حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی Note 20 منتشر شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

بیش از ۳ سال از رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ گذشت. محصولاتی که پایان دهنده سری Galaxy Note بودند. هر چند که سامسونگ عملا از گلکسی اس ۲۲ اولترا به این سمت، مدل اولترا را با دید یک گلکسی نوت طراحی و عرضه می‌کند اما حداقل نام Note حذف شد. اگر کاربر یکی از این دو دستگاه هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی Note 20 منتشر شده است.

انتشار آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی Note 20

سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۳ را برای سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر کرده است. این آپدیت برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا و نوت ۲۰ در دسترس قرار دارد.

متاسفانه این دو گوشی پس از دریافت آپدیت اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 دیگر واجد شرایط ارتقاء سیستم عامل نیستند، اما همچنان جزو گوشی‌هایی محسوب می‌شوند که هر ماه به روزرسانی‌های امنیتی اندروید را دریافت می‌کنند. جدیدترین آپدیت ارائه شده برای سری Galaxy Note 20 شامل رفع چندین آسیب پذیری امنیتی در اندروید و One UI شده است.

گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰

وصله امنیتی دسامبر شامل 75 اصلاح برای آسیب‌پذیری‌های امنیتی شناخته شده است. 54 مورد از این اصلاحات از طرف گوگل برای سیستم عامل اندروید پایه و 16 مورد از رفع آسیب‌پذیری‌هایی است که فقط بر نرم افزار سامسونگ تأثیر می گذارند. چهار اصلاح از بخش نیمه‌هادی سامسونگ برای آسیب‌پذیری‌هایی که بر دستگاه‌های دارای تراشه‌های خاص اگزینوس تأثیر می‌گذارند، از جمله تراشه اگزینوس (W920) که ساعت‌های هوشمند سامسونگ را تامین می‌کند، ارائه شده است.

متاسفانه جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا چیز دیگری برای ارائه ندارد. فیرمور این آپدیت به عبارت HWL1 منتهی می‌شود. باید توجه داشته باشید که آپدیت‌ها به صورت دسته‌ای و گروهی عرضه می‌شوند و شاید کی طول بکشد که به همه کاربران برسد.

شما گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا نوت ۲۰ دارید؟ این آپدیت را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)