حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14.3 و iPadOS 14.3 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، آپدیت

آپدیت iOS 14.3 اپل از راه رسیده است و به دارندگان آیفون ۱۲ پرو و ​​۱۲ پرو مکس ویژگی ProRAW را می دهد. این ویژگی که هنگام معرفی دستگاه ها وعده داده شده بود، حالا در دسترس کاربران است. همزمان با آن همچنین آپدیت iPadOS 14.3 ارایه شده است که همان iOS بهبود یافته برای آیپد است.

آپدیت iOS 14.3

از دیگر ویژگی های آپدیت iOS 14.3 می توان به بهبود جستجو در برنامه Apple TV ، پشتیبانی از ویژگی Fitness Plus – سرویس تمرینی جدید مبتنی بر اشتراک اپل – و هدفون AirPods Max که اخیرا معرفی شده است، اشاره کرد.

مدت هاست که آیفون ها قادر به ثبت تصاویر RAW هستند، اما انجام این کار به معنای کنار گذاشتن مزایای تمام جادوی محاسباتی است که هنگام عکسبرداری از یک تصویر استاندارد با برنامه دوربین دستگاه اتفاق می افتد. ProRAW به این منظور طراحی شده است:

این قالبی است که مزایای محاسباتی پردازش تصویر اپل با انعطاف پذیری پس از پردازش یک فایل RAW را ترکیب می کند.

آپدیت iOS 14.3

در iOS 14.3 ، اپل سوئیچ ProRAW “روشن” را برای آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس و فقط همین دو دستگاه ارایه کرده است. با نصب به روزرسانی، ضبط و ویرایش تصویر ProRAW در برنامه دوربین و عکس دوربین پیش فرض دستگاه فعال می شود.

همانطور که 9to5Mac اشاره کرد آپدیت iOS 14.3 همچنین سفارشی سازی آیکون های برنامه را آسان تر می کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که میانبر برنامه ها را باز کنید. از دیگر ویژگی های برجسته iOS 14.3 می توان به قابلیت ضبط ویدئو با سرعت 25 فریم در ثانیه، به روزرسانی های جستجوی برنامه های Apple TV و برگه جدید Apple TV Plus، ثبت آیینه ای دوربین جلو در عکاسی سلفی برای دستگاه های آیفون 6S و جدیدتر و ویژگی های جدید ردیابی چرخه در برنامه سلامت اشاره کرد.

شما آیفون دارید؟ آپدیت iOS 14.3 را دریافت کردید؟ آیپد چطور؟ iPadOS 14.3 را گرفتید؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دوستان آپدیت کنند مصرف باتری یه مقدار بهتر شده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)