂

Pouya

درست میگی عزیز🌺😉

Pouya

یادم رفت ریپلای کنم😑

Mahdi

🌷🌷🌷 چون تو نظرسنجی اکسپریا و کی۳۰الترا هم بود واسه همین گفتم منظورشون بهترین گوشی در کل هست

Auroro

نوت 20

Mahdi

امتیاز نمایشگر ویوو ایکس ۵۱ هم اومد ۸۷

خبر جدید قیمت پایه اس 21 اولترا مشخص شد هست 1700 دلار،لعنت بر سامسونگ،خیلی زیاده،نمیارزه😕😕😢

Naranj

لینک بده، چون همه جا گفته ۱۴۰۰ دلار

نویسنده آزمایشی

استوری فروشگاه موبایل آبی بود فکر کنم…

Dr.Nazer

منبع آب؟

Dr.Nazer

خیلی سخته ولی نوت…

AŁɪ

حاجی مطالعاتم رو روی اگزینوس ۹۹۰ بیشتر کردم و ، واقعا این همه هیت چرا؟؟ توی اکثر تستا خیلی عالی عمل میکرد تو بعضی ها هم متوسط .

Dr.Nazer

چه تست‌هایی و در مقایسه با چه گوشی‌هایی؟
نمیگیم چیپست نیست خیاره که😂 ولی مصرف باتری و فریم‌ریتش توی گیم از اسنپ ۸۶۵ و ۸۶۵ پلاس خیلی پایین‌تره…
حالا باتری کمتر ولی فریم‌ریت اختلاف قابل‌توجهه.
در مورد ISP هم دوربین اسنپ میتونه بهتر باشه…

AŁɪ

تست لرزش باسن در آب وِلَرم😅🤧💙
نه منظورم بنچمارک ها بود ..تو دنیای واقعی اونجوری که میگن بد نیست و قابل تحملی.

یعنی این همه لینک اوردم مقایسه کردیم باهم با علتم گفتم چرا isp اگزی بهتره باز حرف خودتو میزنی؟ چرا واقعا؟
یاد اون بچه افتادم که 2+2 رو همش میگفت 5 میشه اخر سرم بعد اینکه همه کشتن خودشونو باز میگفت 5 میشه جواب

Taha

سری نوت ۲۰ ؟
سری اس۲۰ ؟
راستشو بگو کدومو میخوای بخری😂

AŁɪ

بنده مرغابی پرنده خواهم گرفت 😊💊

Taha

من فکر میکردم خروس خر خون میگیری 🤔🧐.

متاسفانه اکثر دوستانی که رای میدهند فقط رو حساب مارک گوشی انتخاب میکنند!
و چون گوشی های وان پلاس مثل بقیه مارک های چینی تو ایران زیاد نیست، بیشتر افراد تاحالا این گوشی رو از نزدیک ندیدن و باهاش کار نکردند، باید یه گوشی وان پلاس رو بگیری دستت باهاش کار کنی تا متوجه بشی به هیچ عنوان قابل مقایسه با بقیه مارک های چینی و حتی کره ای نیست، و از همه لحاظ چه کیفیت و طراحی در ساخت چه سخت افزاری و نرم افزاری یه سروگردن از شیائومی و هواووی و سامسونگ و بقیه مارک های کره ای و چینی بالاتره
با احترام..

Dr.Nazer

باسه داداس
#مارک

SHREK

پس وانپلاس بهترین گوشی جهان با اختلاف؟ 🤔 توی ایران شناخته شده نیست توی چین و جهان که شناخته شده! ولی جایی ندیدم بگن وانپلاس از همه برندها بهتره! منبعی داری که تایید کنه وانپلاس از همه نظر از همه برندها بهتره؟

Oneplus Fan Enthusiast Brand

فقط کافیه یه سرچ کوچیک انگلیسی تو گوگل انجام بدی و چند سایت که رنکینگ گوشی های پرچمدار رو گذاشته رو ببینی تا متوجه بشی تو اکثرشون وانپلاس صدرنشین بهترین گوشی اندرویدی هست!
اینم یه نمونه منبع معتبر البته فارسی
https://per.euronews.com/2020/10/21/oneplus-8t-vs-iphone-12

ahmad

قطعا نوت

TheFreeCritic

اقا الان که دارم فکر میکنم نوت 20 الترا رنگ سفیدش 🙂

Milad7

از جمیع جهات در مجموع نوت 20 اولترا بهتر هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)