حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 80 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ رسما از ترکیب گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد. امسال دو مدل وجود دارد و همانطور که گفتیم، نام آنها گلکسی نوت ۲۰ معمولی و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. نکته اصلی هر دو دستگاه این است که خانواده Note را متمایز می کنند و با قلم S Pen به شما توانایی های جدیدی می دهد. جالب اینکه گلکسی نوت های جدید نسبت به آنچه انتظار دارید، با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

همانطور که اوایل سال جاری با گلکسی S20 انجام شد، سامسونگ به صراحت در تلاش است تا نام “Ultra” را با مشخصات رده بالا ارایه کند و همزمان به مدل معمولی اجازه می دهد تا از چند ویژگی استفاده کند‌ و قیمت پایین تری داشته باشد.

مشخصا Galaxy Note 20 فاقد ویژگی های مهمی مانند رفرش ریت بالا، افزایش حافظه با مموری کارت microSD و لنز زوم پریسکوپ است، اما این بدان معنا نیست که گران نیست. قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای یک مدل با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم چیزی است که سامسونگ انتخاب می کند. قاب پشتی پلاستیکی و شیشه گوریلا گلس ۵ (به جای گوریلا گلس ویکتوس در گلکسی نوت ۲۰ اولترا) از موارد کیفیت ساخت پایین تر گلکسی نوت ۲۰ است.

در همین حال گلکسی نوت ۲۰ اولترا هر آنچه را که سامسونگ در توان داشته (به جز صفحه نمایش تاشو است) ارایه می کند و قیمت آن را مطابق کمتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا و برابر ۱۳۰۰ دلار برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایت رم و ۱۴۵۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای شما آب می خورد.

پیش فروش هر دو از ظهر فردا آغاز می شود و تلفن ها باید از 21 آگوست به دست کاربران برسند و در فروشگاه های فیزیکی (آنهایی که باز هستند ، به هر حال) در دسترس باشد.

هر دو تلفن برخی مشخصات کلیدی را به اشتراک می گذارند. موردی که احتمالا به شما گفته می شود (به دلیل اینکه اپراتورها به شما فشار می آورند) پشتیبانی آنها برای هر دو نوع شبکه 5G است. سامسونگ تاخیر در قلم S را بهبود بخشیده است و چند روش دیگر برای کنترل تلفن از راه دور می توانید به آن اضافه کنید. آنها از شارژ سریع، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کنند.

آنها دارای بلندگوهای استریو با فن آوری های Dolby، مقاومت در برابر آب با گواهی IP68 و سیستم عامل اندروید ۱۰ هستند. هر دو می توانند فیلم را با رزلوشن 8K ضبط کنند (که به نظر می رسد برای یک تلفن بیش از حد باشد) و از گزینه های میکروفون خارجی پشتیبانی می کنند. Dex اکنون به صورت بی سیم کار می کند (از طریق Miracast) و هر دو تلفن دارای برخی از مهمترین نرم افزار مهم مایکروسافت هستند.

هر دو هنوز هم دارای بیکسبی هستند، در بهترین حالت دستیار دیجیتال در رتبه چهارم در پشت گوگل، الکسا و حتی سیری قرار دارند.

گلکسی نوت ۲۰ رنگ جدید دیگری را نیز دارد که سامسونگ آن را “Mystic” می نامد. این به یک بافت ساخته شده بر روی شیشه می رسد که امیدوارم کار بهتر را برای دفع اثر انگشت – یا حداقل پنهان کردن – انجام دهد. نوت ۲۰ اولترا به رنگ های برنز، سیاه و سفید عرضه می شود. نوت ۲۰ به صورت برنز، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا دو کار بزرگ دارد. اولین مورد ارایه کردن بهترین ویژگی هایی که سامسونگ توانایی ارایه آن را دارد، بدون کوچکترین چشم پوشی. کار دوم اصلاح برخی از اشتباهات گلکسی S20 Ultra است.

به عنوان یک شیء ، گلکسی نوت ۲۰ اولترا همان اندازه که یک موبایل می تواند جذاب باشد، جذاب است و این یک چیز خوب خواهد بود، زیرا واقعاً زیبایی شناسی Note است. بزرگ و مربعی، با صفحه ای که خم شده (خوب یا بد) تا دید حاشیه ها را به حداقل برساند. همان اندازه که کل دستگاه است تقریبا در جلو صفحه نمایش دیده می شود که می تواند با یک سوراخ کوچک نیاز دوربین سلفی را برطرف کند. برجستگی دوربین به صورت غیرمترقبه و غیرقابل اغماض است.

