حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 60 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، وان‌پلاس

مدت هاست که منتتظر پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ وان پلاس هستیم و حالا بالاخره این دستگاه ها معرفی شده اند. وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شده و برادر غیرحرفه‌ای اش هم شباهت‌های زیادی به آن دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس  ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

بعد از ماهها لو رفتن اطلاعات وان پلاس امروز OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro را رسما معرفی کرد. هر دو از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام بهره می برند، اما وان پلاس ۸ پرو از نمایشگر بزرگ و پیشرفت های دوربین بهره می برد. سال گذشته وان پلاس نمایشگر ۹۰ هرتزی را در وان پلاس ۷ پرو کار کرد و این برای ۲۰۲۰ تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا کرده است.

این یک ارتقا است که با جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S20 مطابقت دارد. وان پلاس از نمایشگر 6.78 اینچی QHD + در OnePlus 8 Pro استفاده می کند و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز با انیمیشن های نرم تر به پیمایش و ناوبری عمومی در اندروید کمک می کند. این شرکت حتی به منظور بهبود روشنایی خودکار، سنسورهایی را در قسمت جلویی و پشتی صفحه نمایش اضافه کرده است. پیش از این سامسونگ سال‌ها پیش از چنین ویژگی بهره برده بود.

 

دوربین وان پلاس ۸ پرو

دوربین وان پلاس ۸ پرو

به روزرسانی بزرگ دیگر امسال، سیستم دوربین چهارگانه جدید است. وان پلاس عمیقا وارد جنگ مگاپیکسل ها نشده و از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می کند. در کنار آن یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو و یک دوربین فیلتر رنگی قرار دارد. دوربین فوق عریض دارای زاویه ۱۲۰ درجه و تله فوتو از ۳ دور هیبریدی و بزرگنمایی دیجیتال ۳۰ برابر پشتیبانی می کند.

اگر نمی دانید دوربین فیلتر رنگ جدید چه کاری را انجام می دهد، لازم است از جلوه های روشنایی و فیلترهای عکاسی اطلاع داشته باشید. وان پلاس همچنین ادعا می کند که عکس های شبانه را بهبود بخشیده است و این شرکت حتی در رویداد آنلاین امروز خود عکسی از iPhone 11 Pro را با OnePlus 8 Pro جدید مقایسه کرده است.

عکاسی در شب بسیار قوی وان پلاس ۸ پرو

مقایسه دوربین وان پلاس ۸ پرو با آیفون ۱۱ پرو مکس در شب

مقایسه دوربین وان پلاس ۸ پرو با آیفون ۱۱ پرو مکس در شب

دوربین و صفحه نمایش ممکن است به روزرسانی های بزرگی باشد، اما وان پلاس نیز در بخش سخت افزار بهبودهای خوبی بخشیده است. در داخل رم LPDDR5 حداکثر تا ۱۲ گیگابایت، حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.0 و پشتیبانی Wi-Fi 6 وجود دارد. این شرکت همچنین دارای گواهینامه IP68 برای OnePlus 8 Pro است، به این معنی که شما باید در برابر گرد و غبار مقاومت دارد و تا 1.5 دقیقه در آب تا 30 دقیقه دوام می آورد.

این شرکت همچنین سرانجام از شارژ بی سیم ۳۰ واتی فوق سریع “Warp Charge” پشتیبانی می کند، که ۵۰ درصد باتری را فقط در ۳۰ دقیقه فراهم می کند. باتری وان پلاس ۸ پرو با حجم ۴۵۱۰ میلی آمپر ساعتی است و با استفاده از یک شارژ معمولی، در مدت 30 دقیقه به 60 درصد حجم باتری می رسد.

در کنار سخت افزار اما وان پلاس می خواهد که نرم افزار هم پیشرفت خوبی داشته باشد. این شرکت در حال بهبود عملکرد اندروید با OxygenOS در وان پلاس ۸ پرو نیز هست. آن ها ادعا می کنند ۲۸۰ “بهینه سازی جدید” وجود دارد که به منظور ایجاد یکپارچه تر تجربه اندروید در صفحه نمایش 120Hz طراحی شده اند. همچنین یک حالت تاریک جدید و تصاویر پس زمینه پویا وجود دارد که با تغییر آب و هوا تغییر می کنند.

وان پلاس ۸

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

در حالی که وان پلاس تمایل دارد تا روی پرچمداران OnePlus 8 Pro تمرکز کند، برادر کوچکتر OnePlus 8 به گونه ای طراحی شده است که یک پرچمدار جمع و جور تر برای کسانی است که می خواهند یک گوشی کوچکتر داشته باشند. وان پلاس ۸ معمولی شامل نمایشگر 6.55 اینچی (نسبت تصویر 20:9) است و OnePlus این گوشی را با وزن 180 گرم (0.39 پوند) سبک ساخته است.

