حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین وان پلاس ۹ حداقل دو ارتقا اساسی نسبت به وان پلاس ۸ خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

امروز صبح با هم به وان پلاس ۹ پرو سلام کردیم. این طبیعی به نظر می رسد چرا که با نزدیک شدن به پایان سال، شایعات وان پلاس ۹ و ۹ پرو در حال افزایش است. رندرهای اخیر برخی از جزئیات OnePlus 9 را با طراحی مشترک عناصر گوشی های هوشمند OnePlus 8T و Samsung Galaxy Note 20 فاش کرد. همچنین گفته می شود که دوربین وان پلاس ۹ حداقل دو ارتقا اساسی نسبت به وان پلاس ۸ خواهد داشت.

دوربین وان پلاس ۹

امروز طراحی دوربین سه گانه اصلی نشان داده شده است ، اما جزئیات آن دوربین ها دست نیافتنی است. اکنون ممکن است تصوری از آنچه که این دوربین ها ارائه می کنند داشته باشیم.

طبق گزارشی از 91mobiles گوشی OnePlus 9 می تواند از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره ببرد و به خروجی 12 مگاپیکسلی دست یابد. این منبع ادعا می کند این سنسور می تواند IMX689 سونی باشد که در OnePlus 8 Pro نیز وجود دارد، اما در حال حاضر هنوز به صورت قطعی مشخص نیست.

علاوه بر این، دوربین دوم به یک دوربین فوق عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، شبیه به 8 Pro و یک ارتقا قابل توجه از واحد 16 مگاپیکسلی موجود در 8T ارائه می شود.

91mobiles موفق شد یک تصویر زنده از ماژول دوربین به دست آورد، که به نظر می رسد به یک رنگ سبز برای OnePlus 9 اشاره دارد. این تصویر را برای تصویر اصلی مطلب می بینید.

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

جزئیات مربوط به سنسور سوم ناشناخته است، اما احتمالاً نوعی دوربین کمکی مانند سنسور عمق یا تک رنگ است که در بسیاری از تلفن های هوشمند OnePlus یافت می شود.

انتظار می رود OnePlus 9 و مدل پرو در مارس سال 2021 به بازار عرضه شود. در حالی که شایعه می شود مدل پایه دارای صفحه نمایش تخت است، اما گزارش اخیر وان پلاس ۹ پرو ادعا می کند که مدل برتر به احتمال زیاد به یک نمایشگر لبه خمیده با یک سنسور دوربین اضافی مجهز می شود.

باید انتظار داشته باشیم که هر دو از تراشه Snapdragon 875 5G کوالکام به همراه Warp Charge 65 بهره مند شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

طراحی و سطح استایلش نسبت به سری 8 خیلی پایین تره

Mahdi

امروز صبح به وانپلاس ۸ پرو سلام کردیم

SHREK

به مولا به 9 پرو سلام کردیم.

Milad7

اوکی منتظرش میمونیم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)