از نظر مشخصات، سامسونگ ادعا می کند که در صدر سیستم اندروید قرار دارد، حداقل فعلاً. این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED عظیم ۶.۹ اینچی 1440p یا QHD+ است که دارای رفرش ریت 120Hz است. در پشت آن سه دوربین وجود دارد که یکی از آنها ۱۰۸ مگاپیکسل است، در حالی که دیگری شامل یک لنز پریسکوپی می شود.

این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 865 Plus و ۱۲ گیگابایت رم است، به علاوه امکان گسترش حافظه پایه خود را با کارت SD نیز دارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از هر دو نوع 5G پشتیبانی می کند.

بنابراین این بهترین مشخصات پرچمدار برای دنیای اندرویدی است، هرچند باید گفت پردازنده A13 Bionic اپل از سال گذشته هنوز هم سریعتر از چیزی است که Qualcomm در حال اریاه است.

گلکسی نوت ۲۰ برای حفظ عمر باتری، نرخ رفرش ریت صفحه را به صورت پویا تنظیم می کند، اما نمی تواند به حداکثر سرعت آن برسد (حداکثر احتمالاً برای حفظ عمر باتری). سامسونگ همچنین رادیو Ultra Wideband یا (UWB) را رونمایی کرد تا انتقال تلفن ها با اشاره کردن آنها به یکدیگر و – در نهایت – پشتیبانی از باز کردن قفل اتومبیل ها برای تلفن ها آسان تر شود. آیفون ۱۱ پرو دارای UWB است، بنابراین به نظر می رسد سامسونگ نمی تواند ایستادگی کند که اپل به جعبه انتخاب آن ضربه نمی زند، حتی اگر این نرم افزار کاملاً آماده نیست.

دومین ماموریت، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کم نقص تر

دومین مأموریت سامسونگ با نوت ۲۰ اولترا این است که یک بار دیگر سعی کند سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخته شده سامسونگ را به یک دوربین عالی تبدیل کنید. نتایج اولین ارایه Galaxy S20 Ultra به وضوح عجیب شد. در ابتدا فوکس کند داشت و حتی پس از بروزرسانی نرم افزار، به اندازه دوربین سنتی گوشی های هوشمند چندان مناسب نبود. بعلاوه، ویژگی “بزرگنمایی فضایی” سامسونگ زوم ۱۰۰ برابر را ارائه می دهد که صادقانه می بایست از حسگر تصویر بسیار کوچکتر استفاده کند، بزرگنمایی اپتیکال لنز پریسکوپ ۵ برابر است. (البته به صورت تکنیکی کمتر بود)

سامسونگ با نوت ۲۰ اولترا به صورت تئوری به هر دو موضوع پرداخته است. برای فوکس شامل پیشرفتهای نرم افزاری است که سامسونگ قبلاً برای S20 Ultra منتشر کرده است. اما مهمتر از همه، این سیستم به یک فوکوس خودکار لیزری مجهز شده است، که باید فوکس را به میزان قابل توجهی تمرکز کند. بزرگنمایی فضایی در حال حاضر در ۵۰ برابر ارایه شده است – هنوز هم به اندازه کافی قابل توجه است، اما امیدوارم آنقدر نباشد که تمام چیزهایی که ثبت می کنید تعداد زیادی پیکسل باشد!

گلکسی نوت ۲۰

در جایی که گلکسی Note 20 Ultra یک هیولای خاص است، به طور حاص گلکسی Note 20 دارای برگه مشخصات پایین تری است. برای آغاز باید گفت که در مقایسه، یک چیز کوچکتر است که با صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080p ارایه می شود. البته تفاوت ها بیشتر از این است. این دستگاه از گوشه های خود کمی منحنی تر است (هرچند صفحه نمایش آن کمتر) و در کل حاشیه بیشتری نشان می دهد. برجستگی دوربین مانند یک پیام عظیم در پشت دستگاه نیست. این گوشی هنوز یک تلفن بسیار بزرگ و نسبتاً گسترده با هر استاندارد است، اما فقط یک Note 20 Ultra کوچکتر نیست. این زبان طراحی خاص خود را دارد.

ناامید کننده اینکه، نوت ۲۰ فاقد مشخصات خاصی است که در نوت ۲۰ اولترا دریافت می کنید. صفحه نمایش آن دارای رفرش ریت معمول ۶۰ هرتز است که در هر تلفنی مشاهده می کنید. همچنین نمی توانید فضای ذخیره آن را با کارتهای microSD گسترش دهید و فقط یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی موجود است!

این به ویژه بسیار نگران کننده است زیرا حتی Galaxy S20 معمولی از اوایل سال جاری دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و همچنین امکان استفاده از مموری کارت را امکان پذیر می کند. اگرچه گلکسی S20 کوچکتر فاقد mmWave 5G است، بنابراین شاید سامسونگ این مسئله را برای انتخاب ارایه کند. با این وجود، با قیمت ۱۰۰۰ دلار، یک صفحه با رفرش ریت بالا در سال 2020 ضروری است و عجیب است که اینجا آن را نداریم.

حداقل دوربین سیستم نوت ۲۰ کاملا برابر است با S20. این دوربین دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سپس دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برای تله فوتو که تا ۳۰ برابر زوم دیجیتال دارد.

گلکسی نوت ۲۰ مطمئنا هنوز هم از دیدگاه خاص یک گوشی رده بالا است. دارای یک باتری 4،300 میلی آمپری، همان پردازنده Snapdragon 865 Plus و تمام ویژگی های نرم افزاری مشابه با اولترا است اما در حذق کردن مواردی که در ترکیب S20 موجود است، نوت ۲۰ مبلغ مناسبی را برای آن S Pen درخواست می کند.

پیشرفت های نرم افزار گلکسی نوت ۲۰

از آن جایی که این دستگاه ها در سری نوت ارایه شده اند، اولین به روزرسانی بزرگ نرم افزار مربوط به S Pen است. اکنون تعداد بیشتری ویژگی “Anywhere actions” وجود دارد که قلم S Pen را به یک کنترل از راه دور مبتنی بر ژست برای تلفن تبدیل می کند. لازم است که حرکات مختلف گره جادویی را به خاطر بسپارید تا همه این کارها شود.

سامسونگ در حال تعمیق روابط خود با مایکروسافت از جهات نسبتا قابل توجهی است. برای خط تولید Note 20، مهمترین ویژگی نرم افزار جدید این است که یادداشت های سامسونگ از اواخر امسال با Microsoft OneNote همگام خواهند شد. این امر باعث می شود برنامه سامسونگ بسیار مفیدتر باشد زیرا اکنون یادداشت های شما کمتر در تلفن شما می نشیند.

سامسونگ به ما می گوید که این تنها همگام سازی یک طرفه است، به این معنی که اگر در چندین دستگاه کار می کنید نمی توانید از برنامه یادداشت ها به عنوان مکانی برای برنامه OneNote استفاده کنید. یادداشت ها همچنین امکان حاشیه نویسی از PDF، مطابقت ضبط صدا با یادداشت های شما و مدیریت کامل پوشه را ارائه می دهند.

مایکروسافت همچنین قصد دارد ویژگی های زیادی برای بازی ارایه کند، زیرا سامسونگ در تلاش است سازگاری خود با Xbox Game Pass Ultimate را افزایش دهد. یکی از بسته های پیش فروش گزینه ای را برای دریافت سه ماه خدمات اشتراک بازی از مایکروسافت ارائه می دهد که از این طریق به شما امکان می دهد بازی های Xbox را در اندروید از ماه آینده بازی کنید. البته برنامه تلفن شما که با Windows همگام سازی می شود همراه خواهد بود، اما اکنون سامسونگ نوید به روزرسانی های نرم افزاری آینده مانند اجرای چندین برنامه Android در دسکتاپ ویندوز شما را دارد.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
80 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اوکی

Farcry

واقعا سامسونگ پیش خودش چی فکر کرده گوشی پرچمدار ۱۰۰۰ دلاری با بدنه پشت پلاستیکی ساخته؟؟؟؟؟؟؟ این دیگه واقعا نوبره.همین الان نوت ۱۰ مطمئنا با نصف قیمت نوت ۲۰ ازش خیلی گوشی بهتریه

ممد بمولا

نمیدونم
از سامسونگ بپرس

Ebinem

آیکون های رابط کاربری سامسونگ رو انگار دادن یه بچه ۱۰ ساله طراحی کرده. چیه این آیکون ها😐

