حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۳ گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ ارایه شد: One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

دو سال و دو ماه پیش بود که آخرین اعضای خانواده گلکسی Note سامسونگ معرفی شدند. گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا با اندروید ۱۰ و One UI 2.0 به بازار آمدند.  پس از دریافت آپدیت های اندروید ۱۱ و One UI 3.0 و سپس اندروید ۱۲ و One UI 4.0 حالا نوبت به آپدیت آزمایشی اندروید ۱۳ گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ رسیده است که با One UI 5.0 همراه می‌شود.

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۳ گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا

به نظر می رسد سامسونگ پس از کنفرانس توسعه دهندگان خود یعنی SDC22 برنامه آزمایشی One UI 5.0 را به روی دستگاه‌های بیشتری باز کرده است. این شرکت در چند بازار، Galaxy Z Flip 3 را به برنامه One UI 5.0 بتا اضافه کرد. خبر خوب همچنان ادامه دارد، زیرا گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا اکنون به برنامه بتای One UI 5.0 و در ایالات متحده ملحق شده اند.

مشتریان سری گلکسی نوت 20 در ایالات متحده اکنون باید بتوانند برای آزمایش One UI 5.0 بتا از طریق برنامه “اعضای سامسونگ” یا “Samsung Member” در تلفن های خود ثبت نام کنند.

اولین نسخه بتا هنوز برای دانلود در دسترس نیست، اما کاربران Note 20 اکنون می توانند در برنامه ثبت نام کنند تا پس از عرضه اولین نسخه آزمایشی از آن مطلع شوند. به خاطر داشته باشید که این برنامه فقط برای مدل های آنلاک گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در دسترس است.

آپدیت One UI 5.0 آزمایشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا در امریکا

آپدیت One UI 5.0 آزمایشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا در امریکا

سامسونگ قصد دارد اولین به‌روزرسانی عمومی One UI 5.0 را اواخر این ماه برای سری گلکسی S22 منتشر کند. اگرچه برخی از بازارها ممکن است این به‌روزرسانی را ماه آینده دریافت کنند. تا آن زمان، به نظر می‌رسد که دستگاه‌های گلکسی بیشتر و بیشتری به برنامه آزمایشی در بازارهای منتخب می‌پیوندند.

دیگر مدل‌های گلکسی که امسال باید به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 را به صورت عمومی دریافت کنند، گلکسی S21، گلکسی Z Fold 3 و Z Fold 4، Galaxy Z Flip 3/4 و Galaxy A53 هستند. باید دید که آیا سامسونگ قصد دارد تا قبل از پایان سال 2022 به‌روزرسانی عمومی One UI 5.0 را برای سری گلکسی نوت 20 منتشر کند یا خیر.

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ با Android 13 برای کدام گوشی ها ارایه می شود؟

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بحث ارایه آپدیت‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)