وان پلاس ۸ به جای چهاردوربین موجود در مدل پرو دارای سیستم دوربین سه گانه است. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی توسط یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

هر دو دستگاه خانواده وان پلاس ۸ به رنگ مشکی، آبی و گزینه ای جدید با رنگ سبز عرضه می شوند. حتی گزینه رنگ “Interstellar Glow” برای OnePlus 8 وجود دارد که در یک فیلم ویژه رنگ را در قسمت عقب مخلوط می کند. به نظر می رسد مانند بسیاری از گزینه های رنگی گلکسی نوت 10 “Aura Glow” سامسونگ است.

وان پلاس ۸

وان پلاس ۸

تفاوتهای دیگر بین این دو مدل این است که فقط وان پلاس ۸ پرو را با گزینه جدید شارژ بی سیم مشاهده می کنید و گوشی معمولی OnePlus 8 شامل رتبه IP68 نمی شود.

وان پلاس همچنین با Verizon همکاری می کند تا یک نسخه ویژه OnePlus 8 5G UW را در شبکه راه اندازی کند. این برنامه برای پشتیبانی از سرعت های سریعتر mmWave 5G طراحی شده است و به شما امکان دسترسی به پوشش شبکه Verizon 5G را می دهد. این به طور واضح یک همکاری مهم برای OnePlus است که مشاهده می کند این تلفن در فروشگاه های خرده فروشی Verizon ظاهر می شود ، اما این وسط یک بیماری همه گیر جهانی است که هزاران نفر در خانه در آن پناه می گیرند.

قیمت وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸

قیمت وان پلاس ۸

قیمت وان پلاس ۸

وان پلاس هر دو OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro را در ایالات متحده از امروز و در اروپا از هفته دیگر ارایه کند. قیمت وان پلاس ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار برای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت مدل ذخیره سازی و ۷۹۹ دلار برای رم 12 گیگابایتی و گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی خواهد بود.

قیمت وان پلاس ۸ پرو هم در دو انتخاب ارایه می شود که قیمت های خوبی هم هست: مبلغ ۸۹۹ دلار برای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ذخیره سازی یا ۹۹۹ دلار برای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه.

نظر شما درباره وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
60 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SASAN.T

پشم.ام

arsalan2_3

یعنی گوشیه من یه نسل قدیمی شد ،طاقتشوندارم😭😭😭😖خدااااااااا

bh974

دوربینشو باید تو عمل دید چیجوریه حتی ب دگزو هم نمیشه زیاد اتکا کرد ولی قیمتش بالاس امسال کلا چینی ها هم قیمتارو بردن بالا

Mahdi

۴۸ جدید گذاشته و خوشم اومد وارد جنگ بزرگنمایی نشده

bh974

بله اینش جالبه باید دید خروجی عکساش در حد دوربین های 108 اخیر هست یا نه

Mahdi

وانپلاس خیلی تو دوربین خوب عمل نکرده امیدوارم بهتر شه امسال

mostafa3

مگه خروجی ۱۰۸ مگاپیکسلی چطوره که با اون مقایسه بشه

Finch

پس وان پلاس ۸ لایت چی؟⁦☹️⁩⁦☹️⁩

Mahdi

مدیاتکت پر

Finch

چرا؟

Mahdi

آخه لایت رو معرفی نکرده و بهش اشاره نشده

arsalan2_3

بچه ها امروز داشتم باگوشیم شادووفایت ۳بازی میکردم خیلی لگ میزد اصن خیلی تعجب کرده بودم چطوردستگاهی باهمچین قدرتی توی بازی ۳سال پیش لگ میزنه.کسی میتونه کمکم کنه ؟چرااینطوری میشه؟؟😭😭😭😭😖

Mahdi

گوشیت چیه؟

arsalan2_3

مهدی،گوشیم وان پلاس ۷پروعه

Mahdi

شاید اپدیت مشکل داشته و فکر نکنم از سخت افزارش باشه چون من با اسنپ ۸۴۵ همه بازیا رو با آخرین کیفیت راحت بازی میکنم ، نگران نباش اپدیت بعدی درست میشه

اپدیت چیه مهدی
طرف ایستگاتون کرده خواستم عکس بده شروع کرد به نشان دادن ادب خانوادگیش
درسته وانپلاس به من ربطی نداره ولی یه چرتایی راجبش میگه که هرگز هیچ وانپلاسی این موردا رو نداشته و حتی منم که تجربه کارکردن باهاش داشتم ندیدم

Finch

اگه پردازندش اسنپ‌دراگون هست ، عادی هست این مشکل

Mahdi

باز حرف زدی خبر از اگزینوس خودت نداری
پس چرا من با یه نسل قدیمیتر اسنپدراگون همچین مشکلی ندارم، هوا سرده بخاری دست بگیر