Yasin77

با این قیمت اصا گزینه خوبی نیس

AŁɪ

نوت ۲۰ معمولی بی صحاب چقدر خوشگله 😘 اینکه تخت هست خشگلش کرده💕
ولی مشخصاتش افتزاه هست😶

Mb.Pcr

چقدر اسکی هستی
بیچاره حامد آهنگی

AŁɪ

خودم اختراع کردم حامد آهنگی کیه؟😶

Mb.Pcr

باشه دوبار
بی صاحاب رو خودت اختراع کردی ؟!عمرا هههه
چه کامنت فیکی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

AŁɪ

مرض میمون شامپانزه😶😡😵

Mb.Pcr

تازه دوبار فیک
میگه
من اختراعش کردم
ببخشید یه سوال آیا شما سری نوت ۲۰ رو اختراع کردید؟
چون اون بهش جملتون به کامنت من مربوط بود
چه میکنه این فیک زن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

AŁɪ

هر چند میدونم اونجات خله ولی بی طعم نباش⁦☺️⁩🐰🥕

Mb.Pcr

هر چند میدونم اونجات خله ولی بی طعم نباش
این نوع طرز حرف زدن منو یاد عصر جهالت میندازه
خخخخخخخخخ

Taha

مثل خیلی از آدماست، ظاهر زیبا و درون زشت.
سخن بزرگان

AŁɪ

مرسی طاها همینو می‌خواستیم⁦☺️⁩🐰🐰

Taha

چاکریم 😂😂

Mb.Pcr

و اینجاس که میگن سگ زرد برادر شغاله
سخن دانایان

Taha

داداش من نوت20رو میگم 😉😮😐😑

AŁɪ

الترا هم گلوبال اگزینوسه پس هردوش مزخرفه😅

Taha

آره خب😂

Dr.Nazer

پرچمدار هزار دلاری پلاستیکی😍😍🥰🥰🥰

سهیل سلیمانی

شما اصالت برند رو در نظر بگیر

Ali

فک کنم قیمت ورودیش تو ایران افسانه ای عمل کنه😂😂😂😂
باید ببینم تو تستا چی کار می کنه،گرچه احتمالا داغ بودنش بیش از حد اکسینوس جزو ضعفاش با‌شه

The MTest MT

پلاستیک خودش بقدر کافی گرما رو انتقال میده حالا ترکیب پلاستیک و اگزینوس 990 واقعا فاجعه میش

ArmanBgold

از کی تا حالا پلاستیک رسانا شده😂😂

علی رحیمی

نسبت به شیشه داره میگه عشقم

ArmanBgold

خب بازم آنقدر اختلافشون زیاد نیست

Adjus

مزخرف تریم گوشی که تو عمرا دیدم.

Demon

موافقم🤗

pedram_01

واقعا نوت 10 بهتر از نوت 20 هستش این همه پس رفت برای چی اخه؟!!! بدنه پلاستیک اگزینوس ۹۹۰ برای نسخه آمریکا ۸۶۵ پلاس !!! اختلاف این چیپست دیگ زمین تا آسمون

ممد بمولا

پلاستیک 1000 دلاری با اگزوز 990 و صفحه 60 هرتز؟
بااااااااااااااااای
تله فوتو هم نداره حتی!
این دیگه مزخرف ترین چیزیه که تا به حال تو عمرم دیدم

Dr.Nazer

نوت ۲۰ یه افتضاح تاریخی هزار دلاریه!

Demon

سامسونگ چه فکری کرده آخه😂

Mahdi

رنگ های سفیدشون چقدر خوشگلن

ممد بمولا

فک کنم خود چالتون انتظار اینو نداشت
رفت و کامنتی نذاشت…

Mahdi

پیداش میشه

The MTest MT

توو زومیته بابا

Mahdi

هنوز وقت نکرده بیاد اینجا ، سایت های همسایه زیادن😂

HOSEIN

این شرکتام خوب بلندن جیب مردمو خالی کنن
قدیما هرساله یه پرچمدار معرفی میکردن بهترینارو میزاشتن
الان پنجتا پنجتا معرفی میکنن که بتونن رو کاملترینش قیمت بیشتری بزارن

