حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست DxO دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

هفته پیش بود که برای شما نوشتیم امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۲ پرو مشخص شد. پس از آن آیفون ۱۲ پرو مکس در همین پلفترم تست شد و رتبه بهتری ثبت کرد. امروز تست DxO دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو منتشر شد. این تست به ما می گوید که دوربین سلفی این دستگاه هم رده زنفون ۶ است.

تست DxO دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو عضو کوچکتر از دو گوشی برتر جدید اپل است. این محصول با پردازنده A14 ساخته شده و از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina OLED که توسط شیشه جدید سرامیک شیلد اپل محافظت می شود، بهره می برد. سه دوربین به علاوه یک سنسور LiDAR در پشت وجود دارد.

برای سلفی، دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی 1/3.6 اینچی در پشت لنز f/2.2 معادل 23 میلی متر و همچنین یک سنسور Structured Light یا (SL) برای اندازه گیری عمق برای شبیه سازی تاری پس زمینه وجود دارد. به نظر می رسد این سخت افزار در سراسر آیفون ۱۲ به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که می بینید امتیاز دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو روی ۹۸ اعلام می شود. در بخش عکاسی و فیلم برداری تفاوت خیلی فاحش نیست اما به هر حال و طبق انتظار، بخش عکاسی از فیلم برداری بهتر است.

اگر دوست دارید بدانید که این عملکرد در مقابل دیگر رقبا در چه رتبه ای قرار می گیرد، این تصویر را ببینید:

رتبه هفتم به آیفون ۱۲ پرو قرار می گیرد. این دستگاه هنوز از آیفون های قبلی بهتر عمل می کند اما پشت سر دستگاه هایی مانند دوگانه هواوی P40، زن فون ۷، گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار می گیرد.

نظر شما درباره عملکرد دوربین سلفی iPhone 12 Pro چیست؟ دوربین سلفی چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز مناسبیه

Milad7

نه انتظار بیشتری داشتیم

SHREK

خوبه به مولا.

Milad7

ضعیف عمل کرده….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)