جوابش راحته
دروغگو هست
تا ثابت نکنه وانپلاس 7 پرو داره حرفاشو جدی نگیرین
(اونم نه هر عکسی ترنجی ریپلای زده بهمون از صفحش بیاره)

Mahdi

این معلوم نیست اگزینوسه یا کایرین

Finch

امیر مگ‌ من گفتم وان پلاس دارم؟
اصلا من نمیدونم وان پلاس رو باید از کدوم سایت خرید😐😐😐😐😐😐😐
من دژمن بنجل دراگون هستم

arsham xia

پس مشکل از اسنپ هست 🤔🤔
پس چرا گوشی من که ۷۳۰ جی داره هیچ مشکلی نداره
چرا قبول نمی کنی که اسنپ از اگزینوس بهتره
یه ویدیو دیدم تو اینستا که میت ۳۰ پرو اس ۲۰ اولترا رو با خاک یکسان کرد

hamid reza

عزیز اینجا جاش نیست!

afsoon

خب همه چیز بستگی به قیمت گذاری داره .هفتصد تا هشتصد دلار واسش عالیه هرچند واقعا چیز خاصی نسبت به می ۱۰ ندارع .

Mahdi

نمایشگر بهتر و ip68 فقط فکر کنم بهتر باشه باقی موارد می۱۰پرو بهتره

Finch

نه واقعا چیز خاصی نداره فقط یه صفحه و شارژر و حسگر اثر انگشت و دوربین و گواهی ضد آبی و جنس بدنه و طراحی قشنگ‌تری داره وگرنه دیگه واقعا هیچی نداره.
.
.
افسون خانم ببخشش که واسه پرواز نمیکنه یا نمیرقصه😐

The Destroyer

نمی‌دونستم شارژر ۳۰ وات وان‌پلاس از شارژر ۳۰ وات شیائومی بهتره… بیسیم و معکوس هم نداره… دوربین اصلیش هم به نظر ضعیفتره… باید دید در تست‌ها چجوری ظاهر میشه… مثل می ۱۰ تله فوتو نداره… اثرانگشتش اپتیکاله مثل می ۱۰… دقت رنگ می ۱۰ رو هم فک کنم نداره در صفحه نمایش البته مراسم رو ندیدم و مطمئن نیستم… جنس بدنه و طراحی رو هم از خودت در آوردی…

afsoon

حسگر اثرانگشت ؟ شارژر ؟ چی زدی اینجوری رو هوایی .بجز نمایشگر بهتر و ضد آبی چی داره؟ 🙄لمون هیز نزن 🙄هر چند مدت میایی از غاز بیرون مزه میپرونی .

arsalan2_3

افسون میخوای یه گوشی بسازن واست بره نون بخره ،بتونی به عنوان ماشین ازش اسفاده کنی؟،یامثلا بتونه شناکنه؟؟ خب چی میخوای ازیه گوشی ؟؟؟؟ یه یذره توقعاتتو بیارپایین خب😐

afsoon

با این قیمت باید دوربین خعلی بهتری می‌داشت زوم بهتر .در هر صورت چنگی به دل نمیزنه با این قیمت .الان کلی گوشی در حد و اندازه هاش وجود داره با دویست سیصد دلار قیمت کمتر .وان پلاس باید قاتل پرچمدار ها باشه با قیمت رقابتی نه این که بخواد بهشون نرسه و قیمتش هم دست کمی از اونا نداشته باشه .من که می ۱۰ پرو رو بهش ترجیح میدم

Dr.Nazer

بله می ۱۰ پرو که اصن خعلی عالیه
عاشقتم شیائمی😍🥰❤… ببخشید اشتباه شد😐

m.b

تا اینجا که خیلی عالیه… 👌👏

bh974

اینم نمیشه دیگه خرید با این قیمت ک😒😒😒

Dr.Nazer

من کلاً امسال همه چیو به اس ۲۰ الترا ترجیح میدم، حتی جی‌ال‌ایکس شاهین ۲🤦‍♂️😂

Mahdi

خبر از شاهین ۳ نداری؟

m.b

اینو چی؟ 🤔

Mahdi

الان این ارزونتر از می۱۰پرو هست؟

m.b

تو اروپا اره…

m.b

در صفحه و ضد آب بودن این گوشی بهتره و در بقیه mi 10 pro…

Mahdi

ولی می۱۰پرو خیلی خوشگلتره

Mahdi

واسه ما کدوم ارزونتر دز میاد؟

m.b

مشخص نیست ولی فکر کنم mi 10 pro چون شیائومی تو ایران بیشتر فروش میره…

Mahdi

ولی همشون خیلی گرونن ما ایرانیا تا سال بعد فقط میتونیم پایین رده اقتصادی بخریم

Dr.Nazer

.b
“اینو چی؟ 🤔”
اگه منظورت از این، وان‌پلاس ۸ پروئه که گفتم همه‌چی و شامل اینم میشه، اما اگه منظورت #این‌ ئه که باید بیای پیوی تل‌گرام بفرستمت اورانوس😂

m.b

بی ادب… 🙂

Finch

بعععععععد یه سری میان میگن چرا معتقدی شیائومی بنجل هست
دلیلش اینه دیه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

arsalan2_3

بچه ها شما به من اوپوفایند ایکس ۲پرورا بیشترپیشنهاد میکنیدبخرم یاگلکسی s20پلاس (اسنپ دراگون)؟