Amir galaxy

هیچ چیزی نمیتونه افتضاح بودن نوت۲۰ رو توجیه کنه…
تخته کن درو بابا

Dr.Nazer

پس دیگه امیر شیائومی…
نه؟😂🤦‍♂️

Amir galaxy

نمی‌دونم دارم خودمو قانع میکنم…
احتمالا عوض نمیشه
بای

HOSEIN

از اونجایی که سامسونگ تو کار بدنه پلاستیکیه این رنگ مسیو زده تا خریدارای این گوشی بهشون حس فلزی بودن دست بده😂

حسین

پشمام عجب چیزایی ساختن واقعا دست مریزاد ب سامسونگ مراسم شون رو نگاه کردم مخصوصا اون قسمت همکاریش با مایکروسافت و گیم پس باورکن پشمام همه ریخت

Str

مشخصات دوربین نوت اولترا رو من ندیدم
میشه یکی بگه چی بود؟

Mahdi

همون اس۲۰ الترا

Mahdi

۱۰۸
۱۲ پریسکوپی زوم ۵ اپتیکال ، ۵۰ دیجیتال
۱۲ التراواید

Str

Thanks

Mahdi

لنز زومش عوض شده

Mohammadr

60 هرتز، پلاستیک، صفحه تخت، اگزینوس 990،زوم دیجیتال 30 برابری(تهش)
و 1000 دلار🙂

ی گوشیی هست…
60 هرتز، بدنه شیشه و فریم الومینیم، صفحه اج، اسنپ 730 جی، زوم صد برابر دیجیتال(تله فوتو 2 و 5 برابری)
فقط چون اسم پرچمدار روش نیست، 400 دلار اب میخوره🙂

The Destroyer

البته ۵۰ برابرا شیطون😂
ولی به هر حال
واقعا نوت ۲۰ معمولی باید بیاد با پرچمدارای اقتصادی رقابت کنه دیگه

Mohammadr

ع راس میگی چرا گفتم 100😐😂اصن داغون شدم مقاله رو خوندم… درسته 50…
حالا از کیفیت دوربین و باتری هم چیزی نگفتم…😐

Taha

The Destroyer
باور کن از اونا هم می‌بازه😂

Mahdi

جالبیش اینه ۴۰ مگاپیکسلی عالی اس۲۰الترا رو با ۱۰ مگاپیکسلی قدیمی عوض کرده

The Destroyer

تنها چیزاییش که به نظرم خوبن گوریلاگلس ویکتوس (که نمیدونم استفاده میشه یا نه تو بقیه پرچمدارا) و صفحشن که روشنایی ۱۵۰۰ نیت داره (البته تو بقیه چیزا از بقیه میبازه و حتی ۱۰ بیتی هم نیست و رفرش‌ریت متغیر هم نداره برخلاف شایعات)
نوت ۲۰ معمولی هم که فاجعس
من فک میکنم سامسونگ کم‌کم داره طرفداراشو آماده میکنه برای خروج از بازار موبایل یا حداقل پرچمدار
شاید مسخره به نظر بیاد ولی هرجور فک میکنم دلیلی برای همچین چیزی نیست اصلا… سود بخش موبایل سال به سال داره کم میشه شاید واقعا میخواد تمرکزش رو ببره تو قطعات اولیه مثل نمایشگر و حافظه و رم و… و کم‌کم خودشو از بازار موبایل خارج کنه
وگرنه امسال اصلا پرچمداراش هیچ معنی‌ای نداشتن
فقط یکی دو تا میانرده خوب داشت

s.t.o.r.m

آقای عط.ایی بهتر بود در مورد چیپست بنوشتید که: چیپست همانی هست که در گلکسی S20 ultra بکار رفته یعنی اگزنیوس ۹۹۰، چونکه در اکثر نقاط جهان این نوع بدست کاربران میرسه الان در اکثر سایت ها هم نوشته اگزنیوس ۹۹۰ نه SD 865+.

TheFreeCritic

پلاستیک 1080 اگزینوس بدون تله فوتو 1000 دلار؟؟؟؟؟

The Destroyer

تله دارن جفتشون
یکی ۳ برابر
یکی ۵ برابر پریسکوپی
پروف جالبیم گذاشتی

TheFreeCritic

دوستان پروفجدیدم خوب شده؟؟؟

Str

قبلی بهتر بود

Finch

خب دوستان حرفی؟ حدیثی؟؟ سخنی؟؟؟ بعد از مشاهده ی تمام کنفرانس میطلبه عکس هواوی پی۴۰ پرو پلاس را به صورت سیاه سفید گذاشته و به این جمله ی کوتاه اما به شدت معنادار بسنده کنم؛
««سوسماز گونلومون یاراسی»»

