حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید وان پلاس سری ۸ مشکلات اندروید ۱۲ را برطرف می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، وان‌پلاس

کمتر از یک ماه پیش بود که آپدیت اندروید ۱۲ برای وان پلاس سری ۸ عرضه شد. این به روزرسانی مانند بسیاری از آپدیت های اصلی شامل چندین باگ بود. خوشبختانه این کمپانی چینی نسبت به مشکلات به‌وجود آمده بی‌تفاوت نبوده و در کمترین زمان ممکن آپدیت جدیدی را برای رفع باگ های موجود عرضه کرده است.

مشکلات وان پلاس سری ۸ با آپدیت جدید برطرف می‌شود

اگر کاربر دو گوشی هوشمند وان پلاس ۸ و یا ۸ پرو هستید، احتمالا باید تا کنون آپدیت OxygenOS 12 C.15 را دریافت کرده باشید. البته اگر به روزرسانی مذکور را دریافت نکرده اید اصلا جای نگرانی وجود ندارد.‌ زیرا به احتمال زیاد تنها با چند روز یا چند هفته صبوری این آپدیت برای تلفن هوشمند شما نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه جدید OxygenOS می‌تواند مشکلات به وجود آمده در بخش دوربین را رفع کند و عملکرد کلی وان پلاس سری ۸ شما را نیز بهبود بخشد.

 

مطابق با گزارش اخیر وب‌سایت PhoneArena، آپدیت جدید وان پلاس سری ۸ باعث بهینه شدن بسیاری از بخش های گوشس شما خواهد شد. برای مثال سرعت شارژ بهبود یافته، پایداری ارتباط در هنگام تماس افزایش یافته و همچنین ثبات کلی عملکرد دستگاه نیز بهتر شده است. OnePlus 8 پس از آپدیت اندروید ۱۲ گاهی قادر به تشخیص چهره کاربر و باز کردن قفل صفحه نبود. خوشبختانه این مشکل نیز در به روزرسانی اخیر برطرف شده است.

امتیاز DxO دوربین وان پلاس ۸ پرو مشخص شد: بهتر از iPhone 11 Pro Max و Galaxy S20 Plus

همان‌طور که می‌دانید در اندروید ۱۲ اگر برنامه ای از میکروفون یا دوربین گوشی شما استفاده کند، نوتیفیکیشنی در بالای صفحه نمایش نشان داده خواهد شد. وان پلاس ۸ و ۸ پرو پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ بدون علت این نوتیفیکیشن را نشان می‌دادند. این مشکل نیز در به روزرسانی جدید حل شده است. با توجه به آنکه چند روزی تز انتشار این آپدیت می‌گذرد، احتمالا اکثر کاربران گوشی های هوشمند وان پلاس آن را دریافت کرده اند. پس اگر هنوز نوتیفیکیشن به روزرسانی مذکور را دریافت نکرده اید، با مراجعه به تنظیمات وجود آن را بررسی کنید.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند وان پلاس و رابط کاربری OxygenOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی