حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به وان پلاس ۹ پیش از معرفی رسمی

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تقریبا یک ماه است که گوشی OnePlus 9 5G شاهد اولین لو رفتنش است اما هنوز شاهد معرفی شدن این گوشی هوشمند نیستیم. امروز اما چند تصویر با کیفیت منتشر شده که نگاهی به وان پلاس ۹ پیش از معرفی رسمی به ما می دهد.

وان پلاس ۹

در این تصاویر این تلفن هوشمند که با رنگ نقره ای به تصویر کشیده شده است، دارای یک ماژول دوربین اصلی به روز شده شبیه به موارد موجود در گوشی های هوشمند اخیر Oppo است. این دستگاه علاوه بر فلاش LED معمولی، از دو سنسور بزرگتر و یک دوربین سوم بسیار کوچکتر تشکیل شده است.

وان پلاس برند ‘Ultra Shot’ را روی برجستگی دوربین اصلی اضافه کرده است. اگر چه اینکه حضور چنین نامی روی محصول نهایی قطعی باشد هنوز مشخص نیست. به هر حال لوگو دستگاه هم که در تصویر می بینید با لوگو وان پلاس متفاوت است. شاید این روشی از شرکت وان پلاس است تا دستگاه های تست را کمتر قابل شناسایی کند.

وان پلاس یک صفحه نمایش مسطح با سوراخ برای دوربی سلفی را انتخاب کرده است که اندازه آن ۶.۵۵ اینچ است. تصویری که از آن می بینید، وجود حاشیه های باریک را تأیید می کند، اگرچه به طور کلی دستگاه بسیار شبیه به مدل قبلی خود یعنی OnePlus 8T است. به این ترتیب می توان متصور شد که از نظر طراحی یک جهش بزرگ به جلو نخواهد بود.

کسانی که به مشخصات علاقه مند هستند خوشحال می شوند که ما پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و محتوای HDR را تأیید کرده ایم. وضوح نمایشگر 2400 در 1080 یا FullHD+ است و نسبت ابعاد انتخاب شده 20:9 است.

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

تصویر OnePlus 9 در کنار دستگاه یک قاب فلزی را نشان می دهد که احتمالاً از آلومینیوم ساخته شده است. قسمت بالای آن میکروفون و پایین آن محل قرارگیری مهمترین درگاه ها و بلندگوی USB-C است.

سینی سیم کارت نیز در پایین دیده می شود و عکس ها به نوعی مهر و موم لاستیکی را نشان می دهد. رتبه بندی رسمی IP بعید است، اما به نظر می رسد نوعی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار وجود داشته باشد. در آخر، یک دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قاب قرار می گیرد. از طرف دیگر، سمت راست دکمه پاور و Alert Slider (برای تنظیم حالت صدای دستگاه) قرار گرفته است.

گوشی OnePlus 9 شامل چیپست جدید Snapdragon 888 است

ما سیستم عامل اندروید ۱۱ را اینجا داریم که جز این هم انتظار نمی رفت. بدون شک چیپست Lahaina خواهد بود که کد کوالکام جدید اسنپدراگون ۸۸۸ است. این تلفن خاص با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و گزینه ای برای گسترش از طریق کارت های microSD وجود ندارد. حضور رابط کاربری OxygenOS نیز تأیید شده است.

تنها جزئیات عمده ای که قادر به کشف آن نبودیم، ظرفیت باتری و مشخصات دوربین است که به نظر می رسد توسط نرم افزار از پیش نصب شده به طور خودکار اصلاح شده است. با این وجود گمان می رود که رزولوشن های 12 و 4 مگاپیکسلی که به ترتیب برای دوربین های عقب و جلو ذکر شده اند، در واحدهای نهایی به سنسورهای 48 و 16 مگاپیکسلی تبدیل می شوند.