اول از ویژگی های جدید و خاص s pen میگم ( در یک پست دیگه چون اینجا فقط سر مطلب میگم)
بعدش از دوربینش
با دوربین نوت ۲۰ اولترا به شکار لحظه ها بروید 😍😍😍
از قدرت پردازشی کایرین ۹۹۰ ما امید شدید؟
بدون پرفرومنس مود کایرین ۹۹۰ در حد گوشی های دو سال پیشه؟؟؟
اصلا نگران نباشد
اسنپ ۸۶۵پلاس اینجاس
.
از قیمت پی ۴۰ پرو پلاس تعجب کردید؟
نوت ۲۰ اولترا اینجاست
.
از صفحه نمایش های بی کیفیت BOE با رفریش ۹۰ هرتز بدتون میاد؟
داینامیک آمولد ۱۲۰ هرتز سام اینجاست 😉
.
از طراحی ماژول دوربین تکراری پرچمدار ها خسته شدید ؟
نوت ۲۰ اولترا میگوید سلام
.
آیا با کارکردن با صفحه نمایش پی ۴۰ پرو پلاس حس یک میانرده ۴۴۰ پیکسلی بهتون دست میده؟
نوت ۲۰ اولترا اینجاست که صفحه نمایشی بالغ بر ۵۰۰ پیکسل بر اینچ بهتون بده 😀
.

آیا شما نیز فکر میکنید ۸ گیگ حافظه رم برای یک پرچمدار کافی نیست ؟
نوت ۲۰ اولترا اینجاست 😉
.
آیا از سرعت و دقت حسگر اثر انگشت اپتیکال پی ۴۰ پرو پلاس خسته شده و حس یک میانرده‌ را دارید؟
نوت ۲۰ پلاس با حسگر نسل جدید اولترا سونیک سلام میکنه
.
یادتونه اس۲۰ با شارژر ۲۵ وات ، کل شارژر ۴۵ وات هواوی رو خوابوند؟
الان … 😁😁😁😁😁
.
از باطری ۴۲۰۰ پی ۴۰ پرو پلاس تا امید شدید ؟
نوت ۲۰ اولترا با باطری ۴۵۰۰ اینجاست 😉
.
با دوربین پی ۴۰ پرو پلاس به کهکشان راه شیری سفر کردید؟
با دوربین نوت ۲۰ اولترا فراتر رفته به گلکسی های سیه چشم ، زن برزنجیر ، کلاه مکزیکی و بچه قورباغه نیز سفری هیجان انگیز داشته باشید 😁😁
.
آیا گوشتان از هندزفری های طرح اپل و میان رده پی ۴۰ پرو پلاس اذیت شد ؟
گوش خود را با هندزفری پرمیوم و لاکچری نوت ۲۰ اولترا ، تنظیم شده از طرف کمپانی AKG به همراه دلیلی اتموس شاد کنید 😉
.
دستار صوتی celia گنگ و نفهم بود ؟
با دستار صوتی گوگل اسیسنت به راحتی یه دیجیتال لایف استایل رو به خودتون هدیه بدید 🙈🙈
.
با بنچمارک ۵۰۴ هزار کایرین ۹۹۰ فایوجی حس قدرت پرچمدار رو نداشتید ؟
اسنپ ۸۶۵ پلاس با بنچمارک ۶۳۰ هزار اینجاست که شما کمبودی حس نکنید 😀🙂
.
و در آخر : به راحتی از خدمات گوگل استفاده کنید و لذت ببرید
.
.
تا درودی دیگر ، بدرود 😋💚

Taha

خدایی پول نوت ۲۰ الترا رو داشتی میخریدیش؟اونم با این همه تعریف؟

Finch

پولش که هست ولی نه
نه نوت ۲۰ اولترا ، نه میت ۴۰ پرو
نه می ۱۰ پرو پلاس
محدوده ای که باید برای اندروید هزینه کرد زیر ۹۹۹ دلار هست
بالای این رنج جاست آیفون

