حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14 به ۷۲ درصد کاربران رسید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS 14، آپدیت

آپدیت iOS 14 اکنون به ۷۲ درصد از کل مدل های آیفون معرفی شده در چهار سال گذشته رسیده ایت. این را اپل در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان خود به اشتراک گذاشته است. این در حالی است که با هم دیدیم آپدیت اندروید ۱۰ پس از یک سال به ۸۲ درصد کاربران رسیده است.

آپدیت iOS 14

اپل همچنین نرخ آپدیت iPadOS 14 را هم به اشتراک گذاشته است و کمی کمتر از iOS 14 است. اپل همچنین بیان می کند که تنها دو درصد از کاربران آیفون روی iOS 12 یا نسخه های قدیمی تر هستند. به طور کلی، از بین تمام مدل های آیفون موجود، 72 درصد از iOS 14 استفاده می کنند. اپل iOS 14 را در ماه سپتامبر به مردم معرفی کرد.

طبق صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان اپل، iOS 14 روی 81 درصد از کل دستگاه های معرفی شده در چهار سال گذشته استفاده می شود. از این تعداد، 17 درصد تلفن ها از iOS 13 استفاده می کنند در حالی که دو درصد باقیمانده روی نسخه قدیمی iOS هستند. از بین کل مدل های آیفون مورد استفاده، 72 درصد با iOS 14 و 18 درصد با iOS 13 و 10 درصد با iOS 12 یا بالاتر استفاده می کنند.

اپل همچنین آماری را برای پذیرش iPadOS به اشتراک گذاشت و بیان داشت که 75 درصد از مدلهای iPad که در چهار سال گذشته به بازار عرضه شده اند از iPadOS 14 استفاده می کنند. iPadOS 13 توسط 22 درصد از کاربران استفاده می شود و سه درصد باقیمانده در نسخه قبلی iPadOS هستند. به طور کلی، 61 درصد از کل مدل های iPad مورد استفاده از iPadOS 14 استفاده می کنند در حالی که 21 درصد در iPadOS 13. و سایر نسخه های قدیمی iPadOS هستند.

اپل iOS 14 و iPadOS 14 را در ماه سپتامبر برای عموم منتشر کرد و با در نظر گرفتن یک دوره زمانی فقط سه ماهه، میزان پذیرش بسیار چشمگیر است. این احتمالا به دلیل ویژگی های جدیدی است که شرکت کوپرتینویی با iOS 14 مانند ویجت ها ، پشتیبانی Siri بهبود یافته ، ویژگی های مختلف دسترسی ، کتابخانه برنامه (App library) و موارد دیگر را معرفی کرده است. اپل همچنین به روزرسانی های مکرر برای iOS 14 را منتشر کرده است که آخرین نسخه آن یعنی آپدیت iOS 14.3 است.

شما کاربر آیفون هستید؟ آپدیت iOS 14 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سلام
نه احمد جان ولی شما دیگه باید یادتون بیاد …
✓https://toranji.ir/?p=1011449
یه کار کوچیکی داشتم بابت همین قسمتی از متن اون پست رو فرستادم.

Milad7

خیلی عالی شده مصرف باتری هم بهینه تراز قبل شده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)