Dr.Nazer

بیا اینو بخر…
همین، فایند ایکس ۲ پرو منظورمه

arsalan2_3

مهدی یه نظر من وان پلاس ۸پرو ازمی ۱۰ پرو ارزون تردرمیاد

Mahdi

ببینیم کرونا میزاره قیمتا ثابت بشه

Mani

اووووووووووووووف

Amir galaxy

سایت تکنولوژیه کوچه بازار نیست درست صحبت کنین!

arsalan2_3

امیر گلکسی ،خب بدم میاد طرف تاحالا با۷pro کارنکرده بعد هی میاداینجا سس شعرمیگه :نه خیرتودروغ میگی تواصن 7proنداری یامثلا میگه نه خیر اصن گوشی لگ نمیزنه وتو دروغ میگیو یه همچین حرفا .خب آدم نباید ر.ید به این آدم؟؟؟؟

The Destroyer

خب مورد اول این که این گوشی هم قیمت می ۱۰ پرو در اروپا هست… البته نسخه ۱۲/۲۵۶… با توجه به قیمت ۸۹۹ پوندی در صورت تبدیل به یورو میشه ۱۰۳۸ یورو که احتمالا با قیمت ۹۹۹ یورویی عرضه میشه… پس نسخه ۱۲/۲۵۶ با نسخه ۸/۲۵۶ در یه سطح هست… این گوشی صفحه‌نمایش بهتری داره و همچنین استاندارد ضدآبی هم داره… در بقیه موارد یا برابرن و یا می ۱۰ پرو بهتره… در کل گوشی بسیار خوبیه…

این کامنتم هیچ ربطی به وان پلاس نداره چون این گوشی به شدت ارزش خرید بالایی داره.
به نظرم بهترین قیمت به ازای کانفیگ رو ، ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن داره …
اونم با حافظه ی ۵۱۲ و UFS 3.1

سپیده دم

خب عالیه و این دوستانی که مقایسه می کنن با می ده پرو باید بگم اصلا صفحه نمایش این دو به هیچ وجه قابل مقایسه نیست پنل 10 بیت 120 هرتزQHD+ رو با چیپست اختصاصی و بیشترین روشنایی خودکار و روشنایی بالای دستی خیلی بیشتر می 10 رو به هیچ عنوان مقایسه نکنید با پنل هشت بیست فول اچ دی 90 هزتر این بزرگ ترین برتری وانپلاس هست مهم ترین بخش هرر گوشی صفحه نمایش هست همیشه باهاش سر وکار داری این یک دوما دوربین دوربین هم نکنید 108 مگا شیا در نهایت ترکیب پیکسل هاش باز از پیکسل های وانپلاس کوچک تره دوربینش بهتر نباشه بدترم نیست
فقط اسپیکر های شیا خیلی بهتره سرعت شارز هم فکر نکنم در عمل اختلاف چندانی داشته باشن البته هنوز برای مقایسه خیلی زوده ولی دوستان هم دارن کم لطفی می کنن

سرعت شارژ بیسیم ۳۰ وات این گوشی احتمالاً از شارژر بیسیم ۳۰ وات می ۱۰ پرو بیشتر باشه …
درمورد صفحه نمایش به شدت موافقم 👌مشخصات کامل نمایشگر وان پلاس ۸ پرو
✓http://uupload.ir/files/lytt_img_20200415_171643.jpg
در خصوص دوربین هم ، سنسور اصلیش دقیقاً با سنسوره اصلیه فایند ایکس ۲ پرو یکیه ، اما دوربین اولتراواید فایند با اختلاف اندک بهتره . و همچنین فایند به دلیل داشتن سنسور پریسکوپ ۱۳ مگاپیکسلی , در زوم، با اختلاف بهتر از سنسور تله فوتوی ۸ مگاپیکسل وان پلاس ۸ پرو عمل می‌کنه. سلفی هم که خب قطعاً فایند بهتره .
به همین دلایل من میگم امتیاز دگزوعه دوربین این گوشی حداقل ۲-۳ امتیاز از فایند ایکس ۲ پرو و می ۱۰ پرو کمتر میشه …

Milad7

روی کاغذ دوربین سلفی خوبی نداره… در کل پکیج نسبتا کاملی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)