Taha

آها ممنون 🙏

AŁɪ

چقدر شعر گفت 😅 یکی نیست بهش بگه آخه چلغوز نوت بیست و الترا هردو توی گلوبال چیپ اگزینوس ۹۹۰ بخاری دارن قلب گوشی وقتی سوراخ باشه بقیش رو دیگه تصور کن🤣

persepolis

واقعا این فینچ خری.یت را جابجا کرده
پلاستیک منفجری خخخخخخخخخخ

Finch

خر.یت »» لازم بود از نسل و نژاد خودت بگی؟
نمی‌گفتی هم میدونستیم ما
چی میگی زبون بسته؟
من با کمونیست ها حرف نمیزنم
نوکر چینی ها

persepolis

اولا نژاد من بهتر تو کره بنجلی است
افتخار میکنم به چینی خدمت کنم
در ضمن امریکا هم شیطان است پس برای چی…
پس ببند…
در ضمن اشغال پلاستیکی منفجریه اجاق گازی جای بحث نداره…
انقدر برای اینها خ.ر کیف شدی!؟.میگفتی یه می ده پرو میدادیم بری فضا
خخخ

Ali

گل صبر کن آیفون 12 و میت 40 بیاد بعد بیا شعر بخون👋👋👋

Auroro

آیا از این همه سیاست بازیها و پشرفت های سامسونگ خسته شدید؟ mi 10 ultra اینجاست!

smartiz

خیلی خوشگله ولی اگزینوس 990 از خریدش منصرف می کنه آدم رو حالا که ما پولشم نداریم

منتظر می 10 پروپلاس هستم

persepolis

در جایی که گلکسی Note 20 Ultra یک هیولای خاص است، به طور حاص گلکسی Note 20 دارای برگه مشخصات پایین تری است

هیولا؟!.
واقعا چه بگم!…

Alpha

من درک نمیکنم چرا دوستان اینججا اینجوری اند
فک میکنن هر چی بیشتر بد سامسونگ بگن خفن ترن(بابا خفن)
ویژگی های متمایز کننده نوت 20 اولترا و به صورت کلی(قبول دارم نوت 20 واقعا گند زده):
1.اکوسیستمی که سامسونگ بهش رسیده تو اندرویدی ها تکه.
2.قلم سامسونگ که تکه.
3.اپدیت های اندرویدشم رسیدن به 3 تا(قبول در حق نوت ظلم میشه چون میتونست با یک ماه تاخیر تعداد اپدیت بیشتری بگیره)
4.خدایی طراحی نوت20 اولترا در حد یک پرچمدار واقعی هست.از حاشیه های خیلی کم بگیر تا گوشه های تیز و طراحی قاب دوربین که اونو تقریبا از بقیه پرچمدار های شبیه میانرده متمایز میکنه.(حتی به نظر من s20 پلاس شبیه a71).
5.اگزینوس هم که به لطف ADMمیشه شاهکار به تمام معنا.
6.حسگر اثر انگشت نسل جدید اولترا سونیک فک کنم یک سوم پایینی صفحه رو میگیره (اینو شک دارم )و هم دقت و هو سرعت بیشتری داره.
7.نوت20 اولترا با 1149یورو تقریبا معادل 1300 دلار در مقایسه با اس 20 الترا 1400دلاری قیمت مناسب تری داره…
یا بعضی دوستان میگن ایفون 12 ارزون تره اولا ایفون نه هندزفری داره نه شارژر دوما شما برو با 12 پرو مکس مقایسه کن ببین کدوم ارزون تره
8.و…
تا میتونین بدی بگین ولی بدونین هرکس هر چی دوست داره همونو میخره

AŁɪ

بعضی ها هم مثل تو اشتباه های برندشون رو قبول نمیکنن فکر میکنن سامسونگ تافته جدا بافته هست .
(اگزینوس هم که به لطف ADMمیشه شاهکار به تمام معنا.)
بزار یه بار بیاد بعد مارو زخم کن.

ArmanBgold

نوت 20 اولترا خیلی خوبه با پشتیبانی 3 ساله و قیمت کمتر از s20 الترا ولی مدل معمولی افتضاحه😤

bh974

پلاستیک😐😐

Auroro

تنها چیری که طرفداراش میتونن بهش افتخار کنن طراحیه بدنشه😂

Auroro

که اگه طراحی به ظاهر و بدنه باشه پراید ما نوبره

Milad7

خب نوت 20 اولترا بیشتر یک اپدیت و رفع نواقص بر اس 20 اولترا بود… البته اگر نسخه اگزینوسش را فاکتور بگیریم ، نسخه اسنپ 865 پلاس گوشی خیلی خوبی هست و پکیج کاملی را ارائه میده 🙂

Auroro

بجز اون سلفی و باتری پسرفت کردش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)