نظر شما چیست؟ طراحی وان پلاس ۹ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

چه خوب،دارن دوربین هارو کمتر میکنن امیدوارم با کیفیت تر بکننشون

The MTest MT

اسپم:دوستان به نظرتون اسنپ 888 رو کی 40 پرو که نه میدونیم مشکلاتش چیه ،نه صفحه ش بی بریدگیه(البته 90 هرتز ه ولی من خودم بی بریدگی رو بیشتر دوست دارم)نه قیمت دلاریش معلوم قطعیه(یهو میبینی زد 600 دلار)تو ایرانم معلوم نیست بیاد نیاد به چه قیمتی بیاد،دلال گرامی چقدر میکشه روش،نمیدونم خیلی اما و اگر داره کی 40 پرو
تازه اینجا هم که خیلی رونق اقتصادی هست،یهو دیدی اقتصاد رونق شدیدی پیدا کرد دلار شد 100 هزار تومن
همون کی 30 پرو یا پوکو اف دو پرو خودم فکر میکنم (در ایران،در این سال،در این لحظه)بهتر باشه
شما فکر میکنید ارزش داره ادم چندین ماه منتظر بمونه؟
(تمام اینها نظر شخصی هست و ممکنه غلط باشه)

مشخصه گوشی دوربین محوریه،امیدوارم پیشرفت عالی ای تو دوربین داشته باشه😄

AŁɪ

ایول طراحی قابل تحملی هست ، و این رنگشم زیباس.

Dr.Nazer

زیباست…
حذف دوربین چهارم هم کار جالبی بود، همچنین توی می ۱۱ که دوربین‌های نخودی بی‌فایده‌ی تشخیص عمق و ماکروی ۲ مگاپیکسلی را با “احتمالاً” تله‌فوتوی ۳ ایکس عوض کرده.

Dr.Nazer

البته ببخشید این وان‌پلاس ۹ و جایگزین وان‌پلاس ۸ئه که اونم سه تا دوربین داشت، ببخشید با پرو اشتباه گرفتم😂
فقط کاش اینم مث می ۱۱ ماکرو رو با تله‌فوتو جایگزین کنه…

m.b

نه تله فکر نمیکنم باشه… ماکرو هست اما دو مگاپیکسلی نیست… شاید تله ماکروی 5 مگاپیکسلی که قبلاً استفاده کرده…

Dr.Nazer

🙁
شهداد گفته بود تله 3xئه که

m.b

خب منابع زیاده… شاید درست باشه… شهداد؟ 🤔 کی گفت؟

Dr.Nazer

یادم نیست درست، ولی خیلی وقته داره میگه😂

m.b

🤔یه ها کن ببینم! 🤔🤨

Dr.Nazer

😂😂

m.b

تو mi 10 هم یادمه گفتم… دوربین 108 مگاپیکسلی تله دو برابری واقعاً لازم نداره به شرطی که عملکرد پرتره‌ش خوب باشه… از نظر جزئیات عقبگردی صورت نمیگیره تقریباً…

Dr.Nazer

👻
سامسونگ باید امسال یه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی غیراختصاصی میزد واسه (پرچمدار و جایگزین HMX، میدونم HM2 رو داره) بقیه کمپانی‌ها.
مثلاً HMZ 😁

m.b

تو اس 21 اولترا واسه خودش که از hm3 استفاده میکنه…
والا غیر اختصاصی برای بقیه همون 192 بود که روز به روز که میگذره امیدم بهش کمتر و کمتر میشه چون شایعات ادامه استفاده از آمنی‌ویژن که توی می 10 اولترا استفاده شده بود بیشتر و بیشتر میشه…از طرفی خبری از معرفیشم نیست… حدوداً داره میره تو مایه های معجزه اگر شیا بتونه سنسور اصلی‌شو امسالم بزرگتر کنه چون هوآوی قطعاً بزرگتر میکنه امسال و چون دیرتر معرفی میشه بهانه میده دست dxo که ببره بالاتر امتیازشو طبق برنامه… یه سنسور خفن‌تر از آمنی ویژن نیاز داره شیا…

The Destroyer

شایدم تله ماکرو باشه
ولی خب
من بیشتر امید دارم تله ۳ برابر بذاره

m.b

و زوم دیجیتال 30 برابر… آره ممکنه باهات موافقم…

Finch

صفحه فلت؟😐

Auroro

چرت ترین گوشی دنیا

SHREK

طراحی جالبی داره.دوربین ها هم به نظر میاد پیشرفت داشتن.

Mahdi

چقدر خوبه که دوربین های اضافی رو حذف کرده ، اولین گوشی وانپلاسه که خوشم اومده

Milad7

اصلا خوب نشده بهتره که وان پلاس همون خط مشی خودش را ادامه بده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)